Selectie Tineri pentru h.e.art – humans embodying art
Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/selectie-tineri-proiect-hearts/
Twitter
Visit Us

h.e.art – humans embodying art este un proiect initiat de Valentina de Piante in colaborare cu Liceul de Coregrafie Floria Capsali, Liceul de Arte Plastice „Nicolae Tonitza”, Asociatia Tandem, Scoala penrtu Deficienti de vedere, Centrul Gifted Education, Asociatia Montage.

Constiinta-Identitate-Corp

Axat in jurul trinomului constiinta-identitate-corp, proiectul isi propune dezvoltarea conceptului de constiinta de sine prin miscare si implementarea sa graduala in practicile educationale (coregrafie, educatie fizica si terapie prin dans). Limitele dintre constientul si inconstientul psihicului uman sunt investigate prin intermediul practicilor corporale si prin intermediul cercetarilor din domeniul neurologiei, neurostiintei, fenomenogiei perceptiei si neuro-psihologiei.

Schimbarea Paradigmelor

Proiectul raspunde semnalului de alarma pe care ni-l adreseaza invatatorii despre copii din ce in ce mai agitati, autisti sau violenti. Copiii devin oglinda noastra, a fragmentarii mintii de corp. Noile descoperiri ale neurostiintei nu duc la o revizuire a programelor de studii, ci din contra, la o cerebralizare a lor, uitand ca procesele corticale se servesc de cele perceptive legate de corporalitate, de propriul simt prezent in corp, acela kinestezic, si de simtul placerii, complet uitat pe bancile scolii.

Selectie

In data de 3 martie la sediul Centrului Gifted Education se va realiza o selectie pentru o grupa de 10 tineri cu IQ superior de 10-14 ani.

Copiii vor participa la Teste psihologice aplicate de un psiholog clinician:
• Scala de acceptare necondiționata a propriei persoane (USAQ)
• Scala de atitudini disfuncționale, Forma A (DAS)
• Test de abilitate verbala – ințelegerea textelor
• Test de orientare spațiala
• Test motivational
Copiii selectionati (10) vor fi implicati in Laboratoare de cercetare prin miscare la Centrul National al Dansului din Bucuresti cu intalniri 1 data pe saptamana (luna mai, 5 intalniri x 2 ore)

Cum te inscrii?
Inscrie-te pe acest Google form. Te vom contacta pe email pentru a-ti confirma inscrierea cel tarziu pe 27.02.2017.

Ce vom face?

ATM Lessons – Awareness through Movement (Metoda Feldenkrais)

Vom reinventa schemele neuromotrice habituale.
In aceasta deconstructie a schemelor de actiune, muschii agonisti
si antagonisti se echilibreaza si tensiunile musculare dispar si fac
loc pentru aparitia unor emotii, imagini, idei si asocieri diverse.

TehnoLab

Vom crea scoruri individuale, in care corpul se va transforma
in functie de imagini anatomice, personale sau imaginare.
Vom studia felul in care subtextele sau scenaril genereaza o transformare
continua a imaginilor.

Feedback Lab

Vom scrie, vom desena si vom povesti experientele.

 

Obiective generale:

❖ Initierea unui dialog intre profesori, coregrafi , artisti plastici, oameni de stiinta, psihologi, artisti vizuali si doctoranzi in artele performative, pe tema CORP, MINTE si CREATIVITATE in EDUCATIE;
❖ Actualizarea informatiilor din domeniul educational prin informatii despre EMBODIED COGNITION , NEUROPLASTICITATEA CREIERULUI, INIMA CREIERULUI;
❖ Crearea unor cadre didactice pregatite pentru aceasta abordare interdisciplinara;
❖ Documentarea scrisa si video a unui proces de cercetare artistica in domeniul educatiei.

Obiective specifice:

❖ Realizarea unor laboratoare de cercetare somatica cu 4 grupe diferite de elevi;
❖ Cuantificarea rezultatelor obtinute prin teste psihologice date participantilor si grupurilor de referinta din care provin;
❖ Prezentarea rezultatelor printr-o publicatie(online si/sau format fizic) si o prezentare finala
❖ Pregatirea unor profesori de dans si de actorie cu notiuni de anatomie si fiziologie experientiale ( Alexandra Balasoiu, Georgeta Corca, Ioana Manciu );
❖ Crearea unei metodologii pilot in educatie care abordeaza antrenarea mintii si a inteligentei prin corp,stimularea unei gandiri creative si inteligente organice, plecand de la metoda Feldenkrais;
Metodologia va fi adaptata in functie de specificitatea grupului si presupune o abordare educationala circumferentiala, stimuland arii cerebrale vaste: de la cele senso-motorii, la cele emotionale, la cele cognitive. Intreg procesul va fi documentat scris si video.
❖ Studiul experiential al transformarilor prin corp, realizat de artistii invitati (coregrafi, dansatori, actori, artisti vizuali) impreuna cu elevii implicati in proiect

EMBODIED COGNITION studiaza tiparele de miscare in stransa legatura cu procesele de gandire. Omul este privit ca un un intreg corpminte care contine si transforma potentialul nostru in toate directiile: emotionale, relationale, cognitive, motrice , perceptive. Pentru Valentina, aceasta studiere a legaturii dintre ceea ce simtim, ceea ce gandim si felul in care ne miscam este fundamentala. NEUROPLASTICITATEA este capacitatea creierului de a (re)crea trasee sinaptice daca EXPERIENTELE SUNT POZITIVE, DIVERSE SI TRAITE PRIN PROPRIUL CORP.
Studiile lui Damasio, Dulcan, Varela , Maturana si multi altii, ne aratacasistemul nervos este un organ emotional, ca ar exista o inimaa creierului in foarte multe arii cerebrale. Aceste arii sunt traversate de impulsuri nervoase de fiecare data cand gandim si ne miscam.

Intreaga echipa de proiect va participa la lectiile ATM pentru a avea o intelegere corporala a procesului de cercetare.
Iunie 2017 – Conferința publica de prezentare a rezultatelor @CNDB (laborator deschis publicului, prezentare feedback si fragmente video/live).
Asociația Montage – locație pentru expoziție (Galeria Montage).
Un proiect realizat cu sprijinul Centrul Național al Dansului Bucuresti.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A