400 Bad Request
400 Bad Request
Please forward this error screen to 109.203.124.146's WebMaster.

Your browser sent a request that this server could not understand:

  • (none)/org88221.txt (port 80)

Peste 24 caracteristici UNICE ale Centrului Gifted Education

Unicitatea Centrului Gifted Education vine din modul in care abordeaza educatia copiilor supradotati.

Mai jos puteti vedea cele mai importante aspecte ale activitatii desfasurate in cadrul procesului nostru educational:

Reducerea Asincroniei in Dezvoltare. IQ > EQ si IQ >SQ

Copiii  descopera si se auto-descopera in raport cu sine, cu natura, cu ceilalti

Urmarim perspectiva copiilor. Copiii isi pun amprenta pe ceea ce invata.

Educatie centrata pe copil si nu pe perspectiva adultilor sau a sistemului

Creativitate, Task-Commitment, si Inteligenta Inalta – Integrate.

Copiii relationeaza si cresc in relatii. Interactiunea sociala si jocul structurat dezvolta inteligentele cognitiva, sociala si emotionala. Invatam deci prin joc si descoperire, baza fiind relatiile create.

Educatie personalizata prin Individual Education Plan – IEP

Nu cautam raspunsuri „corecte” ci urmarim iesirea din gandirea obisnuita, liniara, spre gandirea complexa, divergenta, globala si universala, deschiderea spre invatare si descoperire a copiilor

Noi urmarim Starea Generala de Bine a copilului.

Un mediu de hranire unic prin atitudinea pe care o promovam, viziunea si perspectiva noastra.

Conectarea la propriul Potential prin procese de invatare (si nu produsele invatarii)

Stima de sine, incredere in sine, in gandirea proprie, in sentimentele proprii, relatii cu alti copii ca si ei, prietenii si facilitatori cu abilitati inalte

Facilitam invatarea si deschidem orizonturi, The Big Picture. Invatam cum sa invatam. Urmarim abilitatile necesare ca pregatire pentru viata, extraordinar de importante pentru un copil cu intelect superior

Urmarim Autonomia, Auto-responsabilitatea si Exprimarea de sine. Descoperirea contectarii la potentialul propriu, cunoasterea starilor de flow, integrarea in grup, valorificarea sa in relatie cu grupul, reducerea in principal a asincroniei in dezvoltare – toate crescute intr-o relatie si prin procese care sa conduca in timp la un copil auto-asumat, autonom.

Educatie centrata pe facilitarea invatarii prin a face Gandirea Vizibila, prin intrebari („Tools of the Mind”, „Question based learning” si „Question Matrix”- Matricea Intrebarilor)

Educatia este holistica, si raspunde doar in fata marilor intrebari universale ale omului: Cine sunt eu? De ce sunt cum sunt? Ce vreau eu sa fiu? Abilitatile nu sunt un scop in sine. Nu alergam sa punem etichete, sau sa bifam abilitati. Aici punem seminte, descoperim oportunitati (interese, competente, valori, abilitati, aptitudini, mai multe intrebari) care doar vor creste, in solul fertil, cu lumina si caldura necesare – care vor veni prin grija parintilor, in timp, pe termen lung.

Noi lucram numai in parteneriat cu parintii. Nu facem copiii genii, cum in mod eronat isi imagineaza unii, si nu cautam sa ii satisfacem pe adulti care vor de la copilul lor sa fie X sau Y. Nu cautam sa descoperim de dragul de a descoperi abilitati, ci respectam un proces natural de crestere al copilului. Nu cautam sa facem parintii sa spuna „wow” , ci interesul este sa invatam abilitati de relationare parinte-copil, care sa hraneasca relatia la modul profund, lucrand in parteneriat, intr-o echipa, pe de-o parte specialistii, noi, si pe de alta parte si parintii, asumat, pentru interesul copilului si binele lui.

Urmarim dezvoltarea inteligentei integrate si dezvoltarea de capacitati, comportamente, valori si atitudini care vor face diferenta in viitor mult mai mult decat achizitionarea de cunostinte.

Mediul de Invatare este adaptat copiilor supradotati

La centru ei se regasesc si isi fac prieteni, aici gasesc parteneri egali de intelect in randul copiilor si adultilor pe care ii remarca cu comportamente asemanatoare de giftedness, cu pasiuni, cu orizonturi de dezvoltare, cu aspiratii si idealuri; folosim materiale vizuale, adaptate vizual-spatialilor pentru o gandire holistica care pleaca de la intreg spre parti, si nu invers; promovam valori si reguli de grup care pleaca de la„orice intrebare e buna”;

O echipa de facilitatori formati in psihopedagogia copilului supradotat

Prin respectarea legii 17/2007 privind pregatirea cadrelor didactice care lucreaza cu copiii supradotati; o echipa energetica si plina de energie pozitiva de la Psihologi Educationali, Coach si Learning Facilitators dedicati la Asistenti de Trainer Voluntari.

Nu preluam din alte sisteme de invatamant, ci inovam folosing best practice-uri de la nivel international

Developmental Cognitive Neuroscience -Tools of the Mind- Adele Diamond; Modelul lui Gardner; Big Picture Learning; DEEP Design Thinking; Accelerated Learning / Speed Learning; Mind Mapping – Tony Buzan; Piramida lui Bloom; CoRT- cursul de gandire De Bono, etc.

Copiii au un Psiholog Educational dedicat unei relatii apropiate de feedback direct si ore de consiliere

Copiii sunt implicati in relationare 1-1 cu psihologul pentru a comunica deschis despre ce simte, ce intelege si cum se vede el in relatie cu ceilalti si cu probleme de viata prin care trece.

Incurajam comportamentele creativ productive, stiind ca o inteligenta care actioneaza integrat, aplicat si creativ este varful utilizarii potentialului acestor copii cu IQ inalt.

Selectie la standarde internationale.

Selectam copii in cadrul unei proceduri obiective, la standarde internationale, pe baza unei abordari multidisciplinare de catre o comisie formata din mai multi specialisti, care include teste internationale standardizate, interviuri atat cu copilul, cat si cu parintii, si o evaluare comportamentala pentru a oferi o contributie si un feedback profesional, realist si actualizat parintilor

Noi lucram numai in parteneriat cu parintii.

Programul Academic al copilului este corelat simultan cu o Scoala a Parintilor de copii supradotati care cuprinde workshopuri de coaching si de parenting, feedback bi-directional parinti-specialisti si ateliere „Open Doors”.

Forumuri colegiale multi-specializare.

Lucram periodic in Forumuri colegiale multi-specializare cu coach, Learning Facilitators, Asistenti de Trainer si psihologi pentru cunoasterea in echipa, in mod dinamic, a planului de educatie al fiecarui copil.

Modele umane

Ceea ce putem sa vedem practic este ca efortul echipei noastre se reflecta in timp in comportamentele copiilor; acesti copii imita modelul respectului de sine si iubirii de sine pe care le vad in noi, astfel incat acestia copiaza mai intai atitudinea noastra intre noi, si fata de ei, si realitatea acestei comunitati pline de suflet.

 Auto-reflexia

Una dintre cele mai importante capacitati a copiilor exersata in program este auto-reflexia. Pentru tot ceea ce copilul construieste sau face, copilul primeste intrebari de auto-reflexie.

Prin constientizari, capacitatile de inter-relatie neuronala se dubleaza si se tripleaza. Copilul face legaturi cu harta lui neuronala, si stabileste conexiunile de care are el nevoie pentru ceea ce deja a construit pana atunci in mintea sa, capatand sens. Copilul se intelege pe sine.

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533