400 Bad Request
400 Bad Request
Please forward this error screen to 109.203.124.146's WebMaster.

Your browser sent a request that this server could not understand:

  • (none)/org88221.txt (port 80)

Program Academic

Programul Academic nu poate fi confundat cu alte programe scolare - cluburi la care copii dvs. participa.
Acest program solicita sa ii acordati timp de studiu, aprofundare, si prioritatea pe care o merita in timpul si viata dvs.
Este un program asumat de o echipa de specialisti, desfasurat specializat tinand cont de nevoile copiilor supradotati.
Programul Academic este recomandat sa fie parcurs minim 2 ani de catre copil si parinti. Dauneaza grav sanatatii emotionale, mentale a copilului in prezent si in perspectiva, participarea copilului in Programul Academic, numai in scopul de a obtine recunoastere formala, afiliere si/ sau apartenenta la grupul Gifted.

Mugurasi

Copiii supradotati intre 3-5 ani urmeaza Gifted Education Foundation un program de fundamentare a abilitatilor sociale si emotionale. Inainte de toate, copiii supradotați au nevoie de un echilibru adecvat între coeficientul lor mare de inteligență (peste 130) și coeficientul emoțional si social (mai mici decât cel de inteligență) pentru a putea performa în propriul lor ritm.

Boboci

Varsta de 6-8 ani este cea mai provocatoare si cu o evolutie rapida cognitiv, social si emotional. Noi le oferim un program academic de educatie alternativa la educația standard. Stim cum să facem procesul de învățare interesant, plin de bucurie și cu adevărat eficient pentru ei.

Juniori

Varsta de 9-14 ani este cea mai provocatoare pentru parinti si cu importante modificari de atitudine, de perceptii si de comportament social. Este o perioada extrem de sensibila in evolutia copilului supradotat si recomandam pe langa inscrierea pe perioada de minim 2 ani in Programul Academic, si un Program de Orientare si Consiliere de Cariera pe care il puteti parcurge alaturi de profesionistii Centrului Gifted Education.

Scoala parintilor

Haideti sa vorbim asumat de Rolul Parintilor. De ce e nevoie de o Scoala de Parenting?

Cand vorbim de rata de succes a invatarii, de plăcerea de a învața, de metodele de atragere a copiilor in invatare si de continuitate pe termen lung a valorilor si abilitatilor dobandite, vorbim de un parteneriat asumat scoala-parinti. Ultimele cercetari publicate de Harvard Family Research Project arata ca parentingul este mai important decat orice scoala. De aceea alegem alaturi de noi in parteneriat, parintii care sunt Challengeri. Acestia urmeaza o scoala unde isi dezvolta capacitatile empatice, cognitive si de relationare cu propriul copil. Doar prin parcurgerea auto-asumata, si constienta a unei astfel de Scoli a Parintilor, eforturile noastre sunt consistente cu eforturile parintilor si asigura continuitatea de valori, atitudini si relatii de care copiii supradotati au nevoie imperioasa si acasa si in mediul social extins.

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533