Program Academic

Programul Academic nu poate fi confundat cu alte programe scolare - cluburi la care copii dvs. participa.
Acest program solicita sa ii acordati timp de studiu, aprofundare, si prioritatea pe care o merita in timpul si viata dvs.
Este un program asumat de o echipa de specialisti, desfasurat specializat tinand cont de nevoile copiilor supradotati.
Programul Academic este recomandat sa fie parcurs minim 2 ani de catre copil si parinti. Dauneaza grav sanatatii emotionale, mentale a copilului in prezent si in perspectiva, participarea copilului in Programul Academic, numai in scopul de a obtine recunoastere formala, afiliere si/ sau apartenenta la grupul Gifted.

Mugurasi

Copiii supradotati intre 3-5 ani urmeaza Gifted Education Foundation un program de fundamentare a abilitatilor sociale si emotionale. Inainte de toate, copiii supradotați au nevoie de un echilibru adecvat între coeficientul lor mare de inteligență (peste 130) și coeficientul emoțional si social (mai mici decât cel de inteligență) pentru a putea performa în propriul lor ritm.

Boboci

Varsta de 6-8 ani este cea mai provocatoare si cu o evolutie rapida cognitiv, social si emotional. Noi le oferim un program academic de educatie alternativa la educația standard. Stim cum să facem procesul de învățare interesant, plin de bucurie și cu adevărat eficient pentru ei.

Juniori

Varsta de 9-14 ani este cea mai provocatoare pentru parinti si cu importante modificari de atitudine, de perceptii si de comportament social. Este o perioada extrem de sensibila in evolutia copilului supradotat si recomandam pe langa inscrierea pe perioada de minim 2 ani in Programul Academic, si un Program de Orientare si Consiliere de Cariera pe care il puteti parcurge alaturi de profesionistii Centrului Gifted Education.

Scoala parintilor

Haideti sa vorbim asumat de Rolul Parintilor. De ce e nevoie de o Scoala de Parenting?

Cand vorbim de rata de succes a invatarii, de plăcerea de a învața, de metodele de atragere a copiilor in invatare si de continuitate pe termen lung a valorilor si abilitatilor dobandite, vorbim de un parteneriat asumat scoala-parinti. Ultimele cercetari publicate de Harvard Family Research Project arata ca parentingul este mai important decat orice scoala. De aceea alegem alaturi de noi in parteneriat, parintii care sunt Challengeri. Acestia urmeaza o scoala unde isi dezvolta capacitatile empatice, cognitive si de relationare cu propriul copil. Doar prin parcurgerea auto-asumata, si constienta a unei astfel de Scoli a Parintilor, eforturile noastre sunt consistente cu eforturile parintilor si asigura continuitatea de valori, atitudini si relatii de care copiii supradotati au nevoie imperioasa si acasa si in mediul social extins.