Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Twitter
Visit Us

Aplica pentru Psiholog Educational la Centrul Gifted Education

Arata-ti iubirea si talentul alaturi de copiii supradotati

Cerinte

  • Psihopedagog (un plus)
  • Aitudine proactiva
  • Curaj, motivatie si pasiune de a lucra cu copiii supradotati
  • Challenger, persoana extrem de automotivata de auto-dezvoltare si cu capacitatea de a invata si de a se adapta emotional si cognitiv la un mediu intens si intensiv pe toate planurile
  • Capacitate empatica si de a relationa cu copiii
  • Spirit tineresc
  • Caldura sufleteasca
  • Foarte buna capacitate de a relationa in echipa cat si autonom si de a crea o relatie afectiva calda si pozitiva
  • Studii in strainatate (ideal); programe de formare externa; programe de educatie alternativa
  • Adaptabilitate si flexibilitate in gandire; gandire creativa si gandire critica

Ce inseamna pozitia de Psiholog Educational:

  • Colaboreaza si are o sustinere complementara cu a celorlalti coechipieri (Facilitatori in invatare, project manager, asistenti training, coach) cu scopul de a facilita si sustine strict procesele de educatie pe baza comportamentelor copiilor si a evolutiei lor in timp, in dinamica de grup si individuala, observate la CGE in evaluare comportamentala, in testele date la intrarea si pe parcursul proiectului (sau alte mijloce)
  • Propune strategii educationale pentru particularitatile de invatare, evolutie si dezvoltare ale fiecare copil. Este responsabil sa dezvolte un IEP (Individual Education Plan) pentru fiecare copil, pe care il sustine ca implementare. Construieste si ofera feedback facilitatorilor, parintilor, copiilor cat si intregii echipe care contine recomandari si evolutia pe comportamente si obiective ale copiilor.
  •  Construieste si modeleaza procesul de raportare in proiect si rapoartele de evaluare de progres ale copiilor. Strange feedback si e responsabil de cunoasterea nevoilor de comunicare, de a cere si de a oferi informatii pe nevoile de comunicare in relatie cu facilitatorii si asistentii de traineri, legat de comportamente pe baza indicatiilor si recomandarilor sale pentru construirea IEP.
  • Propune teste psihometrice care sustin descoperirea abilitatilor si a comportamentelor de cunoastere si recunoastere a nevoilor de dezvoltare ale copiilor. Propune Instrumente si metode de observare comportamentala. Contribuie cu o perspectiva psihologica si instrumente psi si furnizeaza rezultate ca ele sa contribuie la toate procesele de lucru ale  Facilitatorilor in invatare, Asistentilor, Managerului de proiect, Parintilor.
  • Propune, promoveaza, cunoaste si asimileaza caracteristicile unui mediu pozitiv de invatare pentru toti copiii, si cum este definit un comportament perturbator participand la formari pe politica AntiBullying.
  • Este responsabil de politica de AntiBullying. Propune imbunatatiri si este responsabil de procesul de reiteratie si culegere a feedbackului necesar imbunatatirilor politicii. Observa si da feedback Project Manager-ului si echipei, pe cale administrativa, urmarind pasii, pe comportamente perturbatoare observate si definite conform politicii AntiBullying.
  • Este responsabil cu initiative de dezvoltare a unor programe sau cursuri care promoveaza un mediu (fizic si psihologic) de lucru pozitiv pentru toti, sustine psihologia pozitiva si incurajarea potentialului intregului grup cat si individual, fiecare copil.
  • Respecta politicile interne si sustine procesul de dezvoltare a unei culturi a schimbarii, a initiativei, a inovatiei si a unui mediu auto-asumat de dezvoltare.
  • Participa obligatoriu la toate sesiunile de formuri si de formare interna ale CGE.

Ierarhie:

Ierarhic se subordoneaza Project Managerului si colaboreaza in mod direct si egal cu oricine din Departamentul LF – Facilitatori in invatare, Coach-ul, Relationship Coordinator, Asistentilor de Training, si alti Psihologi Colaboratori.

Capacitati si interese:

  • Placerea de a impartasi
  • Formarea continua
  • Etica muncii
  • Aventura cunoasterii
  • Dezvoltare personala continua
  • Capacitate de a recunoaste si promova talentul si abilitatile

Pregatire necesara

consilier psiholog, pedagog, psihopedagog sau psiholog educational.

Beneficii Oferite

Un mediu de lucru unic in Romania specializat in educatie diferentiata, plin de energie, de caldura si respect; lucru intr-o echipa tanara, vesela si primitoare; oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; seriozitate, profesionalism.

Pozitia

Este o activitate platita per proiect anual / contract de prestari servicii / freelancer / cabinet privat.

Cum aplici

Te invitam sa completezi urmatorul google form
Termenul limita de completare este 15.12.2023 ora 18. La interviul de grup vor fi invitate doar persoanele selectate.

Ce se intampla dupa?

  • Interviu de grup experential, care include Q&A pentru clarificarea pozitiei
  • Cei selectionati in urma interviului de grup vor participa la o serie de interviuri individuale pentru a explora relatia si auto-motivarea

Materiale de studiu:

Locatia

str Lister 53, Sector 1, Bucuresti. Harta aici.

Despre noi

Centrul Gifted Education este o asociaţie nonprofit cu misiunea de a descoperi şi de a dezvolta potenţialul copiiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi). Afliliata international, cu un program care se deruleaza la standarde internationale din 2010, pe parcursul a 14 ani, am acumulat un numar de peste 24 diferentiatori in educatie; peste 4500 de ore de lucru direct cu copiii supradotati cu varste intre 3 si 21 ani, peste 3500 de copii testati la standarde internationale si peste 360 de copii au frecventat programul academic al asociatiei. Asociatia cunoaste 100% satisfactie in randul copiilor supradotatiin Programul Academic de educatie specializat. In 2024 la solicitarile repetate ale parintilor, Leonardo Gifted School, se va deschide ca scoala primara alternativa specializata, internationala, unica in lume, dedicata exclusiv copiilor supradotati (3-12+ ani) si parintilor lor.

 

Centrul Gifted Education este Partener al Universităţii Bucureşti, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei şi PsihologieMembri ECHAEuropean Council for High Ability, şi WCGTC- World Council for Gifted and Talented Children; AERO- Alternative Education and Resource Organizationreprezentant exclusiv al Big Picture Learning Design (USA) in Romania. Internaţional, suntem susţinuţi de Simon Fraser University – Faculty of Education, şi University of Connecticut- Neag School of Education. Audit: Proiectul este auditat şi recomandat de două Universităţi Internaţionale, CEU Business School şi Johns Hopkins Carey School of Business si recomandat de specialisti internationali si nationali precum si de numerosi ambasadori. Din 2016 am devenit European Talent Point, membri ai retelei europene European Talent Network, ca recunoastere a activitatii noastre la standarde internationale.

 

Campus-Verde-PaladeProiectul nostru de viitor este realizarea prin crowdfunding a Campusului Verde George Emil Palade pentru copii si adulti, prima Atractie Educationala si Culturala a Orasului Bucuresti pentru locuitorii sai, pentru locuitori din intreaga tara si din lume, campus care va include la standarde verzi mondiale, scoala Leonardo Gifted School.

WebSite-urile noastre:

www.giftededu.ro

www.mintistralucite.ro

www.leonardoschool.ro

Scopul educatiei la Centrul Gifted Education

  • Dezvoltarea unui copil la CGE este privita ca un intreg unde achizitia lui pe plan cognitiv (dezvoltarea gandirii de ordin superior) este strans legata de achizitia pe plan emotional si social. Ca aspect central si unic este ca educatia se realizeaza prin joc, experential, prin autodescoperire si pleaca de la perspectiva lor, a copiilor. Este o educatie diferentiata si personalizata nevoilor copiilor supradotati fiind o educatie holistica dezvoltata de o echipa de specialisti competenti care urmaresc dezvoltarea de aptitudini, competente, valori si abilitati pentru toata viata cu impact asupra dezvoltarii unui viitor adult cu succes in plan social si profesional.
  • Eforturile noastre sustin fiecare copil pentru a isi cunoaste potentialul, pentru a se accepta ca individ prin dezvoltarea de capacităţi, comportamente şi atitudini, mult mai mult decât achiziţionarea de cunoştinţe.
  • Interesul este sa se stimuleze prin actul educational maximizarea darurilor si pe de alta parte, sa asigure starea generala de bine a copilului.
  • Promovam un mediu sigur, sanatos, prietenos, inovativ, si creativ pentru toti copiii si adultii. Toti membrii echipei, de la coach pana la asistentii voluntati promovam si sustinem o politica de colaborare si relatii care creeaza un mediu cald si pozitiv pentru toti, si care ne incurajeaza si ne intaresc comportamentele pozitive.
  • Sustinem auto-disciplina, respectul de sine , autonomia individului. Autoritatea se bazeaza pe competente si nu se bazeaza pe competitie.

 


Sal Sol