Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
https://giftededu.ro/atingem-vietile-a-peste-400-de-copii/
Twitter
Visit Us

Peste 400 de copii inscrisi din 15 scoli din tot sectorul 6 pe baza recomandarilor profesorilor si criteriilor asociatiei sunt asteptati in Selectia SCREENING pentru Scoala de Excelenta,  o scoala de dezvoltare personala, dedicata exlusiv copiilor cu abilitati inalte. Testarile au inceput in prima sambata din luna, 1 octombrie 2011, urmand sa continue pana in noiembrie. Testarile se dau in toate scolile partener din sectorul 6, care au copii inscrisi.

O noutate fata de anul 2010 (cand din 950 de copii inscrisi, 835 au fost testati dintre care 60% au fost descoperiti cu abilitati intelectuale peste medie), este faptul ca in 2011 sunt asteptati la selectia screening copii din toate sectoarele Bucurestiului.

IRSCA Gifted Education, in parteneriat cu Inspectoratul Scolar Sector 6 anunta inceperea testarii screening la nivel international pentru descoperirea abilitatilor cognitive in toate scolile din sector 6 in vederea selectiei pentru Scoala de Excelenta Ianuarie – Iunie 2012, singurul program de educatie dedicat exclusiv copiilor cu abilitati inalte . Sunt invitati sa participe copii in a.c. in clasele 3-6, indiferent de varsta.

Visul organizatorilor, cu care am inceput proiectul de antreprenoriat social, este sa oferim copiilor ceea ce noi nu am putut avea cand eram copii: educatie la nivelul abilitatilor inalte; sa respectam dreptul fiecarui copil de a invata la nivelul abilitatilor sale. Copiii cu abilitati inalte au risc social inalt. Si sunt o cauza prea putin cunoscuta si mediatizata. Sunt copii care au dreptul la o educatie diferentiata. Acest proiect doreste sa ofere solutii pentru stoparea risipei de oameni cu abilitati inalte, „cea mai mare pierdere a culturii noastre” (Gowan) – atunci cand persoana supradotata are performante reduse, cand ajunge un „underachiever”, un om care se rateaza, care nu se simte nici valorificat, nici apreciat, care nu-si gaseste rostul. Acest proiect ofera copiilor sansa sa isi faca prieteni ca ei, sa simta ca sunt apreciati pentru abilitatile lor, sa faca parte dintr-o comunitate unde aspiratiile lor personale conteaza, unde curiozitatea lor nestapanita este satisfacuta, unde profesorii sunt incantati sa raspunda la intrebari provocatoare, unde mediul de invatare le hraneste abilitatile si nu le inhiba.

In anul 2010, 45 de copii cu abilitati inalte au urmat prima Scoala de Excelenta: un an de formare cu peste 20 de cursuri de dezvoltare personala, cu o curricula imbogatita  ce urmareste dezvoltarea inteligentelor multiple si a abilitatilor naturale, pentru toata viata.

Istoric

In anul 2010 a fost lansat in sectorul 6 la initiativa Inspectoratului Scolar Sector 6 primul Program de Inovatie Didactica dedicat copiilor cu abilitati inalte, care sustine profesorii, parintii, si copiii cu o educatie de excelenta prin noile metode inovative de decoperire a inteligentelor multiple si a abilitatilor pentru toata viata printr-un parteneriat cu asociatia non-profit IRSCA Gifted Education. Proiectul este unic în România, în concordanţă cu stipulările Recomandării Europene 1248/1994 şi cu reglementările naţionale ale Legii 17/2007, în spiritul politicilor dezvoltate de UE, UNESCO, şi totodată, un proiect cu vizibilitate maximă la nivel naţional şi internaţional şi de o importanţă capitală pentru susţinerea cu o educaţie diferentiata, a copiilor cu abilităţi înalte pentru dezvoltarea unei societăţi bazate pe cunoaştere.

PRIMA ETAPA

Prima etapa a proiectului invita copiii din toate scolile partener din sectorul 6 la inscrierea pe baza unui Acord semnat de parinti la testarea screening ce va avea loc in perioada Octombrie- Noiembrie, in urma recomandarilor facute de profesori si invatatoare dar si prin autonominalizare – care sunt incurajate. Asociatia a furnizat o lista a criteriilor de recomandare a copiilor pentru participarea in etapa screening. In anul 2010 au participat in aceasta faza a proiectului peste 835 de copii dintre care 338 au fost invitati in a doua etapa. In anul 2011 sunt asteptati peste 400 de copii inscrisi la selectie inca din luna mai a.c.
Testarile au inceput cu prima sambata din luna, 1 octombrie 2011, urmand sa continue pana in noiembrie. Testarile se dau in toate scolile partener din sectorul 6, care au copii inscrisi.

Mai multe despre Scoala de Excelenta si Programul de Inovatie Didactica din sectorul 6,  cat si despre etapele care urmeaza puteti citi pe website:

http://giftededu.org/start-la-selectia-screening-in-sectorul-6

http://giftededu.org/scoala-de-excelenta

Ne face placere sa anuntam in acest moment Scolile partenere in anul 2011:

  1. Liceul Lovinescu (campion, 100 de copii recomandati)
  2. Scoala 176
  3. Scoala 191
  4. Scoala 157
  5. Scoala 117
  6. Scoala 156
  7. Scoala 198
  8. Scoala 59
  9. Scoala 205
  10. Scoala 197
  11. Scoala 310
  12. Scoala 169
  13. Liceul Marin Preda
  14. Scoala 206
  15. Scoala 279

Mult succes copiilor la testare!

Organizator: IRSCA GIFTED EDUCATION

Parteneri Scoala de Excelenta, prima scoala dedicata sustinerii copiilor cu abilitati inalte

Inspectoratul Scolar Sector 6, Bucuresti

Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, Catedra de Psihologie Clinica si Psihoterapie, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei

Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei

Cognitrom

Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti

Simon Fraser University, Faculty of Education

Neag School of Education, University of Connecticut

Sustinatori:

EDUGATE

ANOSR- Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania

AIESEC Bucuresti

Societatea Civila pentru Educatie si Informatizare,

Responsible Management Romania

Comunitatea Ambition.ro

Ad-ASTRA

Fundatia Nationala Romanii de Pretutindeni,

Liga Studentilor Romani din Strainatate

Skill Team.

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A