Aplica pentru Learning Facilitator in domeniile STEM la Centrul Gifted Education
Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Twitter
Visit Us

Aplica pentru Learning Facilitator in domeniile STEM (si conexe STEM) la Centrul Gifted Education

Arata-ti iubirea si talentul alaturi de copiii supradotati

 

Cerinte

  • Oameni tineri, talentati si incantati de ceea ce fac
  • Dorinta de a descoperi, de a se descoperi pe sine si pe ceilalti
  • Curiozitate sanatoasa, sa poata sa faca conexiuni intre knowledge-ul lui si alte competente care nu sunt invecinate; sa vada punctele comune, intre fenomene, procese, si intre discipline
  • Buni teamplayeri
  • Sa genereze o experienta in relatie cu copiii gifted, in sensul de a genera cunoastere
  • Sa stie sa fie provocatori

Un Facilitator in domeniul STEM (Science/Tech/Engineering/Math) are/este:

  • Foarte buna capacitate de a relationa in echipa cat si autonom si de a crea o relatie afectiva calda si pozitiva
  • Expertiza intr-un domeniu relevant STEM + sa fie ultrapasionat de acel domeniu in prezent, adica sa fie o minte curioasa cu adevarat, sa-si puna intrebari si sa caute sa descopere lucruri noi
  • Adaptabilitate si flexibilitate in gandire; orientare spre solutii; gandire creativa si gandire critica
  • Challenger extrem de interesat de auto-dezvoltare si cu capacitatea de a invata si de a se adapta emotional si cognitiv la un mediu intens pe toate planurile
  • Fermitate
  • Echilibru emotional
  • Capacitate empatica si de a relationa cu copiii
  • Studii in strainatate (ideal); programe de formare externa; programe de educatie alternativa (Universitatea Alternativa, Erasmus, The Animation Workshop, Olde Vechte Foundation – NL, etc)

Ce intelegem prin STEM

STEM (Știință, tehnologie, inginerie și matematică), este un termen care se referă la disciplinele academice ale științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii. Termenul este folosit de obicei atunci când abordează politici și programe de învățământ pentru a îmbunătăți competitivitatea în domeniul științei și tehnologiei.

Abordarea noastra este una de nisa: pe noi nu ne intereseaza aceste domenii pentru ele insele.

Viziunea noastra este pentru facilitatori care inteleg ca:
  • toate domeniile se intrepatrund dincolo de constructiile academice
  • pot face niste minti curioase sa ramana si sa se dezvolte mai curioase, fiind ei curiosi
  • ne intereseaza si domenii de nisa care rezulta la intrepatrundere cu STEM (de exemplu, comunicarea cu robotii, poate fi un domeniu abordat)
  • e nevoie de o abordare multidiciplinara, care urmareste perspectiva copilului
  • facilitatorii pun semintele unei abordari curioase, si nu exhaustive, a subiectului propus
  • relatia cu copiii si procesele care au loc sunt mai importante pentru noi decat produsele (adica: pentru noi nu e important sa stie sa faca un tranzistor, sa stie sa rezolve o ecuatie de gradul 2).
  • rolul dvs. este sa facilitati, intelegand prin asta: facilitarea invatarii prin intrebari, dezvoltarea capacitatii de investigare, de gandire critica, si alte ablitati ale mintii de cercetator, inovator, creator sau inventator.
  • inteleg ca de exemplu, Matematica se poate descoperi prin joc (a se intelege joc inteligent, bazat pe descoperire si creativitate pusa in practica; de exemplu, facilitatorul intreaba: “Ai putea descoperi care e matematica din spatele faptului ca tu stai asezat pe scaun?”)
  • inteleg sa conduca orice relatie cu copiii spre descoperire in relatie cu lumea reala, si pe lucru in grup pe proiecte de grup
  • inteleg SOLE ca abordare a lui Sugata Mitra ca fiind cea mai utila copilului, si anume, auto-organizarea copilului in functie de mediu (copilul isi formeaza functii interne in relatie cu adultii, cu alti copii, si cu exteriorul; insasi functia biologica umana este spre autoorganizare interna plecand de la stimuli externi din mediu si din relatia cu adulti)
  • au citit Cartea lui Daniel Siegel “Creierul Copilului tau” si sunt interesati sa aplice conceptele creierului integrat, in practica in relatii cu copiii si sunt
  • parcurg informatiile despre creierul Copilului Supradotat si vor sa inteleaga nevoile speciale de educatie ale copilului cat si caracteristicile copilului cu care vor lucra intr-un mod apropiat, aplicat, atat individual, cat si in echipa cu alti specialisti intr-o abordare multi-specialist si multidiscilinara, pe obiective atat individuale ale copilului (IEP -Individual Edu Plan) cat si ale grupului

Capacitati si interese

  • Placerea de a impartasi
  • Formarea continua
  • Etica muncii
  • Aventura cunoasterii
  • Dezvoltare personala continua
  • Capacitate de a recunoaste si promova talentul si abilitatile

Beneficii Oferite

Un mediu de lucru unic in Romania specializat in educatie diferentiata, plin de energie, de caldura si respect; lucru intr-o echipa tanara, vesela si primitoare; oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; seriozitate, profesionalism.

Cum aplici

Va invitam sa trimiteti pe adresa inovatie@giftededu.ro CV-ul dumneavoastra insotit de o scrisoare de motivatie (click aici pentru template) pana la data de 16.06.2017.

Ce se intampla dupa?

In 21 iunie marti vor fi invitate doar persoanele selectate la un interviu experential de grup. Persoanele selectionate ulterior vor parcurge in perioada 17-20 iunie vor parcurge un program intr-un week-end de supravietuire dinamica – outdoor experential, self-exploring, , si o perioada de formare in perioada 24 iunie- 30 septembrie, in Bucuresti. Formarea continua anuala are loc in week-end sau seara (dupa 18).

Pozitii

Noi nu recrutam pozitii, ci persoane. Vino spre noi, deschide-te spre relatie si noi venim spre tine!

Ierarhie:

Ierarhic se subordoneaza  Relationship Coordinator.  Colaboreaza in mod direct cu oricine din Departamentul Traineri, cu coach-ul si cu Project Managerul.

Materiale de studiu:

Locatia Str. Berzei 22, Sector 1, Bucuresti. Harta aici.

Despre noi

Centrul Gifted Education este o asociaţie nonprofit cu misiunea de a descoperi şi de a dezvolta potenţialul copiiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi). Afliliata international, cu un program care se deruleaza la standarde internationale din 2010, pe parcursul a 6 ani, am acumulat un numar de peste 24 diferentiatori in educatie; peste 2000 de ore de lucru direct cu copiii supradotati cu varste intre 3 si 14 ani, peste 1500 de copii testati la standarde internationale si peste 150 de copii au frecventat programul academic al asociatiei. Asociatia cunoaste 100% satisfactie in randul copiilor supradotatiin Programul Academic de educatie specializat, si incepand cu 2016 a lansat la solicitarile repetate ale parintilor, Leonardo Gifted School, o scoala primara internationala, unica in lume, dedicata exclusiv copiilor supradotati (3-11+ ani).

 

European_Talent_Support_Network_jpg

Centrul Gifted Education este Partener al Universităţii Bucureşti, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei şi PsihologieMembri ECHAEuropean Council for High Ability, şi WCGTC- World Council for Gifted and Talented Children; AERO- Alternative Education and Resource Organizationreprezentant exclusiv al Big Picture Learning Design (USA) in Romania. Internaţional, suntem susţinuţi de Simon Fraser University – Faculty of Education, şi University of Connecticut- Neag School of Education. Audit: Proiectul este auditat şi recomandat de două Universităţi Internaţionale, CEU Business School şi Johns Hopkins Carey School of Business si recomandat de specialisti internationali si nationali precum si de numerosi ambasadori. Din 2016 am devenit European Talent Point, membri ai retelei europene European Talent Network, ca recunoastere a activitatii noastre la standarde internationale.

 

Campus-Verde-PaladeProiectul nostru de viitor este realizarea prin crowdfunding a Campusului Verde George Emil Palade pentru copii si adulti, prima Atractie Educationala si Culturala a Orasului Bucuresti pentru locuitorii sai, pentru locuitori din intreaga tara si din lume, campus care va include la standarde verzi mondiale, scoala Leonardo Gifted School.

WebSite-urile noastre:

www.giftededu.ro

www.mintistralucite.ro

www.leonardoschool.ro

Scopul educatiei la Centrul Gifted Education

  • Dezvoltarea unui copil la CGE este privita ca un intreg unde achizitia lui pe plan cognitiv (dezvoltarea gandirii de ordin superior) este strans legata de achizitia pe plan emotional si social. Ca aspect central si unic este ca educatia se realizeaza prin joc, experential, prin autodescoperire si pleaca de la perspectiva lor, a copiilor. Este o educatie diferentiata si personalizata nevoilor copiilor supradotati fiind o educatie holistica dezvoltata de o echipa de specialisti competenti care urmaresc dezvoltarea de aptitudini, competente, valori si abilitati pentru toata viata cu impact asupra dezvoltarii unui viitor adult cu succes in plan social si profesional.
  • Eforturile noastre sustin fiecare copil pentru a isi cunoaste potentialul, pentru a se accepta ca individ prin dezvoltarea de capacităţi, comportamente şi atitudini, mult mai mult decât achiziţionarea de cunoştinţe.
  • Interesul este sa se stimuleze prin actul educational maximizarea darurilor si pe de alta parte, sa asigure starea generala de bine a copilului.
  • Promovam un mediu sigur, sanatos, prietenos, inovativ, si creativ pentru toti copiii si adultii. Toti membrii echipei, de la coach pana la asistentii voluntati promovam si sustinem o politica de colaborare si relatii care creeaza un mediu cald si pozitiv pentru toti, si care ne incurajeaza si ne intaresc comportamentele pozitive.
  • Sustinem auto-disciplina, respectul de sine , autonomia individului. Autoritatea se bazeaza pe competente si nu se bazeaza pe competitie.

 


Sal Sol