Vreti sa reprezentati si sa sustineti acest proiect de nivel european in Romania si peste hotare, devenind ambasadorii proiectului? Daca credeti ca omenirea poate deveni mai buna, intindeti o mana copiilor cu nevoi speciale care asteapta o sansa pentru o educatie inclusiva.

Copiii supradotați au calități intelectuale deosebite, supradotarea fiind o manifestare umană ieșită din comun, cu multiple faţete, având ca element general excepţionalitatea realizată prin combinarea unor capacităţi intelectuale şi/sau aptitudini cu anumite trăsături de personalitate.

Copiii supradotați sunt considerați o categorie socială cu nevoi speciale ce trebuie protejată în plan internațional și național prin garantarea dreptului la educație diferențiată. Ei au nevoie, pentru o bună dezvoltare, de experienţe și programe de învăţare speciale prin volum şi profunzime, diferite de experiențele obișnuite furnizate de şcoală, în general.

Centrul Gifted Education estimează că există aproximativ 200.000 de copii supradotați academic cu varsta sub 15 ani în Romania – aproximativ 6% din numărul total al elevilor (sursa estimarii: NAGC; procentul este aplicat la populatia de 3,211 mil. copii sub 15 ani cf. INS: Comunicat de presa nr 143 / 26.06.2012) Nici o agenție de stat si nici o organizație nationala nu colectează aceste statistici; numărul lor este generat pe baza unei estimări care datează din 1972, pe baza Raportului Marland catre Congresul SUA, care a estimat că 5-7% din copiii de școală sunt „capabili de înaltă performanță”, și au nevoie de „servicii sau activități care nu sunt furnizate în mod obișnuit de către școală.” Deși nu exista studii naționale care sa urmareasca statistic incidenta talentului (prezentei inteligentelor multiple conform Howard Gardner) in randul populației de copii, numărul de supradotați și copii cu inalt potential (talent sau inteligente multiple) crește, în funcție de numărul de categorii de supradotare utilizate în estimare.

Daca credeti ca Romania este o tara unde se nasc si pot creste copii cu talent, inzestrare si abilitati deosebite, fara sa se rateze, atunci sustineti proiectul! Ajutati-va copiii! Lumea devine mai buna odata cu fiecare dintre noi.

Ambasadorul Centrului Gifted Education

Paul Ardeleanu

„Este misiunea noastra sacra si datoria fata de aceasta natiune si de geniile pe care le poarta, sa promovam primul centru pentru dezvoltarea copiilor genii din România, pentru ca acesti copii sa poata oferi înapoi din darul pe care l-au primit de la Dumnezeu [..]”
„Oportunitati egale nu inseamna si nu a insemnat niciodata rezultate egale fara a distruge diferentele care ne fac unici si a masacra talentele noastre naturale. Majoritatea oamenilor inteleg perfect ca este cu adevarat o tragedie sa ai o minte de 8 ani intr-un corp de 16 ani. Insa noi nu intelegem ca este posibil sa ai o minte de 16 ani prizoniera intr-un corp de 8 ani.” Citeste tot discursul sau.

Ambasadori

 

Mariana Duma – activitatea ei bogata pentru promovarea Romaniei si a valorilor ei in lume este bine cunoscuta:

„Parintii si copiii Romaniei au nevoie acuta acum de speranta ca si in Romania exista totusi conditii demne si civilizate de a invata. Toti cetatenii responsabili din aceasta tara ar trebui sa ne implicam in incurajarea oricarei initiative ce sprijina tinara generatie sa aiba un viitor mai bun – incepand chiar de astazi. Si nu cu vorbe goale. Ci cu fapte.”


Dragos Nicolaescu, CEO Fujitsu Siemens Romania:

„Ceea ce-i educa in primul rand pe copii nostrii nu este ceea ce le spunem, ci ceea ce suntem”

 

 

 

Adrian Banuta, realizator TVR:

„Doar 750.000 EUR despart visurile acestor tineri de materializarea unui proiect de care chiar avem nevoie. Sigur va intrebati ce incredere poti avea intr-o organizatie neinregimentata politic care se va izbi de duritatea sistemului. „Matale a cui esti?”, vor fi intrebati chiar de la prima incercare. Asa a inceputut si asa incepe totul: cu o lupta intre vechi si nou. Fiindca ii cunosc, in parte, pe cei din organizatie: pot doar sa va spun ca lupta va fi crancena si ca merita sa-i sprijiniti.”


Fratii gemeni Marius si Mihai Şucan, 21 de ani, doi tineri cu potential inalt:

„Felicitam societatea civila reprezentata de fundatiile implicate in acest proiect de fondare a unei gradinite pentru copii supradotati. Nu ne este dat sa vedem prea des asemenea nivel de implicare din partea oamenilor simpli pentru un viitor mai bun al intregii comunitati. O astfel de gradinita are potentialul de a forma o generatie de oameni responsabili si de a constientiza parintii, invatatorii, profesorii si societatea in general, de nevoia speciala a tinerilor supradotati. Ar demonstra ca sistemul educational actual nu este indeajuns de dezvoltat pentru satisfacerea nevoilor acestor copii. Aceasta gradinita va reprezenta o evolutie a Romaniei pe plan educational. Dorim sa uram mult succes si multa ambitie celor implicati in realizarea acestui proiect.”


Vik Sainadh, MSc. MBA, Alumni, Kellogg School of Management, Kellogg Leadership Board Founding Member; Former Member of Council of Agencies Serving South Asians; Former Board Member of Boys and Girls Clubs of Ontario:

„One of the world’s greatest Entrepreneur, Forbes once said, upon our children and how they are taught, rests the fate or fortune of tomorrow’s world. Intuition and inspiration is the key to creativity that unlocks a child’s true potential. No one has been able to tap into the soul of a gifted child that is filled with magical genius and a treasure that is waiting to be discovered. I would like to endorse my complete support to the gifted children of Romania through the programme that is being spear headed by Monica Gheorghiu. She has been a source of inspiration and strength to me and I can only imagine the positive impact she has on the world and the kids around her. The world needs more of such gifted magic and we need to appreciate the dedicated efforts of Supradotati.ro trying to support this and keep the flame of gifted children alive.”



Dorothea FLEISS, International Artist, Fine Arts Teachings Lecturer, University of Applied Sciences and Arts Calw, Germany; Lecturer, Ludwig Art Academy Kendlimajor, Hungary; Associate Professor, University of Harbin, China; Associate Professor, University of Oradea, Romania; Reprezentant Relatii Internationale – Germania, Centrul Gifted Education.

„In timpul Erei multimedia, ascultand minunata muzica a unei viori ne vom incalzi sufletul, dar daca stim ca aceasta muzica este cantata de mainile unui copil nevinovat cu cu suflet pur, aceea muzica, ne va imbratisa sufletul si ne va darui nobile, fragile, sentimente care ne vor duce intr-un vis pur..Citind un poem, intram intr-un vis imaginar, dar daca stim ca acest poem este scris de un copil, acel poem devine mai minunat.

Pentru ca …copiii sunt „ceva” pur si nevinovat, pentru ca…copiii au sanse prin talentul si genialitatea ideilor lor sa imbunatateasca lumea aceasta monotona.

Acesti copii au nevoie de increderea si ajutorul nostru sa-si poata realiza visele si prin asta sa ne ajute pe noi sa traim un viitor mai frumos.

Cat de saraci am fi fara: Mozart, Baudlelaire, Maria Tanase, Mircea Eliade, Aurel Vlaicu, Train Vuia, Constantin Brancusi, Edith Piaf, Maria Callas, Channel, Simone de Beauvoir, Schopenhauer, Rembrandt sau Goethe?

Suntem ambasadorii unui project de mare importanta care momentan in Romania este doar un vis.

Ajutati-ne sa facem ca acest vis sa devina realitate!”


Bogdan Diaconu, PhD., Senior CSR Consultant, Responsible Management Romania:

„Un program consistent de reforma trebuie sa fie un proiect al intregii societati civile precum şi produsul unor parteneriate public-privat. Este tocmai ceea ce propune proiectul Centrului Gifted Education. Sustin şi incurajez orice initiativa care ne apropie cat de putin de ceea ce poate fi un invatamant romanesc modern, performant şi sensibil la nevoile celor tineri.”


 

Mihail Musat – WhichWay si LumeBuna

„Educatia este fundatia oricarei societati. Pentru mine acest lucru este foarte clar si il consider esential pentru Romania in aceasta perioada de schimbari accelerate si expansiune. In momentul in care cineva poate sa vada pe termen lung, sa inteleaga impactul pe care fiecare ciclu educational il are asupra dezvoltarii individuale si apoi a intregii societati, sunt profund impresionat. Din punctul meu de vedere acest proiect este genul care merita toata atentia si cine il va sprijini va avea satisfactia unei Romanii mai bune in 10-20 de ani.”


 

Sarmad Nafees, Project Manager, Ericsson Pakistan (Pvt) Ltd, Islamabad, Pakistan:

„Gifted Education is doing a wonderful job, as I believe in Abraham Lincoln’s saying that „Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe.” That’s what they are doing. The nourishment given to seed decides that how much shadow the tree is going to give so these children are our future. We need to nourish them so that we have a better tommorow and our generations don’t blame us for not doing the right thing. Two thumbs for this project. I truly recommend all to participate as much as one can. Oceans are made by drop, so come forward to put your drop in..”




Alex Dragomirescu, Ambasador Centrul Gifted Education, Greater Toronto Area, Ontario, Canada, R&D Scientist, IPEX Inc.

„Avind in vedere importanta si seriozitatea proiectului care pe mine m-a entuziasmat total de cum am aflat, proiect care poate fi inceputul unei noi sperante pentru Romania dar care de data aceasta are toate sansele sa duca la mai bine, te invit sa te implici si tu. Pentru ca lucrurile bune se intimpla atunci cind iti deschizi mana si lasi din bogatie sa se reverse si asupra altora, asta iti va returna bogatie in viata ta. Prosperitate este atunci cind poti schimba lumea”


Ana Glavce, HR Manager, TNT Romania:

„O initiativa laudabila care nu face altceva decat sa ne apropie de normalitate! Copiii speciali au nevoie de sprijin special, iar investitia in educatie este probabil una dintre cele mai profitabile cu putinta … ‘Daca ai impresia ca educatia este scumpa, atunci incearca sa vezi cum e ignoranta’ – Andy McIntyre”


Visinel Costel Balan- Initiator al proiectului „Impreuna pentru Bacau”

„In calitate de ambassador onorific al Centrului de Excelenta Gifted Education, consider ca acesti copii cu potentiale exceptionale in orice domeniu de activitate merita incredere, implinire si speranta. Inteligenta lor ii face sa straluceasca in ochii lumii. Ii putem intalni pe strada, ii putem privi in ochi si de altfel putem intalni astfel de persoane in orice moment, fara ca noi sa realizam acest lucru si fara sa ne dam seama de importanta pe care aceste persoane o au in societatea noastra. Acesti copii actioneaza prin puterea creativitatii, demonstrand, prin fapte, importanta trairii momentului prezent si concentrarea de nivel maxim pe ceea ce fac “aici si acum”! A fi inteligent inseamna cunoastere! Insa acesti copii, pe langa cunoastere, au puterea de a actiona, de a infaptui, ei sunt intelepti si folosesc aceasta virtute cu demnitate, modestie si foarte mult simt de raspundere! Ei sunt cei care ofera lumii un viitor mai bun, plin de sansa si de reusita, ei sunt dovada clara a succesului permanent in viata, deoarece, prin calitatile lor extraordinare si prin talentul lor nemarginit in diferite domenii dezvaluie o latura umana superioara capabila de rezultate peste asteptarile omenirii la un moment dat, ale stiintei si logicii; de aceea este foarte important sa-i sustinem.
Permiteti-mi sa ingenunchez in fata valorilor voastre.


Owner SAE Institute Bucharest

„A fost odata un mugur de brad. Apoi a incoltit la umbra celor mai batrini. Isi dorea din tot sufletul sa ajunga mare , sa ajunga la lumina. Si brazii mai batrini i-au facut loc.”


 

Jurnalist, Consultant Turism

„Copiii sunt viitorul nostru. Iar un viitor bun se clădeşte începând cu… prezentul. Cea mai de preţ avere a unei naţiuni o reprezintă copiii. Următoarea generaţie, căreia ar trebui să-i predăm, cu mândrie, ştacheta. Din păcate, mulţi nu realizează acest aspect, sau nu vor să realizeze. Cea mai bună politică a României ar trebui să fie sprijinirea copiilor, din toate punctele de vedere: educaţie, sănătate, dezvoltare personală, puterea exemplului. Mai ales când avem de-a face cu copii supradotaţi – cei care vor putea fi, mâine, adevăraţi ambasadori ai României, dar şi buni lideri şi exemple de succes pentru ţara noastră. Încă sper că următoarea generaţie de Brâncuşi, Eliade, Enescu, Ionesco, Celibidache, Palade, se va naşte, va evolua şi se va afirma aici, în ţara noastră, şi nu în alte medii mai primitoare, aşa cum a fost până acum. Dar pentru asta… trebuie să ne mişcăm de pe acum, să identificăm şi să sprijinim copiii supradotaţi, copiii creativi, copiii care au ceva de spus.”


Psih. dr. Valeria Purcia
Colegiul Naţional “Gheorghe Lazăr”, Sibiu

„Câtă bucurie aduc oamenilor lanurile bogate, pomii roditori, munţii măreţi, dar şi mai multă bucurie ne aduc copiii cu haruri şi daruri minunate! Atunci când ei sunt aduşi în faţă ne simţim fericiţi că li se acordă toată atenţia cuvenită pentru a li se asigura condiţii optime de dezvoltare a aptitudinilor cu care natura i-a înzestrat. Cu atât mai merituoşi sunt oamenii din jurul lor, care fac tot posibilul ca aceşti copii să-şi maximizeze potenţialul. Ei sunt artizanii care şlefuiesc bulgărele de aur ce trebuie să strălucească în visteria inteligenţei româneşti. Sunt onorată să fac parte dintre susţinătorii proiectului Centrului Gifted Education şi chem alături de noi pe toţi cei care cred că cea mai bună investiţie pe care societatea o poate face este în promovarea excelenţei.”


Biris Antonia-Beatrice, absolventa, Centrul Gifted Education, 2010-2012

Ambasadoare

„In aceasta lume mare in care traim exista mii de specii de seminte. Din unele iese varza, din altele petunii, trandafiri. Eu, cel putin, nu reusesc sa fac diferenta intre aceste specii de seminte. Ideea este ca fiecare specie de samanta are nevoie de un anumit tratament pentru a se dezvolta cum trebuie. De exemplu, unei seminte de cactus daca ii dai prea multa apa pur si simplu il ineci, in timp ce unei alte flori daca ii dai putina apa se poate ofili.
Parerea mea este ca noi toti suntem acele seminte. Si multe seminte deosebite sunt inca nedescoperite, asemenea copiilor supradotati.
Centrul Gifted Education ii poate ajuta sa se dezvolte pentru ca stie cata lumina, apa, caldura are nevoie fiecare samanta pentru a creste, a rodi ceva ce ii va ajuta atat pe ei cat si intreaga societate.
Eu sunt Biris Antonia-Beatrice si am fost selectata de Scoala de Excelenta in 2010, in urma unor testari. Am fost foarte surprinsa cand am intrat prima data intr-o sala de curs: scaunele, pernute, atmosfera era placuta, relaxata. Lumea vorbea, radea, unii chiar au inceput sa se joace.
In timp mi-am dat seama ca nici macar nu trebuia sa-mi notez informatiile. Cursurile erau tinute in asa maniera incat retineam tot ce era important. Trainerii sunt prietenii nostri: ne ajuta, ne sustin, ne invata lucruri interesante, glumesc alaturi de noi.
Este foarte diferit de scoala si este o experienta frumoasa, placuta si utila. Cu totii putem fi acele seminte deosebite, dar inca nedescoperite. Din fericire Centrul ne poate ajuta. Eu sustin aceasta cauza deoarece stiu ca merita!”

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A