Important

Programul Academic nu poate fi confundat cu alte programe scolare – cluburi la care copiii dvs. participa.

Nu este after-school, nu este club. Nu este  loc de joaca sau spatiu de umplere a timpului liber. Nu facem teme, nu dam note, nu incurajam competita. Nu oferim recompense. Nu urmarim performanta sau rezultatele scolare (aspecte cu care sistemul educational ne-a obisnuit in mod nociv si sistematic). Nu este un loc unde copilul vine pentru a fi protejat de „lumea reala”.

  • Este un program specializat pentru copiii supradotati.
  • Acest program solicita sa ii acordati timp de studiu, aprofundare, si prioritatea pe care o merita in timpul si viata dvs.
  • Este un program unic ca obiective, asumat de o echipa de specialisti si desfasurat specializat tinand cont de nevoile copiilor supradotati.

Programul Academic este recomandat sa fie parcurs minim 2 ani de catre copil si parinti. Dauneaza grav sanatatii emotionale, mentale a copilului in prezent si in perspectiva, participarea copilului in Programul Academic numai in scopul de a obtine recunoastere formala, afiliere si/ sau apartenenta la grupul „Gifted”.

Gruparea copiilor intr-o „grupa” se realizeaza valoric in beneficiul dezvoltarii copiilor, strict de catre echipa de psihologi clinicieni care ii observa pe copii prin prisma comportamentelor, maturitatii psihice, abilitatilor efective de lucru inca din Evaluarea Comportamentala (etapa obligatorie in selectie), si tinand cont de abilitatile lor emotionale si sociale. Ratiunea pentru care lucram asa se datoreaza dezvoltarii inegale si in salturi a copiilor supradotati. Un copil supradotat de 9 ani poate avea varsta mentala de 16 ani si varsta emotionala de 5 ani. Insistenta unor parinti de a avea acces la o grupa sau alta, nu este deloc favorabila copilului, si arata dorinta de a controla dezvoltarea rapida, accelerata (parintele presupune ca la o grupa de varsta mai mare copilul „va merge mai repede„). Ca experti de lucru in educatia supradotatilor, noi subliniem ca aceasta este mai degraba o distorsiune cognitiva a parintelui care presupune gresit ca aceasta este si nevoia copilului si ca interesul lui de dezvoltare este sa accelereze cognitiv, pe cand nevoia primara a unui copil supradotat este sa isi dezvolte integrat cognitivul simultan cu emotionalul si socialul, adica sa se dezvolte echilibrat si sa aiba o stare de bine, siguranta si incredere in sine in acest timp, alaturi de alti copii, plecand de unde este, spre integrare a emisferelor, echilibrand emotionalul si socialul cu cognitivul inalt.

Denumirea grupelor „Mugurasi”, „Boboci”, „Juniori” este strict simbolica, pentru a ne putea raporta la grupe fara sa le confundam.

Formarea noastra anuala

Toti trainerii si facilitatorii parcurg structurat un program de pregatire profesionala de minim 60 de ore anual de forumuri colegiale si formari alaturi de coach-ul echipei pe subiecte specifice din psihopedagogia speciala conform legii 17/2007 pentru a intelege cum facilitam procesele de gandire superioara la copii, cum suntem centrati pe copil si iesim din modul automat din care operam, si din propriile distorsiuni cognitive, pentru a facilita gandirea creativa, etc si mai ales, cum renuntam la rigiditate mentala si cum reusim sa functionam din bucurie, placere si inspiratie – stari care se transmit si copiilor dvs.  Elementele care constituie un curs din perspectiva trainerului/facilitatorului = obiective, mijloace si scopuri ale unui curs sunt partea de structura fixa a unui curs si sunt discutate in echipa, si aprobate de coach. Atunci cand cursul are loc, aceasta structura devine dinamica si se destructureaza plecand intotdeauna de la perspectiva copiilor si a nevoilor lor conturate in Planul Individualizat de Educatie.  Acest proces comun intregii echipe reprezenta un diferentiator cheie al programului nostru.

Cati ani este recomandat sa parcurga un copil Programul Academic?

Practic, de la 3 la 14 ani. Noi recomandam minim 2 ani. Un copil poate participa pana la varsta de 14 ani inclusiv, acest program. Dupa varsta de 14 ani, daca a parcurs minim un an de program academic, poate candida pentru o pozitie de asistent de training „Pay it Forward„, cu rol superior in organizare si cu obiective specifice de suport, cat si de invatare si auto-dezvoltare in cadrul asociatiei.

O precizare importanta

Pentru noi cursurile nu sunt decat mijloace, nicidecum telul muncii noastre cu copilul dvs. Acest lucru ne face complet diferiti de educatia traditionala prin faptul ca scopul activitatilor noastre este sa plecam de la perspectiva copilului dvs. ca el sa descopere singur, prin joc si interactiuni cu alti copii si sa fie inspirat pentru a intelege lucrurile dintr-o abordare personala a informatiei de la curs, fapt ce conduce la integrare cerebrala.

Anul I

Pe scurt, primul an de Program Academic reprezinta un an in care „destelenim” obiceiuri si scheme comportamentale de supravietuire in grup. Prin facilitare pozitiva oferind un mediu sigur, predictibil, afectuos si negociat pe reguli de grup si individuale, copiii isi schimba perceptia despre „Ce pot face eu intr-un grup, si cine sunt eu in acest grup?”.

Cu titlu orientativ, urmatoarele sunt cursuri conduse de membrii echipei.

Dezvoltare socio-emotionala:
Identificare emotiilor la sine si la ceilalti
Acceptarea celorlalti si acceptarea mea
Cum folosesc resursele personale in lucrul cu ceilalti

Inteligenta corpului:
Conexiunea copilului cu propriul corp

Invatare eficienta:
Dezvoltarea atentiei si a concentrarii
Cresterea tolerantei la frustrare

Comunicare:
Trecerea de la “a auzi” la “a asculta”
Dezvoltarea comunicarii interpersonale, dar si a comunicarii cu sinele

Arhitectura si natura:
Intelegerea relatiei nevoi-resurse: eficiență, sustenabilitate, adaptare

Cu minte (Lectii de gandire CoRT dupa metoda De Bono):
Largirea perceptiei si structurarea gandirii
Gasirea alternativelor si a solutiilor
Scaderea timpului de luare a deciziilor

STEM:
Explorarea domeniilor: stiinta, tehnologie, inginerie si matematica in contexte inedite

Ba da, ba nu:
Sustinerea opiniei in fata grupului si argumentarea ei

Aritmetica relationala:
dezvoltarea unui alt mod de a relationa cu persoane din viata lor, cu ceea ce traiesc, in armonie cu nevoile profunde ale fiintei umane (fiziologice, securitate, apartenenta, dragoste si respect, cunoastere, valorificare)

 

Anul II

Pe scurt, al doilea an de Program Academic reprezinta un an in care fundamentam, in sensul in care abilitatile, aptitudinile si comportamentele noi invatate se sedimenteaza, se acumuleaza prin timpul petrecut impreuna si devin ale copilului. Evolutia unui copil este dinamica, si este dependenta de numerosi factori, interiori si exteriori familiei si mediului social extins. Parcurgerea si a celui de al doilea an are efecte dintre cele mai pozitive, si o mare parte din comportamentele pozitive se introiecteaza de catre copil, devenind un mod obisnit de a opera al acestuia.

Dezvoltare socio-emotionala:
Distinctia dintre emotie, stare si sentiment
Modalitati de gestionare a emotiilor
Cresterea capacitatii de a lucra in echipa-aderenta si apartenenta intr-o echipa
Dezvoltarea increderii in sine si a initiativei

Inteligenta corpului:
Conexiunea mintii cu propriul corp
Simtirea emotiilor si exprimarea lor prin miscari corporale

Invatare eficienta:
Descoperirea si folosirea propriului stil de invatare
Cresterea capacitatii de procesare corecta a informatiei
Imbunatatirea relatiei cu informatia

Comunicare:
Exersarea capacitatii de ascultare pasiva si activa
Reproducerea sunetelor si modificarea creativa a acestora

Arhitectura si natura:
Intelegerea relatiei nevoi-resurse: eficiență, sustenabilitate, adaptare

Cu minte (Lectii de gandire CoRT dupa metoda De Bono):
Organizarea si structurarea modului de a gandi
Creativitate – ajuta cursantii sa se clarifice asupra informatiilor necesare, sa si le organizeze si structureze si sa le coreleze cu valorile si sentimente pe care le au.

STEM:
O calatorie printre provocari si curiozitati anume alese pentru a sprijini descoperirea si intelegerea lumii.

Ba da, ba nu:
Sustinerea opiniei in fata grupului si argumentarea ei

Aritmetica relationala:
dezvoltarea unui alt mod de a relationa cu persoane din viata lor, cu ceea ce traiesc, in armonie cu nevoile profunde ale fiintei umane (fiziologice, securitate, apartenenta, dragoste si respect, cunoastere, valorificare)

Anul III

Al treilea an de Program Academic reprezinta un an in care copilul poate interveni in mod matur in procesele sale, si poate deveni constient de propriile procese de invatare, cu sprijinul facilitatorilor. El conduce in mare parte procesele sale, este factor de schimbare in grup pentru noii- veniti, poate deveni lider in grup, exersandu-si aceste abilitati si poate deveni capabil sa detina auto-asumat propriile procese de invatare, negociand cu facilitatorii obiective personale in raport cu sine si cu grupul. Acest an poate inseamna pentru unii copii un mare salt calitativ, dar este mult dependent si de factorii psihici angrenati (daca autonomia nu este incurajata si de familie si mediul social, el poate utiliza aceasta viziune despre sine doar in cadrul Centrului Gifted Education, ceea ce este o dezvoltare partiala). Copilul poate incepe procese pe proiecte si mini grupe prin care isi asuma rezultatele si abordarea, devenind auto-asumat in ceea ce face. Copilul in aceasta faza stie ce poate obtine de la fiecare membru al echipei Centrului (facilitatori, psiholog, coach, asistenti) si isi asuma relatiile pe care le-a construit.

Anul IV

Pentru unii dintre copii, al 4-lea an de Program Academic reprezinta un an in care au ales o linie personala de dezvoltare, voluntariand „Pay it Forward” pentru a invata alte skills set-uri care reflecta capacitatea sporita de a isi asuma grupul, nevoile grupului, avand in acelasi timp si fiind constient de propriile nevoi. Inteligenta sociala, si emotionala si le poate utiliza cu usurinta, cu flexibilitate, fiind capabil sa se exprime si sa contribuie superior la dinamica grupurilor noi de copii, lucrand de la egal la egal cu adultii si facilitandu-si dezvoltarea in zone noi, care tin de asumarea matura a unui „rol” in echipa, fiind tratat si asumandu-si aspecte de relationare specifice unui adult. Tinerea unui jurnal de bord ca asistent, invatarea si facilitarea de jocuri de invatare a unor abilitati specifice, lucrul intr-o echipa alaturi de adulti, cunoasterea si asumarea politicilor de antibully-ing, cunoasterea valorilor de grup, a regulilor de grup, recunoasterea situatiilor prin care trec copiii si grupul in general, recunoasterea si intelegerea emotiilor celorlalti, sunt doar cateva din procesele prin care un tanar trece ca asistent de training si de la care primeste permanent ghidaj emotional si suport de la Relationship Coordonator, si de la colegii de echipa.

Program Academic Bianual

Mugurasi

Copiii supradotati prescolari intre 3-5 ani urmeaza Gifted Education Foundation un program de fundamentare a abilitatilor sociale si emotionale. Inainte de toate, copiii supradotați au nevoie de un echilibru adecvat între coeficientul lor mare de inteligență (peste 130) și coeficientul emoțional si social (mai mici decât cel de inteligență) pentru a putea performa în propriul lor ritm.

Boboci

Varsta de 6-8 ani este cea mai provocatoare si cu o evolutie rapida cognitiv, social si emotional. Noi le oferim un program academic de educatie alternativa la educația standard. Stim cum să facem procesul de învățare interesant, plin de bucurie și cu adevărat eficient pentru ei.

Juniori

Varsta de 9-14 ani este cea mai provocatoare pentru parinti si cu importante modificari de atitudine, de perceptii si de comportament social. Este o perioada extrem de sensibila in evolutia copilului supradotat si recomandam pe langa inscrierea pe perioada de minim 2 ani in Programul Academic, si un Program de Orientare si Consiliere de Cariera pe care il puteti parcurge alaturi de profesionistii Centrului Gifted Education.

Scoala parintilor

Haideti sa vorbim asumat de Rolul Parintilor. De ce e nevoie de o Scoala de Parenting?

Cand vorbim de rata de succes a invatarii, de plăcerea de a învața, de metodele de atragere a copiilor in invatare si de continuitate pe termen lung a valorilor si abilitatilor dobandite, vorbim de un parteneriat asumat scoala-parinti. Ultimele cercetari publicate de Harvard Family Research Project arata ca parentingul este mai important decat orice scoala. De aceea alegem alaturi de noi in parteneriat, parintii care sunt Challengeri. Acestia urmeaza o scoala unde isi dezvolta capacitatile empatice, cognitive si de relationare cu propriul copil. Doar prin parcurgerea auto-asumata, si constienta a unei astfel de Scoli a Parintilor, eforturile noastre sunt consistente cu eforturile parintilor si asigura continuitatea de valori, atitudini si relatii de care copiii supradotati au nevoie imperioasa si acasa si in mediul social extins.

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A