Sustinere si recomandari
Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/sustinere-si-recomandari/
Twitter
Visit Us

Scrisori internationale de sprijin:

Februarie 2015

Recomandare internationala din partea Judy Galbraith, M. A.

Judy Galbraith este autor premiat și editor, are o diplomă de master în orientarea și consilierea copiilor supradotați. A profesat lucrand cu copii si adolescenti supradotați , părinții și profesorii lor mulți ani. În 1983 a bus bazele Free Spirit Publishing, o editura specializata în Self-help for Kids® și Self-help for Teens® și alte resurse de învățare.

Judy este autor sau coautor al mai multor cărți, printre care Gifted Kids „Ghid de supraviețuire”, Teen Gifted „Ghid de supraviețuire”, „Când copiii supradotați nu au toate răspunsurile”, „De ce au nevoie copiii pentru a avea succes”, și „Ce au nevoie adolescentii pentru a reuși”. Ea a apărut la Oprah și in numeroase alte reviste, ziare, și mijloace de difuzare electronice mass-media. Judy este membra a mai multor boarduri ale unor institutii, inclusiv Search Institute și Fundația Minnesota 4-H. În 1996, Galbraith a primit premiul E. Paul Torrance Creativity Award; în anul 2004, ea a fost numita Editorul anului din Midwest; iar în 2011, ea a primit Premiul Ruth A. din partea Asociației California pentru supradotați (CAG).

Un vorbitor popular despre nevoile sociale și emoționale ale elevilor supradotati și despre construirea de resurse de dezvoltare pentru acesti copii, Judy realizeaza pentru ateliere de dezvoltare profesională si conferinte in domeniul „gifted education”. Ea locuieste in Minneapolis, Minnesota.

Citeste in format PDF (Document disponibil in limba engleza)

August 2008

Recomandare internationala din partea apl. Prof. Dr. phil. habil. Klaus K. Urban, Sonderpädagogische Psychologie, Institut für Sonderpädagogik (IFS), Philosophische Fakultät, Leibniz Universität, Hannover, ex Presedinte WCGTC – World Council for Gifted and Talented Children:

Nici o natiune, nici o societate nu isi poate permite sa neglijeze copiii si tinerii cu cele mai mari potentiale apartinand poporului sau. Varfurile constituie o bogatie nationala.

Citeste in format PDF (Document disponibil in limba engleza)

Martie 2008

Recomandare internationala din partea University of Connecticut, Neag School of Education, National Research Center on the Gifted, Department of Educational Psychology – din partea Dr. Sally Reis, membru al Consiliului de administratie si Joseph Renzulli, Director – pentru infiintarea unui Centru National pentru Gifted Education si pentru dezvoltarea unui sistem de descoperire si sustinere a abilitatilor tuturor copiilor la scoala si familie:

Scolile trebuie sa devina un loc unde elevii invata cine sunt si cum sa isi dezvolte la potential maxim inzestrarile si abilitatile naturale care le-au fost date.

Recognition of talent promotes talent and cultural values impact whether a talent is rewarded.

Citeste in format PDF (Document disponibil in limba engleza)


Recomandare internationala din partea ECHA – European Council for High Ability.

Citeste in format PDF (Document disponibil in limba engleza)

August 2007

Prima reactie ca urmare a lipsei de interes si de sprijin din partea autoritatilor din Bucuresti in vederea infiintarii primei gradinite a educatiei de excelenta in Romania din partea Dr. Klaus Urban Past President WCGTC – World Council for Gifted and Talented Children; Philosophische Fakultat, Institut fur Sonderpadagogik, Sonderpadagogische Psychologie University of Hannover:

I take this opportunity to strongly support this endeavour, which not only gives necessary developmental input to the individual children, but is a big step forward to a gifted education, dealing with differentiation in heterogeneity, from which finally all children and lastly the society will get profit.

Citeste in format PDF (Document disponibil in limba engleza)

Mai 2007

Raspunsul adresat Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului ca urmare a neadoptarii in termenul legal a metodologiilor, organigramei si regulamentului de functionare a Institutului National de Instruire Diferentiata (infiintarea sa fiind stipulata prin Lege- Legea 17/2007) din partea Prof. Dr. Klaus Urban, Past President WCGTC – World Council for Gifted and Talented Children; Philosophische Fakultat, Institut fur Sonderpadagogik, Sonderpadagogische Psychologie University of Hannover.

Metodologiile, regulamentul de functionare al Centrului National de Instruire Diferentiata si Organigrama Centrului National de Instruire Diferentiata pentru aplicarea si functionarea Legii 17/2007 asa cum au fost submise spre aprobare Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului inca din luna Aprilie 2007 de catre IRSCA Gifted Education:

Citeste in format Word

Aprilie 2006

Noi reactii ca raspuns la recentele voturi negative primite de la Guvernul si respectiv Comisia Nationale de Invatamant , din partea celor mai importante doua organisme la nivel european si respectiv international din domeniul educatiei copiilor si tinerilor supradotati si talentati: ECHA – The European Council for High Ability si WCGTC – The World Council for Gifted and Talented Children. O noua scrisoare din partea NEAG Center for Gifted Education and Talent Development, US:

  • Reactia ECHA – European Council for High Ability – Citeste in format JPEG (Document disponibil in limba engleza)
  • Reactia WCGTC – World Council for Gifted and Talented Children – Citeste in format JPEG (Document disponibil in limba engleza)
  • Reactia NEAG Center for Gifted Education and Talent Development, US – Citeste in format PDF (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – WORLD COUNCIL, Barbara Clark – Citeste in format JPEG (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – Dr. Seokhee, President of the Asia-Pacific Federation of the World Council for the Gifted and Talented Children – Citeste in format Word (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – Dr. Annette Heinbokel, Editor of ECHA News – European Council for High Ability – Citeste in format Word (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – Tony Nolan, Intelligence Analyst Australian Government – Citeste in format Word (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – UNIVERSITY OF MASSACHUSETTS, Andrei Caldararu – Citeste in format JPEG (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – ECOLE POLITECHNIQUE, Andrei Moroianu – Citeste in format JPEG (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – AUSTEGA, David Farmer – Citeste in format JPEG (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – Who’s Who Headquarters, Brooke O. Filger; Membership Director – Citeste aici (Document disponibil in limba engleza)
  • Scrisoare de sprijin – MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE, Mircea Corneliu Fronescu – Citeste in format JPEG (Document disponibil in limba romana)
300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A