Director Educational la Leonardo Gifted School
Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Twitter
Visit Us

Daca vrei sa activezi in educatia alternativa noi cautam colegi care isi dau voie sa treaca prin repetate transformari si descoperiri interioare alaturi de alti colegi pasionati.

Echipa noastra se mareste cu 2 pozitii importante: o pozitie de Director educational cu rol de PROFESOR ÎN ÎNVATAMÂNTUL PRIMAR (Cod COR: 234101) si Director de scoala primara la  Leonardo Gifted School.

Leonardo Gifted School din București, România caută un candidat remarcabil pentru rolul de Director educational. Data limită pentru înscriere este miercuri 28 august 2024. Vă invitam să vizitați site-ul școlii pentru mai multe informații.

LEONARDO GIFTED SCHOOL

BUCUREȘTI, ROMÂNIA

Director Educational

Școala Leonardo din București caută un profesor de școală primară începând cu 1 septembrie 2024. Școala Leonardo se afla in procesul de acreditare BSO. O școală educațională non-profit cu un număr limitat de locuri. De la stadiul de fundație până la KS3, școala este o comunitate dinamică și interesantă, in care si parintii sunt implicati in sala, avand o Scoala Parentala specializata, cu o practică inovatoare de predare diferentiata și învățare cu mentori pe curricula îmbogățita care include un program extracurricular orientat pe specializari ale supradotarii.

Candidatul de succes se va alătura echipei de conducere executivă a școlii împreună cu directorul de scoala și directorul general. Acest rol oferă o oportunitate pentru un lider inspirat și angajat, cu energie, ambiție și o perspectivă internațională.

Mai multe informatii despre scoala pot fi obtinute de pe pagina: www.leonardoschool.ro

Leonardo Gifted School se angajează să protejeze și să promoveze bunăstarea copiilor, iar aplicantii nostri vor raspunde unui control de protecție a copilului corespunzător rolului, inclusiv verificări cu foștii angajatori, cazier si certificat de integritate.

Leonardo Gifted School este dezvoltată exclusiv pentru copiii supradotați de către Asociația Centrul Gifted Education, organizație non-profit înregistrată în România la Registrul Asociațiilor și Fundațiilor cu #59/24.04.2012. Interviurile in sala si Zoom vor urma acestei date cu interviuri finale în București ulterior.

Școala Leonardo Gifed School nu discriminează în angajare, promovare, concediere, salariu, beneficii suplimentare, pregătire profesională, clasificare, sau alte aspecte ale angajării pe bază de rasă, culoare, origine națională și etnică, vârstă sau sex.

Abilitati

  • fluenta în limba engleză
  • bune abilități de citire, scriere și calcul
  • studii superioare universitare, diplomă didactică/ alta diploma (calificări românești sau internaționale)
  • un plus diplomă/formari în educație specială, educație timpurie, psihologie sau un domeniu conex
  • un plus reprezinta psihopedagogie speciala cu cel puțin 2 ani de experiență în lucrul cu copiii vulnerabili, sau cu dificultati de invatare
  • ideal experiență anterioară într-o grădiniță / scoala
  • în mod ideal, cunoștințe de Jolly Phonics și British Early Years Curriculum
  • ce cere un nivel înalt de limbaj scris și vorbit
  • buna capacitate de a construi relații bune cu copiii, facilitatorii, părinții și îngrijitorii
  • flexibilitate și creativitate
  • răbdare și simț al umorului

 

Responsabilitățile includ, de asemenea:

Directorul Educational

  • Se ocupa de organizarea invatarii pentru copii si de sustinerea lor prin coaching pentru alegerea curriculumului optional/ enrichment
  • In primul an/ doi ani, va lucra in calitate de Profesor (LF – Facilitator in Invatare) direct cu copiii la programul de 6 h/zi, orar: 8-15 cu pauza 1 h pentru a intelege din interior toate procesele de lucru ale echipei, si va crea corespunzator curricula specifica diferentiata
  • Sustine traseul educational diferentiat, urmarind ca obiectivele de acceleare ale copiilor sa fie posibile in domeniile de interes
  • Se specializeaza in invatare experentiala, prin joc, si are o viziune in domeniul evolutiei de cariera pentru copiii supradotati, inclusiv examene specifice alternative, si/sau specifice UK si care pot usura traseul copilului pe domeniul de accelerare
  • Analizeaza impreuna cu echipa, necesitatile de educatie ale copiilor, obiectivele lor de invatare si de dezvoltare, inclusiv sustine realizarea unui “Career Corner” pentru consiliere vocationala
  • Construieste o viziune in vederea atingerii bunastarii copiilor prin ceea ce ei experimenteaza, invata si dezvolta
  • Are un aport de construire a unui traseu al copilului la LGS, care sa il sustina ca el sa isi atinga obiectivele din IEP, sa devina autonom, sa se cunoasca pe sine, sa poata face alegeri pentru el insusi.
  • Are grija ca nevoile copiilor sa fie promovate in randul facilitatorilor si mentorilor, cat si obiectivele lor de invatare, creand, alaturi de LF, curricula, imaginand conditii, resurse, evenimente, intalniri, conectand si descoperind Mentorii adecvati cu copiii, care sa asigure copiilor evolutia lor si promovandu-le in randul echipei.
  • Acesta are grija de dezvoltarea oamenilor din echipa si se asigura ca toate nevoile lor de invatare sunt acoperite. De asemenea are grija ca trainerii si facilitatorii sa aiba toate resursele materiale necesare pentru desfasurarea activitatii. Rolul sau presupune cladirea relatiilor sanatoase in interiorul echipei si o comunicare interna eficienta.
  • Sustine si formeaza Mentorii pentru intelegerea aspectelor de psihopedagogiei speciale de mentorat si relationare sensibila cu nevoile copiilor, care sa respecte acelasi mediu si valori ale LGS.
  • Sustine formari in psihopedagogie speciala, si atrage formatori in educatie pentru atingerea unor obiective dezvoltare cerute de echipa
  • Participa la interviuri de calificare cu parintii, in procesele de relatioare apropiata cu parintii, si in procese de recrutare de noi colegi, LF-i si Mentori
  • Relationeaza cu LF-ii, learning facilitator-ii, asistentii trainerilor, coach-ul, psihologul educational si Project Managerul. Acesta are grija de dezvoltarea oamenilor din echipa si se asigura ca toate nevoile de invatare sunt acoperite. De asemenea are grija ca trainerii si facilitatorii sa aiba toate resursele materiale necesare pentru desfasurarea activitatii. Rolul sau presupune cladirea relatiilor sanatoase in interiorul echipei si o comunicare interna eficienta.
  • Lucreaza impreuna cu echipa pentru a construi un mediu de lucru diferentiat
  • Sustine procesele de creare ale IEP  – Plan educational Individualizat pentru copiii supradotati si este responsabil de relatia directa cu Psihologul Educational 
  • Indruma echipa, face coaching de performanta pentru ca elevii sa devina independenti si autonomi
  • Oferă îndrumare și sprijin suplimentar familiei/ copilului pentru a se integra cu succes în mediul școlar
  • Sustine impreuna cu coechipierii sai, alti LF-i, Mentori, pe psihologul educational, impartasind observatiile si analizele pe procesele prin care trec copiii
  • Păstreaza discreția și confidențialitatea informațiilor despre copii și familie în orice moment
  • Cunoaste mediul academic, sustine politicile LGS, propune imbunatatiri, si le implementeaza in spiritul lor, pentru a realiza spatiul de crestere a intregii familii
  • Relationeaza cu Directorul Scola Primara, cu LF-ii – learning facilitator-ii, asistentii trainerilor, coach-ul, psihologul educational si Project Managerul.

Ce coleg ne dorim

  • O persoana talentata si incantata de ceea ce face, autonoma si cu capacitate de autoreflectie;
  • Bun teamplayer
  • O persoana creativa, inspirationala, cu capacitatea de a pune in practica idei noi si care sa aiba curajul de a-si asuma provocari noi.
  • Abilitatea de a gestiona grupuri de copii și de a face față comportamentelor provocatoare

Ce facem noi diferit

  • Un lucru unicat este mediul pe care l-am creat, in care ne oferim un spatiu sanatos de crestere personala prin formare anuala continua (peste 60 de ore de formare), coaching personal cu un coach de echipa, si forumuri colegiale (intalniri de echipa periodice).
  • Beneficiem de un mediu de lucru unic in Romania, specializat in educatie diferentiata, plin de energie, de caldura si respect.
  • Rolul va beneficia de salarizare adecvata, pentru 2 roluri in primul an/ al doilea an de lucru, pentru a asigura o privire interna corecta asupra a tuturor proceselor prin care trec toti colegii. Va fi sustinut de coaching on the job si transfer de know-how, prin expertiza noastra de 15 ani.

Cum aplici

  • Daca vrei sa aplici, te invitam sa completati formularul de aplicare pe care il gasiti accesand acest link.
  • Te vom contacta la scurt timp dupa completarea lui pentru a stabili pasul urmator.

 


Sal Sol