Valorile noastre

Noi lucram doar la un anumit nivel de calitate si profesionalism.

Suntem pionieri in Romania intr-un teritoriu necartografiat, educatia supradotatilor.

Lucram doar cu parintii care stiu sa ne aprecieze munca.

Lucram doar pentru cei cu care ne putem simti bine impreuna lucrand in echipa.

Asta este ceea ce ne place sa facem si lucram in acest domeniu de nisa fiindca suntem niste pasionati de acest domeniu.

Iubim acest lucru care ne da aripi.

Echipa noastra

Monica Gheorghiu

Project Manager, MBA. Femeia Anului 2012 pentru Apararea si Promvoarea Drepturilor Copilului
Sunt consultant de management, membru Mensa UK, freelanceer si antreprenor social. Am terminat un MBA ca bursier Soros in 2004, la CEU Business School si un Exchange Progam in SUA la Weatherhead School of  Business, top 10 in Antreprenoriat in SUA cu specializarea Marketing si IT.  Visul meu este sa realizez un campus verde pentru copiii supradotati, promovand acest proiect al inteligentei inalte, un proiect care aduce o contributie sociala imensa, un plus de valoare autentica si un drive social maxim. Click pentru mai mult.

Lucian Caciamac

Master Trainer, coach pe dezvoltarea copilului, expert in bunastarea familiei si a copilului, formator.
Am ales sa lucrez in acest loc ,,extraordinar” pentru ca aici se respecta intocmai sensul etimologic al acestui cuvant: ,,extra” si ,,ordinarius” adica in afara ordinii obisnuite. Vreau sa contribui cu experienta, cunoasterea si competentele mele la a defini continuu acest loc/spatiu de interactiune ca spatiu in care mintile sclipitoare ale unor copii sa fie stimulate extraordinar.  Aceasta perspectiva va oferi copiilor posibilitatea de a-si dezvolta creativitatea, de a deveni inteligenti social si emotional la acelasi nivel ridicat la care este dezvoltata intelgenta lor cognitiva si de a avea capacitatea de a vedea perspective noi acolo unde altii nu vad nimic. Si mai e ceva care e foarte important: un copil poate fi ajutat, prin joc si descoperire, sa-si creeze starea de bine. O stare in care potentialul lui se actualizeaza si creierul se dezvolta pe masura supradotarii lui.

Aura Bayan

Coordonator Program Minti Stralucite

Rolul de conducere al Aurei în program este o combinație de efort și managementul oamenilor.
Activitatea ei implică dezvoltarea strategiei de a implica si coordona școlile din România, pornind de la București, pentru a extinde posibilitățile scopului final prin care fiecare școală sa aiba cadre didactice capabile să știe cum să descopere copiii supradotati și ce să facă dupa.

Andreea Sandu

Psiholog clinician sub supervizare atestat COPSI.

Andreea Sandu este psiholog clinician în supervizare și psihoterapeut în formare în Terapia prin Joc și Dramaterapie. Este în curs de a finaliza programa de studii în Analiza Tranzacțională și în Sandplay Jungian. În 2018, a obținut atestatul de facilitator “Cercul Siguranței”, un program de educație parentală care are la bază decenii de cercetări în teoria atașamentului și are scopul de a ajuta adulții implicați în creșterea și educarea copiilor, să învețe să recunoască nevoile emoționale ale copiilor și să le răspundă în modalități adecvate.

Andreea este pasionată de lectură, în special cărți de specialitate privind dezvoltarea timpurie a copilului și înțelegerea fenomenului de reziliență. Îi place să călătorească și este interesată să exploreze felul în care modalitățile artistice precum teatrul, muzica, dansul, pot contribui la vindecarea emoțională.

Andreea rezonează cu misiunea și valorile pe care le-a întâlnit în cadrul echipei de specialiști ai Centrului Gifted Education, crede cu tărie în importanța de a identifica și de a susține cât mai de timpuriu, potențialul înnăscut al fiecărui copil.

Armand Veleanovici

Psiholog clinician MA, PhD, psihoterapeut.

Imi place sa fiu surprins in permanenta de acesti copii, de inteligenta si creativitatea lor. Ma bucur ca pot sa intru in contact cu ei, sa ii cunosc mai bine, sa ii sprijin in procesul de dezvoltare. M-a atras dorinta de a descoperi abilitatile si talentele uneori doar banuite ale acestor copii. Imi doresc sa le pot fi alaturi, sa ii incurajez, sa ii ajut sa-si dezvolte capacitatile, sa le cizelez, oferindu-le anumite perspective, ghiduri, sugestii. In colaborarea cu  Centrul Gifted Education, fiecare clipa e speciala pentru ca  fiecare dintre acesti copii este special. Cunoscandu-l pe fiecare in parte cunosti un alt temperament, un alt talent, un alt eu pe care il explorezi cu curiozitate. In acelasi timp, avand o imensa nevoie de stimulare si indrumare, acesti copii cer  foarte mult de la trainer; astfel te provoaca sa devii mai bun, sa te pregatesti continuu, sa inveti, sa poti lucra la cele mai inalte standarde.

Monalisa Tudor

Psiholog clinician, psihoterapeut, trainer.

Sunt Monalisa Tudor, psiholog clinician, psihoterapeut și trainer, și am îmbrățișat acest domeniu cu pasiune, dedicare și multă curiozitate. Este fascinant! Sunt ani de zile de când învăț și practic învățăturile din psihologie și nu încetez să mă minunez de puterea care stă în noi, de ființele minunate ce ne ascundem în interiorul corpurilor noastre, de resursele noastre neșlefuite care abia așteaptă să strălucească pentru a lumina calea vieților noastre.
M-am aplecat asupra studiilor științifice, am luat în serios informațiile pe care le-am asimilat, am selectat ceea ce am considerat esențial și am fost primul meu client de dezvoltare personală. Cu cât am învățat mai mult, cu atât am știut că mai multe voi dori să aflu! Mai multe despre mine puteți afla la www.monalisatudor.ro.
La Centrul Gifted Education m-am implicat în prima linie a contactului cu acești copii minunați, aceea de a identifica potențialul lor intelectual înalt prin aplicarea testului SON-R, un test internațional cu criterii psihometrice foarte bune pentru stabilirea nivelului IQ.

Silvia Ungureanu

Psiholog Principal, Psihoterapeut
Am aflat de proiectul de testare din newsletterul “Psychologies.ro” in 2010 si am fost implicata in Proiectul Pilot de Testare la nivel de sector 6 pe perioada 2010-2012 ca voluntar.
Am absolvit Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei in Bucuresti, sectia de Psihopedagogie in 1999, Masterul de Educatie Integrata in 2000. De asemeanea am absolvit cursul Post-univesitar Psihodiagnostic ºi Psihoterapie in 2003.
Am experienta in lucrul cu copiii din 1994 – ca educatoare, profesor, apoi psihoterapeut.
Ma intereseaza lucrul cu copii in general si cu atat mai mult gasirea unor modalitati de a-i ajuta sa-si atinga potentialul in cele mai bune conditii.
In acest moment la Centrul Gifted Education sunt evaluator, Psiholog principal in aplicarea testarilor de IQ cu WISC IV.

Gabriela Cosma

Psiholog, Psihoterapeut si Psiholog Educational in cadrul Centrului Gifted Edcation
Gabriela este inginer, psiholog clinician, consilier psihologic si trainer. Ea si-a inceput cariera ca inginer. Dupa ani de management de proiect fructuos si proiectare de arhitecturi complexe de IT &  C a realizat ca misiunea ei in viata este de a-i ajuta pe oameni si in special pe copii sa-si acceseze cele mai de pret resurse ale lor. In 2010, ea a crezut in liderul care a dat viata Centrul Gifted Education, Monica Gheorghiu, si a sprijinit-o in efortul de a crea mediul in care copiii supradotati pot avea o educatie mai buna care sa-i ajute sa-si utilizeze potentialul lor. In 2013 s-a alaturat Centrului Gifted Education initial ca trainer si apoi ca psiholog. In opinia ei, copiii sunt sansa societatii pentru o lume mai buna si mai frumoasa si de aceea ea crede ca misiunea ei este de a sprijini dezvoltarea lor.

Diana Mirea

LF Learning Facilitator si Relationship Coordinator (2017)
Diana este facilitator de invatare in cadrul centrului si relationship coordinator. Ii place sa isi petreaca timpul liber descoperind noi locuri, ascunse de vazul lumii. Ea crede ca educatia are impactul cel mai mare in dezvoltarea unei societati de aceea lucreaza cu copii cu varste cuprinse intre 3 si 15 ani. Visul ei cel mai mare este sa poata lucra cu orice fel de copil din lume, indiferent de varsta si caracteristici.

Diana Mirea este absolventa a Universitatii din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educatiei, Departamentul de Formarea Profesorilor. A absolvit scoala de arte din Bucuresti si a facut formare in teatru de improvizatie. Si-a descoperit pasiunea pentru educatie in cadrul Universitatii Alternative in cadrul programului de autonomie in invatare.
Lucreaza cu copiii din 2014, iar cu fiecare activitate pe care o susține descopera din ce în ce mai multă pasiune pentru acest domeniu. A sustinut ateliere de origami, quilling, improvizatie si modelaj pentru copii cu varste cuprinse intre 4 si 13 ani in Playouth.
Autenticitatea, dragostea, creativitatea sunt cele mai importante valori de care ține cont în cadrul activitatilor cu copiii.

Roxana Ristache

LF Learning Facilitator
Sunt psiholog si jurnalist. Am lucrat peste zece ani in presa centrala, ca jurnalist. Iar apoi am decis sa fac o schimbare in cariera mea, devenind psiholog. Am abosolvit Facultatea de Filosofie si Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei (FPSE), ambele din cadrul Universitatii Bucuresti. Am urmat cursurile masterului „Evaluarea, consilierea si psihoterapia copilului, cuplului si familiei” (din cadrul FPSE).
Am fost voluntar in proiecte de cercetare vizand dezvoltarea cognitiva si emotionala a copiilor prescolari, precum si in cadrul „Asociatiei Exista viata dupa doliu”.
In prezent, ma ocup de partea de comunicare in cadrul Institutului pentru Studiul si Tratamentul Traumei (ISTT) si colaborez ca jurnalist in domeniul psihologiei si parentingului.
Activitatea mea in Centrul Gifted Education a inceput in 2015, ca Asistent de Trainer (AT). In prezent sunt Learning Facilitator. Pentru mine fiecare intalnire cu copiii supradotati este o noua provocare si o noua oportunitate de a descoperi cat de generosi pot fi. De la ei am invatat cele mai multe lucruri despre mine. Si inca mai invat!

Roxana Vlasceanu

LF Learning Facilitator
Roxana este jurnalist. Iubirea fata de copii este motorul în interactiunea ei cu acestia.
Ii place provocarea de a lucra cu copiii si simte ca nu suntem noi cei care ii învata pe copii ci mai degraba suntem doar ghizi în calea lor de a ajunge la informatiile pe care le cauta, in scopul de a se dezvolta armonios. Ea crede ca FIIND acolo pentru ei, uneori, chiar si cu o întrebare simpla este cel mai bun lucru pe care il poate face.
A început sa lucreze la Centrul Gifted Education ca voluntar in 2015 si incepand cu 2016 a fost selectata Learning Facilitator datorita modului de a fi: deschisa si de incredere.
Iubeste si respecta natura, valorile familiei si prietenii si este o persoana activa si face tot posibilul pentru a crea o stare de siguranta si de creativitate a mintii copiilor in timpul interactiunii cu ei, in scopul de a ii ajuta sa se dezvolte emotional, sa-si dezvolte atentia, abilitatile sociale si pentru a-si gasi echilibrul dintre corp, minte si suflet.

Cristina Barbu

LF Learning Facilitator si Trainer

Cristina este matematician; in momentul de fata, ea face parte din comunitatea de invatare pe educatie la Universitatea Alternativa. Crede cu tarie ca in fiecare om exista o super putere si isi doreste sa-i ajute pe tineri sa si-o descopere si sa si-o hraneasca. S-a alaturat echipei Centrului Gifted Education pentru a intelege mai bine nevoile copiilor supradotati si pentru a oferi sprijin copiilor prin descoperirea matematicii.

Madalina Matei

AT Asistent Trainer

Mădălina este jongler cu termene limită, vizualuri și texte în publicitate. Adică project manager într-o agenție de strategie și creație.

A terminat Grafică la Universitatea Națională de Arte cu licența „Abecedar interactiv” și visează să îmbine arta și educația în cărți ilustrate pentru copii. Entuziasmul a adus-o aproape de oameni cu valori asemănătoare: întâi ca voluntar la Teach for Romania, apoi ca studentă la Universitatea Alternativă, iar acum ca asistent trainer la Centrul Gifted Education. Toate au în comun un model de educație non-formal, umanist, care vede omul ca întreg: trup – minte – suflet – aspirații. Crede că fiecare om are în el ceva bun oricât de ascuns ar fi și că se întâmplă lucruri minunate atunci când facem ceva din pasiune și cu inima deschisă.

Bogdan Badiu

AT Asistent Trainer

Bogdan este copywriter, a studiat la Universitatea Alternativa. Om de creatie si idei, si autor de proiecte.

Ioana Lungu

AT Asistent Trainer

Ioana vrea să fie scriitoare, dar e și studentă (la Facultatea de Științe Politice de la UniBuc și la Universitatea Alternativă). Îi place să se joace, mai ales cu copiii, atât la Centrul Gifted Education cât și cu ocazia altor proiecte. Are o pasiune pentru educația non-formală și ar vrea să ajungă să țină săptămânal training-uri și să fie learning facilitator în contexte pentru copiii, adolescenți și studenți. Vrea să traiască în armonie cu mediu, de aceea vrea să ajungă să fie zero waste, adică să nu mai arunce niciun gunoi. Iubește învățarea cu entuziasm, creativitatea, libertatea și lucrul cu oamenii.

Traineri

Constantin Nicolau

Trainer Inteligenta Muzicala

Ce ma motiveaza si ce inseamna sa lucrez cu copiii supradotati?
Să lucrez cu copiii supradotați nu înseamnă nimic altceva decât să lucrez cu copilul supradotat. Din mine. Din oricine. Să-l descopăr, să-l ascult, să-l provoc, să-l respect, să-l prețuiesc. Să-l urmez.

Ce face acest loc extraordinar si cum fac eu acest loc extraordinar?
Locul nu este extraordinar prin sine. El devine extras-din-ordinar prin intenția care a alocat acest spațiu întâlnirilor între potențiali și cinetici. Numesc ”potențiali” acele minți în formare (copii supradotați, deși aici este inclus și orice trainer onest), dispuse să acceadă către un mai înalt adevăr personal, într-un proces care seamănă cu îndepărtarea foițelor suprapuse de ceapă, în căutarea esențialului. Numesc ”cinetic” posesorul acelui sistem psihic care reușește convertirea adecvată clipei prezente a întregului său potențial, în act. Oricine este spectator al unui astfel de moment creator, dezvoltă pasiune pentru acest mod de a trăi. Eu însumi sunt un potențial care devine cinetic. Când suntem în fața copiilor, devenirea are martori.

Marian Cernauteanu

Trainer Invatare Eficienta

Marian Cernauteanu este un spirit tanar, un visator, o persoana vesela si creativa, caruia ii place sa se joace si sa lucreze cu copiii, ii place să învete lucruri noi, să asculte muzică, să glumeasca, sa inalte zmee și să se se plimbe in natura. Este pasionat de fotografie, hand made, origami și poezie.
Incepand cu anul 2012 s-a concentrat pe dezvoltarea personala a copiilor si pe forme alternative de invatare menite sa-i ajute pe copii in dezvoltarea lor.
S-a alaturat echipei |Centrului Gifted Education la inceputul anului 2015. Cel mai mult, atunci cand lucreaza cu copiii, il motiveaza curiozitatea si dorinta lor de a invata lucruri noi, dar mai ales bucuria acestora atunci cand le descopera.

In cadrul cursului pe care il sustine urmareste imbunatatirea atentiei si a concentrarii, accelerarea ritmului de lucru, imbunatatirea relatiei cu informatia, procesarea corecta si rapida a informatiei, gestionarea corecta a timpului de lucru, imbunatatirea stilului de lucru, dezvoltarea creativitatii si a imaginatiei, imbunatatirea nivelului de comunicare si invatarea din spatiul de joaca.
“Sa lucrezi cu copiii supradotati inseamna sa fii intotdeauna pregatit sa primesti raspunsuri neasteptate si pline de sens, si in acelasi timp sa te reinventezi. Am intalnit la Centrul Gifted Education oameni minunati care cred in potentialul acestor copii, cred intr-un sistem de invatamant in care copilul isi poate descoperi adevarata valoare. De-a lungul experienței mele cu copiii am înțeles că fiecare copil e unic în felul său și că în fiecare există o „comoară” plină cu lucruri minunate. Rolul meu este acela de a le arăta calea rapidă și ușoară de a ajunge la ea.”

Aura Bayhan

Trainer Aritmetica Relationala

Iubesc oamenii si am intelegere fata de ei si de mine; imi place onestitatea si ma straduiesc sa nu am atitudini care m-ar deranja pe mine si nu in ultimul rand ma incanta inocenta copiilor, dezinvoltura si trailrile lor.
Consilier pentru dezvoltare personala, cu Licenta in Psihologie si in supervizare in metoda de Comunicare Relationala ESPERE, inteleg dinamica relatiei parinte-copil dar si dinamica emotiilor noastre.
Pentru a comunica cuvintele sunt necesare si indispensabile dar insuficiente pentru a construi o relatie respectuoasa.
A comunica eficient este o provocare care se invata; la fel intelegerea faptului ca dragostea dintre adulti este importanta, necesara, uneori esentiala dar nu este suficienta pentru a creste un copil.
Cred in faptul ca responsabilitatea noastra ca parinti este de a ne ocupa de nevoile copiilor nostrii si mai putin de dorinte; doar ca atentia noastra are nevoie sa fie indreptata catre nevoile relationale (de a fi ascultat; recunoscut; valorizat; de intimitate) in egala masura cu cele fiziologice si educationale.

Gabriela Cosma

Trainer CoRT (Tehnici de gandire De Bono; CoRT = Cognitive Research Trust)
Gabriela este inginer, psiholog clinician, consilier psihologic si trainer. Ea si-a inceput cariera ca inginer. Dupa ani de management de proiect fructuos si proiectare de arhitecturi complexe de ITC a realizat ca misiunea ei in viata este de a-i ajuta pe oameni si in special pe copii sa-si acceseze cele mai de pret resurse ale lor. In 2010, ea a crezut in liderul care a dat viata Centrul Gifted Education, Monica Gheorghiu, si a sprijinit-o in efortul de a crea mediul in care copiii supradotati pot avea o educatie mai buna care sa-i ajute sa-si utilizeze potentialul lor. In 2013 s-a alaturat Centrului Gifted Education initial ca trainer si apoi ca psiholog. In opinia ei copiii sunt sansa societatii pentru o lume mai buna si mai frumoasa si de aceea ea crede ca misiunea ei este de a sprijini dezvoltarea lor.

Raluca Marlena Petrescu Talpiga

Trainer Comunicare argumentativa, Doctor in filosofie
Este reprezentantul ARDOR-ului cât si directorul de turneu la concursul din Bucuresti, concurs de dezbateri academice dupã Modelul Karl Popper pentru tinerii liceeni din tara. Este trainer de Comunicare Argumentativa cu o experienta de peste 4 ani de lucru cu copiii supradotati.

Camelia Moise

Camelia Moise

Learning Facilitator, Trainer Inteligenta Emotionala, Self-Discovery prin Arta, Relatia Corp-Minte

Camelia este educator specializat in educatie timpurie la Centrul Romano-Danez de Educatie integrata (RODACIE), din Bucuresti.

A studiat dreptul (2005-2009) la Universitatea „Dimitrie Cantemir” si este certificata ca lucrator social pentru dreptul copiilor. A lucrat ca reprezentant legal pentru copiii institutionalizati –nivel local intr-un serviciu social.
Camelia a inceput sa invete despre educatia timpurie si sa o aplice practic lucrand cu copii 0 -3+ ani si familiile acestora, in proiectul Centrul Romano-Danez pentru Educatie Integrata din Bucuresti (RODACIE) intre 2012-2015, in timpul caruia ea a vizitat Danemarca si a participat la cursuri cu experti danezi si romani in domeniile Corp si Miscare, Muzica, Arta si Creativitate, Natura ai Activitati Outdoor.
Scopul proiectului a fost de a crea o institutie de educatie timpurie in care sa fie luat in considerare intregul potential al fiecarui copil. Proiectul este acum continuat la aceeasi institutie, cu aceleasi principii si valori. In acest centru, timp de mai multi ani, Camelia a invatat despre pedagogia daneza, educatia timpurie, si a lucrat cu copiii prin muzica, arta, creativitate, experimente si contexte naturale, in scopul de a sprijini emotiile copilului, socializarea lui, aptitudinile muzicale si motorii, adaptand si aplicand valorile, principiile si metodele pedagogice si ale gandirii educationale daneze cu copiii mici, intr-o cresa romana. In continuare este pedagog in cadrul RODACIE, descoperindu-se alaturi de copii.

Camelia detine un Master in Educatie Timpurie, Consiliere parentala si cooperare cu
familia pentru dezvoltarea copilului, incheiat in 2015 in cadrul facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti, care atesta fundamentarea teoretica si practica solida in psihologie si teoriile invatarii. Camelia le utilizeaza si le uneste cu interesul pentru arta si natura, pentru a crea un mediu de invatare semnificativ pentru copii – un mediu de invatare care, in acelasi timp, este o provocare si asigura totodata siguranta lor.

In 2016 a fost certificata ca formator la CRFPS ProVocatie, si face parte ca trainer dintr-un
parteneriat ProVocatie-DGASPC sector 1 – Via University College (Danemarca), pentru diseminarea pedagogiei RODACIE in cadrul institutiilor de educatie timpurie din sectorul 1 Bucuresti.

Din 2015 este Trainer si facilitator de invatare la Centrul Gifted Education. Pe langa aptitudinile ei strict profesionale Camelia este, de asemenea, o persoana care se angajeaza in ceea ce face, iubeste muzica, arta, sportul si natura, imbinand toate acestea in mod dinamic, creativ si
individualizat raportat la nevoia copilului, este un bun observator capabil sa recunoasca si sa valorizeze initiativa, perspectiva si munca copilului pentru a facilita dezvoltarea lui holistica, indeosebi stima de sine si inteligenta emotionala. Este certificata pentru a lucra cu copii, in special pentru dezvoltarea abilitatilor sociale, pentru achizitii emotionale, pentru dezvoltarea atentiei, a limbajului, si a capacitailor motrice, o dezvoltare holistica, trup, minte si suflet.

Monica Sabau

Trainer Natura & Arhitectura

Monica este arhitect. A absolvit secția de Arhitectură a Universității de Arhitectura „Ion Mincu” din București și Cursul de Master „Dezvoltare Urbană Integrată” în cadrul aceleiași universități. Iubeste copilaria, natura, copiii, animalele și bricolajul.
Continuând să își practice meseria de bază, a intrat în lumea educației în anul 2013 ca voluntar în cadrul Asociației De-a arhitectura, fiind convinsă că un curs bazat pe interdisciplinaritate și creativitate va completa în mod util educația copiilor.
Plăcerea de a lucra cu copiii, precum și feedbackul pozitiv sunt factorii care au determinat extinderea activității în domeniul educațional – a absolvit cele două niveluri ale Modului Pedagogic și s-a implicat în activități educaționale variate. Calitatea de Asistent de Trainer în cadrul Centrului Gifted Education și interesul crescut pentru domeniul al educației copiilor supradotați, alături de mediul profesional și uman oferit de Centru au condus la elaborarea unui modul de curs pe care îl prezintă copiilor din 2017.

Cursul ZooArhitectura – Natura și arhitectura, prin natura sa interdisciplinară, le pune în lumină copiilor utilitatea disciplinelor școlare în viața reală. Exemplele de adaptare la mediu și folosire eficientă a resurselor sunt un model de abordare generală a vieții. Ele vor deschide pentru copii și o altă perspectivă asupra animalelor, asupra utilității observării si cunoașterii mediului.