Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/unibuc/
Twitter
Visit Us

unibuc-facultatea-psihologie-stiintele-educatiei

Centrul Gifted Education anunta cu o deosebita placere parteneriatul incheiat pentru 2012-2015 cu Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei  care va sustine un amplu program dedicat copiilor supradotati – care a implicat pana acum peste 1300 de copii – unic in Romania, lansat in sectorul 6 in martie 2010.

Parteneriatul va cuprinde arii mari de colaborare: Testari la Nivel International, Voluntariat, Formari, Cercetare Stiintifica, si sustinerea Scolii de Excelenta dedicata exclusiv copiilor supradotati si dezvoltarii lor prin educatie diferentiata la nivelul abiltatilor lor – un proiect sustinut de legi nationale (Legea 17/2007, Legea 1/2011) si recomandat la nivel international.
La invitatia reprezentantilor facultatii, maine, 29.10, ora 10 am, va avea loc o prezentare a programului, a impactului si a ariilor de colaborare in Amfiteatrul Todoran etaj 1, in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei.

Dorim sa aducem multumiri pentru sprijinul oferit in realizarea parteneriatului in special D-lui Profesor Universitar Dr. DoruVlad Popovici, D-lui Lector Cristian Buica-Belciu si in mod deosebit pentru initiativa parteneriatului, coordonatorului sau, psihopedagog Constantin Grama.

Poti face Diferenta!

Implica-te intr-un proiect unic in Romania, dedicat copiilor supradotati!

Selectie

Centrul Gifted Education pentru copii supradotati anunta deschisa selectia pentru cei mai motivati studenti/masteranzi/doctoranzi ai Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei precum si de psihologi/ consilieri psihologici/ psihoterapeuti cu atestat de libera practica, pentru a face parte din echipa noastra.PROFILUL PE CARE IL CAUTAM

Ai raspuns afirmativ la una/mai multe intrebari din profil? Daca da, te asteptam!

+ Te pasioneaza limitele cunoasterii in domeniul tau?
+ Ai studiat in strainatate?
+ Iubesti sa lucrezi cu copiii?
+ Iti doresti sa dezvolti un domeniu absolut fascinant al dezvoltarii potentialului uman, incepand cu tine?
+ Esti un self-starter? Iti place cand esti implicat intr-un proiect de la inceputul lui si te bucura ca poti sa cresti odata cu proiectul, aducand contributia ta?
+ Student plin de entuziasm? Minunat! Noi vom creste impreuna. Cel mai important pentru noi este cat de mare e motivatia ta. Pentru ca ii vrem pe cei mai buni alaturi de noi. Aplica!
Domeniul educatiei diferentiate este un domeniu extrem de important pentru viitorul educatiei, care poate fi unul de viitor pentru cariera dvs. Despre Centrul Gifted Education puteti citi la: www.giftededu.org

CUM?

1. Colaborare directa pe baza de contract de voluntariat / de colaborare cu Centrul Gifted Education
2. Cercetare stiintifica in domeniul supradotarii. Atentie! Orice cercetare pentru lucrarea de licenta pe care intentionati sa o intreprindeti trebuie anuntata cu cel putin opt (8) luni in avans, pentru a putea fi analizata si, daca este fezabila, acceptata.

3. Formari gratuite in utilizarea celor mai noi baterii de teste pentru descoperirea inteligentelor multiple si abilitatilor
4. Contact cu reteaua de traineri pentru formari. Veti participa la sesiuni de formare in domeniul „gifted education” si la Scoli de Vara pentru Educatia de Excelenta. Formarea de specialitate in domeniul Gifted Edu a masteranzilor/doctoranzilor se va sustine cu adeverinta din partea asociatiei
5. Sustinerea de traininguri (pe baza de selectie) la centru pentru publicul larg. Detalii: http://giftededu.org/traineri
6. Asistenta practica la cursurile de specialitate pentru copiii cu abilitati inalte si contactul cu cele mai inovative metode de predare utilizate pe plan mondial
7. Contact cu Reteaua profesionala de colaboratori Centrul Gifted Education in domeniul cercetarii psihologice avansate pe gifted edu
8. Colaborare pe termen lung cu primul Centru dedicat copiilor supradotati. Va invitam pe www.giftededu.org pentru mai multe detalii.

INSCRIERI

Va rugam sa trimiteti la: inovatie [arond] giftededu.org (pentru selectia Asistenti de Traineri si Psihologi – Observatori Cursuri)
1 CV + date de contact (email si telefon)
2 Scrisoare de motivatie („esenta” in max ½ pag)

Daca esti student sau psiholog, te invitam sa completezi si un CHESTIONAR.

DATA LIMITA:

FARA limita de timp. Cautam cei mai buni profesionisti din domeniu. Portile noastre sunt deschise.

ANUNTURI

Asistenti de Training:

Dorim sa avem alaturi de noi oameni energici, dedicati, dornici sa invete o multime de lucruri noi despre dezvoltarea inteligentelor multiple si de a ii sustine cu maximum de competenta pe acesti copii pentru o dezvoltare personala armonioasa, intr-un program de educatie diferentiata axata pe dezvoltarea inteligentelor multiple si a abilitatilor lor naturale conform cu Legea 17/2007, Legea 1/2011 si toate recomandarile europene si internationale cu privire la sustinerea copiilor cu abilitati inalte pentru o educatie la nivelul abilitatilor lor.

Pe cine cautam?

Avem nevoie permanent de Voluntari Responsabili in relatia cu Trainerii sau pentru evenimente mari (ex: Teambuildinguri; Zilele Portilor Deschise sau Evaluarile Comportamentale anuale), part-time (intre 3-6 ore pe saptamana, dupa-amiezile si sambata in timpul zilei).
Student, absolvent sau masterand. Persoana cu initiativa, inteligenta, flexibila, toleranta, diplomata, cu abilitati de comunicare extrem de bune, foarte bine motivata de interactiunea cu copiii cu abilitati inalte. Dornica sa invete mult si sa ofere din energia sa pentru a-i sustine pe copii sa aiba o dezvoltare armonioasa. Motivatia reala de a se dezvolta personal este foarte importanta.

Atributii:

* sa tina legatura cu trainerii din proiect, septembrie – decembrie 2012
* sa raspunda pentru buna desfasurare a cursurilor
* verifica indeplinerea cerintelor trainerului si acoperirea necesarului de resurse prin relatia cu Project managerul
* verifica feedbackul oferit de copii la clasa
* asigura inscrierea feedbackului dat de trainer in dosarul fiecarui copil
* asigura relatia cu parintii in cazul unor situatii speciale
* asigura buna desfasurare a orelor
* mentine baza de date a trainerilor asociatiei

Beneficii:

•    Isi testeaza abilitatile la nivel international. Lucreaza, se perfectioneaza si invata enorm intr-o echipa de profesionisti orientati sa sustina copiii cu abilitati inalte. O misiune sociala foarte generoasa!
•    Primeste Adeverinta de participare in proiect
•    Certificat de voluntar
•    Participare gratuita in cadrul Scolii de Vara (anuala)
•    In functie de motivatie si rezultate, va putea ramane voluntar sau membru permanent in echipa
•    Poze pe http://picasaweb.google.com/pr.gifted.edu/ 🙂

Inscrieri:

Va asteptam cu CV si scrisoare de motivatie (max 1 pg) la inovatie { at } giftededu.org. Daca CV-ul a fost deja trimis in trecut, precizati acest lucru.

Puteti recomanda persoane in proiect, persoane pe care le cunoasteti BINE si le cunoasteti motivatia reala.

Psihologi Clinicieni

Doctorand sau masterand. Persoana cu experienta in lucrul cu copii si in traininguri pentru copii, (constituie un avantaj experienta cu copii supradotati), cu initiativa, capabila sa lucreze in echipa, inteligenta, flexibila, toleranta, diplomata, cu abilitati de comunicare extrem de bune, foarte bine motivata de interactiunea cu copiii cu abilitati inalte. Dornica sa invete mult, sa se formeze in psihopedagogia copilului supradotat si a educatiei de excelenta si sa ofere din energia sa pentru a-i sustine pe copii sa aiba o dezvoltare armonioasa. Motivatia reala de a se dezvolta personal este foarte importanta.
Avem nevoie de 1 Responsabil Observator in relatia cu Trainerii: psihologi cliniceni, consilieri psihologi, psihoterapeuti, in regim part-time (ex: intre 6 ore pe saptamana, dupa-amiezile si sambata in timpul zilei).

Atributii:

* sa negocieze la inceput de curs formarea abilitatilor prin obiective specifice si sa le urmareasca faptic in timpul cursurilor
* sa se implice ongoing in atingerea obiectivelor pentru curs si sa vina cu propuneri inovative de imbunatatire in timp real a cursului; sa propuna forme de autoevaluare si evaluare a calitatii cursurilor
* raspunde de intocmirea fisei de observatie pentru un numar de copii si da feedback comportamental copiilor si parintilor
* face recomandari de follow-up catre Project Manager, catre trainer si catre parinti, dupa parcurgerea cursului
* se implica prin feedback activ la sfarsitul cursului in relatia cu copiii; ii stimuleaza prin relatia personala sa isi dezvolte Increderea, Intelgerea, Perseverenta, Organizarea, Rezistenta, ca fundamente socio-emotionale
* asigura relatia cu parintii in cazul unor situatii speciale
* propune parcursuri de curs pentru copii cu abilitati mult avansate

Beneficii:
•    Isi testeaza abilitatile la nivel international. Lucreaza, se perfectioneaza si invata enorm intr-o echipa de profesionisti orientati sa sustina copiii cu abilitati inalte. O misiune sociala foarte generoasa!
•    Primeste Adeverinta de participare in proiect
•    Participare gratuita in cadrul Scolii de Vara (anuala).
•    In functie de motivatie si rezultate, va putea ramane membru permanent al echipei, pe baza de merit
•   Poze pe http://picasaweb.google.com/pr.gifted.edu/ 🙂

Inscrieri:

Va asteptam cu CV si scrisoare de motivatie (max 1 pg) la inovatie { at } giftededu.ro. Daca CV-ul a fost deja trimis in trecut, precizati acest lucru.

afis-unibuc_

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A