Tot ceea ce este valoros intr-o societate umana depinde de oportunitatea acordata individului de a se dezvolta. Tot ceea ce este grandios si plin de inspiratie este creat de individul ce poate lucra in largul sau. – Albert Einstein
România este astazi probabil printre singurele state din UE care exportă inteligenţă masiv fără să aibă nici un centru pentru susţinerea şi dezvoltarea inteligenţei tinerilor.
România are nevoie de un punct de referinta in educatie, unde sa gasesti cea mai buna curricula, cei mai talentati profesori si cele mai bune tehnologii didactice validate la nivel international si implicate in descoperirea, promovarea şi dezvoltarea abilităţilor naturale şi a potenţialului copiilor.
Proiectul de constructie a unui Centru Gifted Education a fost auditat si recomandat de doua Universitati Internationale, CEU Business School si Johns Hopkins Carey School of Business.
Proiectul nostru este sa construim un campus de educatie bazat pe tehnologii verzi dedicat copiilor cu inteligenta inalta care sa reprezinte cea mai moderna institutie de educatie, un mediu de hranire si de incurajare a supradotarii umane si inteligentelor multiple.
Primul Centru pentru Descoperirea si Dezvoltarea Talentului si Inteligentei (Centru Gifted Education) a fost lansat prin colaborare cu mediul de afaceri, ONG si statul român pentru susţinerea şi realizarea unui program naţional al educatiei de excelenta.
Prin succesul Scolii de Excelenta in perioada 2010-2012,un proiect pilot cu peste 45 de copii, scoala lansata de Monica Gheorghiu, manager de proiect, cu numeroase eforturi, impreuna cu o echipa inimoasa am fost incurajati sa lansam independent in 2012.
Centrul Gifted Education ca asociaţie non-profit, avand ca fondatori pe Monica Gheorghiu, Ramona Paduraru si Paul Ardeleanu. Asociatia are misiunea de a descoperi şi de a dezvolta potenţialul copiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi) printr-o educaţie de excelență dezvoltand, promovand si utilizand cea mai buna curricula validata la nivel international de descoperire si dezvoltare a abilitatilor naturale si a potentialului copiilor, modele de bune practici in educatie, retele de profesori talentati, retele de mentorat formate din experti si profesionisti in educatie.