Selectie 2018-2019 - Programul academic "Scoala de Excelenta"

Prima scoala dedicata in exclusivitate copiilor cu abilitati inalte

Ce este Programul Academic "Scoala de Excelenta"?

  • Un program academic unic în România dedicat exclusiv copiilor supradotati
  • Un program dezvoltat de specialişti, cu parteneriate internaţionale şi naţionale cu Universitatea Bucureşti, facultatea de Psihologie şi Ştiintele Educaţiei
  • Selecţie la nivel internaţional
  • Educaţie diferenţiată
  • Cele mai bune practici în dezvoltarea abilităţilor înalte ale copiilor.
  • Expertiza de 7 ani in educatie diferentiata cu peste 2000 de ore de formare a copiilor supradotati.
  • Scoala Parintilor cu copii cu IQ superior: Noi lucram numai in parteneriat cu parintii. Pentru a vorbi de o rata de succes, parintii au nevoie sa isi asume sa fie parte din echipa, sa lucram in echipa, ca parteneri in educatia propriilor copii. Orice abilitate exersata intr-un context educational si nedusa si in contextul familial nu se fixeaza – nu intra in repertoriul comportamental si poate duce la disonanta cognitiva la copil. Asadar, parintii lucreaza alaturi de echipa de facilitatori si de proprii copii in cadrul programului „Relatie parinte-copil”, si beneficiaza de consiliere, feedback si lucru pe Planul Individualizat de Educatie, coaching si educatie parentala specifica psihopedagogiei copilului gifted alaturi de coach-ul pe dezvoltarea copilului si psihologul educational.
  • Peste 24 de diferentiatori in invatare printre care: diferentierea mediului de invatare (cel mai important) prin continutul avansat al curriculei, folosirea de metode de invatare accelerata si harti mentale, utilizarea abilitatilor inalte de gandire, a gandirii critice, globale, holositice. De asemenea utilizam si asa numitele HOTS- Higher Order Thinking Skills; implicarea tuturor inteligentelor multiple si a tuturor simturilor; invatarea prin dezbatere, dialog, grupuri de discutie, invatare prin experienta directa („hands-on” education – 90% practica), invatarea holisitica, invatare prin studii de caz, rezolvarea de mistere si enigme, invatare experentiala si auto-organizata prin intregrari generoase (SOLE- Self-Organized Learning Environment – vezi Sugatra Mitra) de probleme practice, cu impact direct si asumarea unor proiecte de grup sau individuale solicitante, care sa-i stimuleze dincolo de capacitatile lor curente, etc),
  • Un mediu in care copiii gifted pot sa infloreasca, sa isi afirme individualitatea (versus educatia de stat – uniformizare si ratarea mugurilor de potential), si sa-si asigure doua dintre cele mai mari nevoi ale lor: sa se simta impliniti cu ei insisi si cu diferentele lor (cu parintii, profesorii, colegii) si sa isi cunoasca si sa-si dezvolte potentialul urias.
  • Poate cel mai important aspect este ca spre deosebire de educatia de masa, care nu are nici o solutie pentru acesti copii, noi le oferim mediul atent dezvoltat, specializat si individualizat pentru nevoile lor speciale.

Informatii SELECTIE 2018

  • In anul 2018 sunt programate 3 sesiuni de selectie, Februarie, Iunie si Septembrie 2018. In acest fel venim in intampinarea parintilor care vor sa afle din timp raspunsul despre admiterea pentru Programul Academic Scoala de Excelenta.
  • Totodata, anuntam parintii inceperea unui nou tip de inscrieri. Inscrierile in avans cu rezervare loc sunt mai avantajoase, asa ca va invitam sa va inscrieti in selectie din timp.
  • Locurile se ocupa in ordinea inscrierii. Primele 15 locuri ocupate au data limita de inscriere pana in 28.02.2018. Termenul limita se extinde pana la ocuparea integrala a acestora.
  • Copiii care au IQ superior (IQ> sau egal cu 130 la testele WISC IV sau SON-R) cu varste intre 3-14 ani primesc un email de invitatie in selectiile noastre anuale pentru Programul Academic

Scoala urmareste in principal formarea de abilitaţi pentru toata viata cu impact asupra dezvoltarii unui viitor adult cu succes in plan social si profesional. Urmarim dezvoltarea gandirii de ordin superior, resucerea asincroniei in dezvoltare prin dezvoltare emotionala si sociala, dezvoltarea autonomiei personale si a strategiilor de invatare, in acelasi timp avand in vedere sa lucram integrat, implicand toate inteligentele multiple si abilitatile naturale ale copiilor.

Eforturile noastre sustin fiecare copil pentru a isi cunoaste potentialul, pentru a se accepta ca individ prin dezvoltarea de capacităţi, comportamente şi atitudini, mult mai mult decât achiziţionarea de cunoştinţe.

Beneficiile intrarii in selectie

  • Primesti consilierea de care are nevoie parintele unui copil cu IQ inalt
  • Contribui activ la educatia adaptata nevoilor copilului tau
  • Eviti situatiile de risc social in care se afla un copil supradotat ce nu beneficiaza de un program educational adaptat nevoilor sale.
  • Copilul tau este beneficiarul direct si punctul central in procesul educational printr-un Plan Individualizat de Educatie (IEP – Individual Education Plan), lucru care ne diferentiaza de educatia de masa. Poti afla mai multe despre Planul Individualizat de Educatie aici.
  • Obtii consilierea care te va ajuta sa descoperi faptul ca uneori copilul are nevoie de mai multa dezvoltare personala, ingrijire si serviciile unui psihoterapeut pentru a munci individual cu răni si suferinte sufletesti, pe care le-a dobândit de-a lungul timpului.
  • Primesti informatii extrem de relevante de la o comisie de specialisti si consiliere cu privire la ce este cel mai bine si in interesul copilului tinand cont de nevoile lui.
  • In viitor vei lua decizii bine fundamentate in interesul cel mai inalt al copilului.

Copiii din provincie

Copiii cu domiciliul alt oras decat Bucuresti (sau care nu pot frecventa programele noastre) calificati in Selectia Finala, vor putea participa la un Program al Portilor Deschise de 2 zile:

  • in luna octombrie 2017 (28 si 29.10, sambata si duminica; in total: 8 h). Participarea costa 450 lei care poate fi achitata prin Euplatesc online.
  • in luna octombrie 2018 (27 si 28.10 sambata si duminica; in total: 8 h). Participarea costa 450 lei care poate fi achitata prin Euplatesc online.

Obiectivele Programului PORTI DESCHISE
1. interactiune si relationare cu alti copii cu IQ superior
2. cunoasterea mediului de lucru de la Centrul Gifted Education
3. constientizarea, comunicarea si gestionarea emotiilor 

Dupa inscriere vei primi un email cu detalile programului Porti Deschise.
Programul „Porti Deschise” reprezinta o activitate din cadrul proiectului de testare screening a inteligentei la nivel national„Minti Stralucite” lansat incepand cu 1.03.2014.

GRUPE de varsta

  • Copii 3-4 ani: 15 locuri
  • Copii 4-5 ani: 15 locuri
  • Copii 6-8 ani: 30 locuri
  • Copii 9-14+ani: 15 locuri

Grupele se realizeaza cand se intrunesc minim 8 participanti per categorie de varsta/grupa (maxim 15/grupa)

ETAPELE selectiei

Etapa 1: Testarea
  • WISC IV, test international (copii peste 6 ani si pana in 16 ani si 11 luni), cel mai reputat test pentru descoperirea abilitatilor cognitive la copii recomandat si avizat de COPSI, validat si normat pe populatia Romaniei – detalii: http://www.giftededu.ro/centru-testare. Plata testului se poate face online prin Euplatesc.ro: click aici.
  • SON-R, cel mai actual test international (non-verbal) pentru copii de la 2,5 ani pana in 7 ani, recomandat si avizat de COPSI, validat si normat pe populatia Romaniei pentru descoperirea abilitatilor cognitive la copii – detalii: http://www.giftededu.ro/centru-testare. Plata testului se poate face online prin Euplatesc.ro: click aici. 
  • Atentie: In cazul copiilor cu IQ superior rezultat din testare, in costul testarii sunt incluse intalniri lunare parentale cu specialistii Centrului Gifted Education. Vei putea participa la oricate intalniri, unde vei putea sa explorezi ce inseamna IQ-ul si sa intalnesti si alti parinti cu copii cu nevoi similare. Vei putea sa pui intrebari, sa interactionezi experential, sa descoperi si sa intelegi intr-un limbaj simplu si accesibil cu idei foarte clare, ce inseamna sa ai un copil supradotat.
  • Nota bene SON-R: Testările copiilor foarte mici (2,5, 3, 3,5 ani) cu SON-R pot fi realizate, de cele mai multe ori, fără nici o dificultate. Asemenea, în cazul celor cu tulburari de atentie sau de comportament. Totuși, unii dintre acesti copii, mai ales dacă nu au mers la gradinita si nu sunt obisnuiti sa efectueze sarcini circa 40-50 de minute, pot refuza efectuarea exercitiilor testului, integral sau in parte. In aceste cazuri avertizam ca este responsabilitatea parintelui sa ceara copilului sau sa il convinga pe acesta sa lucreze. Psihologul nu poate suplini incapacitatea parintelui.
  • Despre relatia cu Evaluatorul Psiholog: Va invitam ca atunci cand veniti la testare sa intelegeti cadrul oferit de centrul nostru. Evaluatorul psiholog este acolo pentru a oferi o testare. Rolul lui este sa interactioneze strict atata timp pana copilul se simte in confort pentru a incepe testarea si acest lucru nu inseamna o relationare de mai mult de 3-10 minute. Orice asteptari legate de o interactiune mai lunga, „prietenia” sau felul placut sau sensibil de a fi al testerului vis a vis de parinte sau copil, nu sunt realiste, din punctul nostru de vedere. O relatie prea apropiata de copil poate distorsiona rezultatul ducand la invalidarea testului depasind cadrul standard de aplicare a testerului. Felul cum fiecare percepe o testare este legat de modul cum percepe sau a relationat cu orice examen din viata lui. In cazul unui test, evaluatorii au rolul de a lucra si a respecta o procedura standard de aplicare a unui test pentru a putea asigura un rezultat valid, in avantajul dvs.
  • Ce inseamna IQ-ul? Citeste mai mult despre IQ in doua materiale pregatite de specialistii nostri pe baza intrebarilor parintilor (carora le multumim pe aceasta cale): „Miturile testarilor de IQ unde vei afla ce masoara si ce nu masoara un test de IQ; al doilea este despre „Cum sa privim testele de IQ”.
  • Informatii bazate pe expertiza noastra cu peste 2000 de copii testati in ultimii 8 ani pentru IQ la standarde internationale:
    1. aproximativ 85% dintre parintii care vin anual cu copiii la testarea de IQ WISC IV sau SON-R – cele mai aprofundate si reputate la nivel international – chiar au copii supradotati
    2.  din lista de caracteristici de comportament aratate de copiii supradotati cele mai frecvent mentionate de parinti in sondaje sunt: „se plictiseste la scoala”, „este hiperenergic”, „nu are rabdare cu procesele de rutina”, „pune multe intrebari si enerveaza profesorii”, „are o mare intensitate a trairilor emotionale”.
    3. In urma oricarui test de IQ (SON-R/WISC IV), daca copilul tau are IQ superior, noi il invitam la o selectie aprofundata, in avantajul tau ca parinte pentru a-i intelege nevoile.
Etapa 2: Evaluare comportamentala
  1. 3/4 februarie 2018 (sambata/duminica; 1 zi  – copilul va fi implicat in functie de varsta max 2h/zi)
  2.  9/10 iunie 2018 (sambata/ duminica; 1 zi – copilul va fi implicat in functie de varsta max 2 h intr-una din zile)
  3. 8/9 septembrie 2018 (sambata/duminica; 1 zi – copilul va fi implicat in functie de varsta max 2 h intr-una din zile)

Reprezinta activitate de grup cu scopul descoperirii comportamentelor in situatii de limita, sau in situatii neprevazute.

Etapa 3: Consilierea

Consiliere cu specialisti, pe baza dosarului de candidatura,in vederea indeplinirii nevoilor speciale ale copilului.

  • Urmareste realizarea unui feedback de catre un consilier psiholog catre parinti, pe baza datelor acumulate in selectie si in urma comportamentelor vazute in desfasurare in cadrul evaluarii comportamentale de catre comisia de specialisti
  • Dureaza 15-20 minute
  • Sunt implicati doar parintii
Etapa 4: Interviu motivational parinti

Doar parintii ai caror copii au  fost selectionati urmeaza o etapa prin care sunt invitati sa demonstreze capacitatea si motivatia de a sustine dezvoltarea necesara a copilului lor.

Etapa 5: Interviu motivational copil

Doar copiii selectionati sunt invitati sa parcurga un teambuilding (cunoastere, relationare, descoperire) si sa demonstreze motivatia si capacitatea de a aduce prin contributia lor, prin valorile, abilitatile, si aptitudinile lor un plus pentru ceilalti copii in programale dezvoltate de Centrul Gifted Education.

Cum te inscrii in selectie?

1. Participand la prima etapa – Testare WISC IV (copii peste 6 ani)

Costul testarii WISC IV se achita online prin Euplatesc.ro platforma online Banca Transilvania  (Etapa 1) – 450 lei online prin:



 

 

2. Participand la prima etapa – Testare SON-R (copii intre 2,5 ani si 7 ani)

Costul testarii SON-R se achita online prin Euplatesc.ro platforma online Banca Transilvania  (Etapa 1) – 440 lei online prin:

 



3. Cei care trec de prima etapa achita costul intrarii in Selectia Finala (Etapele 2-3) – 450 lei online prin:

 



 

Plata se poate face si direct (preferabil) in contul nostru Unicredit: prin sponsorizare, in oricare dintre cazuri, cu contract descarcabil click aici

Centrul Gifted Education
Cod Fiscal: 30151382
Cont IBAN in lei: RO71 BACX 0000 0008 0559 5000

Detalii plata: sponsorizare

deschis la Banca Unicredit Bank, sucursala Drumul Taberei

Incheiere Selectie Finala: 15.09.2018

Inceperea anului in Programul Academic Scoala de Excelenta: 29.09.2018

Costuri Program Academic Anual 2017-2018:

Inscriere in avans cu rezervare loc

Locurile se ocupa in ordinea inscrierii. Primele 15 locuri ocupate au data limita de inscriere pana in 28.02.2018 sau pana la ocuparea integrala a acestora. Locurile sunt acoperite cu plata a minim 50% din costul programului in avans pentru programul anual pana in 28.02.2018.

Cost inscriere in avans: 2400 EUR (copii 3-8 ani)
Cost inscriere in avans:  2700 EUR (copii 9-14 ani)

Ultimele inscrieri

Urmatoarele 15 locuri ocupate au ultima data de inscriere 30.06.2018  prin plata a minim 50% din costul programului in avans pentru programul anual.

Cost ultimele inscrieri:  2700 EUR (copii 3-8 ani)
Cost ultimele inscrieri:  3000 EUR (copii 9-14 ani)

Ultimele locuri

Dupa data de 30.06.2018, locurile sunt discutate dupa caz, iar organizatorii isi rezerva dreptul de a stabili achitarea unui cost competitiv, relativ cu nevoile programului.

Costurile se acopera prin sponsorizare.

Sistemul „Pay it forward”

Politica noastra in relatie cu cazurile sociale este publicata aici. In functie de merit, si nevoie sociala, se vor oferi in 2018-2019 burse in valoare totala de 2400 EUR (sponsorizare Centrul Gifted Education) sau 6 burse de 400 EUR/an, „bursele” fiind oferite prin contrapartida cu ore voluntariat ale parintilor ceea ce are ca scop atat constientizarea valorii oferite cat si respectarea conceptului central al acestei Scoli, „Pay It Forward”. Copiii calificati sunt sustinuti administrativ la cerere cu un pachet de atragere a sponsorizarii aferente continand recomandarile specialistilor, etc.

Selectia finala

Un aspect extrem de important al selectiei il reprezinta consilierea noastra cu specialisti, pe baza dosarului de candidatura, a nevoilor speciale ale copilului.

Un element foarte important in selectie il reprezinta motivatia deosebita de a se dezvolta si de a respecta cadrul de dezvoltare oferit atat din partea copilului, dar mai ales a parintilor, alaturi de copii.

Beneficiile Selectiei Finale

Beneficiul cel mai important pentru dvs. este ca veti primi consilierea noastra, cu specialisti, pe baza dosarului de candidatura, a nevoilor speciale ale copilului. Efortul dvs. se va fructifica fiindca veti primi un bagaj important de informatii relevante despre dezvoltarea actuala a copilului si nevoile speciale ale lui, putand astfel sa luati ulterior cele mai bune decizii in favoarea evolutiei optime a copilului.

Curricula copiilor

Curricula este variabila si este realizata personalizat in functie de nevoile diferite ale copiilor inscrisi si ale fiecarei generatii de copii. Organizatorii isi rezerva dreptul sa modifice oricand curricula in functie de nevoile descoperite. Curricula oferita copiilor supradotati este dinamica, si reprezinta o munca de echipa cu aproaximativ 20 de oameni formata din Facilitatorii in invatare (Learning Facilitators), Psihologul Educational, Coachul pe dezvoltarea copilului, Traineri, plus echipa formata de parinti care au rolul de a duce mai departe, acasa, si in mediul extins, metodele observate prin experienta directa in cadrul atelierelor de „Relatie parinte-copil”. Relatia parinte-copil este extrem de importanta la centrul nostru; este chiar epicentrul paradigmei educationale oferite de Centrul Gifted Education. Parintii vor fi mereu mentorii copiilor lor pe intreg parcursul vietii. Centrul nostru are doar rolul de a accentua si a incuraja implicarea deschisa a parintilor in parteneriatul familie-centru si preluarea metodelor de lucru acasa pentru a exista continuitate. Atunci cand acest lucru nu se intampla (copilul practica ce invata doar la centru) apare disonanta cognitiva (o stare de tensiune care apare ori de câte ori o persoană are în acelaşi timp două opinii care nu numai că nu se susţin una pe alta, dar se si exclud).

Satisfactia copiilor? Vezi VIDEO: aici si aici. Citeste despre satisfactia lor prin ultimul studiu de cercetare privind satisfactia copiilor in proiect din 2014.

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A