Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/aplica-5-pozitii-de-learning-facilitator/
Twitter
Visit Us

Aplica pentru Learning Facilitator la Centrul Gifted Education

Arata-ti iubirea si talentul alaturi de copiii supradotati

 

Cerinte

  • Oameni tineri, talentati si incantati de ceea ce fac
  • Dorinta de a descoperi, de a se descoperi pe sine si pe ceilalti
  • Curiozitate sanatoasa, sa poata sa faca conexiuni intre knowledge-ul lui si alte competente care nu sunt invecinate; sa vada punctele comune, intre fenomene, procese, si intre discipline
  • Buni teamplayeri
  • Sa genereze o experienta in relatie cu copiii gifted, in sensul de a genera cunoastere
  • Sa stie sa fie provocatori

Un Learning Facilitator are/este:

  • Foarte buna capacitate de a relationa in echipa cat si autonom si de a crea o relatie afectiva calda si pozitiva
  • Expertiza intr-un domeniu relevant + sa fie ultrapasionat de acel domeniu in prezent
  • Adaptabilitate si flexibilitate in gandire; orientare spre solutii; gandire creativa si gandire critica
  • Challenger extrem de interesat de auto-dezvoltare si cu capacitatea de a invata si de a se adapta emotional si cognitiv la un mediu intens pe toate planurile
  • Fermitate
  • Echilibru emotional
  • Capacitate empatica si de a relationa cu copiii
  • Studii in strainatate (ideal); programe de formare externa; programe de educatie alternativa

 

Capacitati si interese

  • Placerea de a impartasi
  • Formarea continua
  • Etica muncii
  • Aventura cunoasterii
  • Dezvoltare personala continua
  • Capacitate de a recunoaste si promova talentul si abilitatile

Beneficii Oferite

Un mediu de lucru unic in Romania specializat in educatie diferentiata, plin de energie, de caldura si respect; lucru intr-o echipa tanara, vesela si primitoare; oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; seriozitate, profesionalism.

 

Cum aplici

Va invitam sa trimiteti pe adresa inovatie@giftededu.ro CV-ul dumneavoastra insotit de o scrisoare de motivatie (click aici pentru template) pana la data de 16.06.2017 (am prelungit 8 zile!)

Ce se intampla dupa?

In 21 iunie marti vor fi invitate doar persoanele selectate la un interviu experential de grup. Persoanele selectionate ulterior vor parcurge in perioada 17-20 iunie vor parcurge un program intr-un week-end de supravietuire dinamica – outdoor experential, self-exploring, , si o perioada de formare in perioada 24 iunie- 30 septembrie, in Bucuresti. Formarea continua anuala are loc in week-end sau seara (dupa 18).

Pozitii

Noi nu recrutam pozitii, ci persoane. Vino spre noi, deschide-te spre relatie si noi venim spre tine!

Intentia noastra este sa ne marim echipa cu:  5 Learning Facilitators (colaboratori).

Ierarhie:

Ierarhic se subordoneaza  Relationship Coordinator.  Colaboreaza in mod direct cu oricine din Departamentul Traineri, cu coach-ul si cu Project Managerul.

Materiale de studiu:

Detalii despre pozitii

Locatia

Str. Berzei 22, Sector 1, Bucuresti. Harta aici.

Despre noi

Centrul Gifted Education este o asociaţie nonprofit cu misiunea de a descoperi şi de a dezvolta potenţialul copiiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi). Afliliata international, cu un program care se deruleaza la standarde internationale din 2010, pe parcursul a 6 ani, am acumulat un numar de peste 24 diferentiatori in educatie; peste 2000 de ore de lucru direct cu copiii supradotati cu varste intre 3 si 14 ani, peste 1500 de copii testati la standarde internationale si peste 150 de copii au frecventat programul academic al asociatiei. Asociatia cunoaste 100% satisfactie in randul copiilor supradotatiin Programul Academic de educatie specializat, si incepand cu 2016 a lansat la solicitarile repetate ale parintilor, Leonardo Gifted School, o scoala primara internationala, unica in lume, dedicata exclusiv copiilor supradotati (3-11+ ani).

 

European_Talent_Support_Network_jpg

Centrul Gifted Education este Partener al Universităţii Bucureşti, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei şi PsihologieMembri ECHAEuropean Council for High Ability, şi WCGTC- World Council for Gifted and Talented Children; AERO- Alternative Education and Resource Organizationreprezentant exclusiv al Big Picture Learning Design (USA) in Romania. Internaţional, suntem susţinuţi de Simon Fraser University – Faculty of Education, şi University of Connecticut- Neag School of Education. Audit: Proiectul este auditat şi recomandat de două Universităţi Internaţionale, CEU Business School şi Johns Hopkins Carey School of Business si recomandat de specialisti internationali si nationali precum si de numerosi ambasadori. Din 2016 am devenit European Talent Point, membri ai retelei europene European Talent Network, ca recunoastere a activitatii noastre la standarde internationale.

 

Campus-Verde-PaladeProiectul nostru de viitor este realizarea prin crowdfunding a Campusului Verde George Emil Palade pentru copii si adulti, prima Atractie Educationala si Culturala a Orasului Bucuresti pentru locuitorii sai, pentru locuitori din intreaga tara si din lume, campus care va include la standarde verzi mondiale, scoala Leonardo Gifted School.

WebSite-urile noastre:

www.giftededu.ro

www.mintistralucite.ro

www.leonardoschool.ro

Scopul educatiei la Centrul Gifted Education

  • Dezvoltarea unui copil la CGE este privita ca un intreg unde achizitia lui pe plan cognitiv (dezvoltarea gandirii de ordin superior) este strans legata de achizitia pe plan emotional si social. Ca aspect central si unic este ca educatia se realizeaza prin joc, experential, prin autodescoperire si pleaca de la perspectiva lor, a copiilor. Este o educatie diferentiata si personalizata nevoilor copiilor supradotati fiind o educatie holistica dezvoltata de o echipa de specialisti competenti care urmaresc dezvoltarea de aptitudini, competente, valori si abilitati pentru toata viata cu impact asupra dezvoltarii unui viitor adult cu succes in plan social si profesional.
  • Eforturile noastre sustin fiecare copil pentru a isi cunoaste potentialul, pentru a se accepta ca individ prin dezvoltarea de capacităţi, comportamente şi atitudini, mult mai mult decât achiziţionarea de cunoştinţe.
  • Interesul este sa se stimuleze prin actul educational maximizarea darurilor si pe de alta parte, sa asigure starea generala de bine a copilului.
  • Promovam un mediu sigur, sanatos, prietenos, inovativ, si creativ pentru toti copiii si adultii. Toti membrii echipei, de la coach pana la asistentii voluntati promovam si sustinem o politica de colaborare si relatii care creeaza un mediu cald si pozitiv pentru toti, si care ne incurajeaza si ne intaresc comportamentele pozitive.
  • Sustinem auto-disciplina, respectul de sine , autonomia individului. Autoritatea se bazeaza pe competente si nu se bazeaza pe competitie.

 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A