Campania Minti Stralucite de Descoperire a copiilor supradotati si de Informare a Scolilor si a Parintilor privind nevoile lor

Asociatia Centrul Gifted Education lanseaza in luna februarie 2018 o campanie de descoperire a copiilor / tinerilor supradotati din municipiul Bucuresti cu varste intre 5 si 18 ani invitand in parteneriat scolile si parintii. Ineditul campaniei pleaca de la faptul ca orice copil vorbitor de limba romana poate sa se descopere testandu-si inteligenta online pe site-ul mintistralucite.ro. Copiii testati astfel, primesc informatii relevante despre dezvoltarea si descoperirea inteligentei, devenind astfel capabili sa ia singuri decizii pentru ei, sa fie invitati in proiecte, si sa devina membri ai unei comunitati online unde pot sa mentina conexiuni cu tineri cu aceleasi abilitati si preocupari.

Campania cuprinde beneficii pentru intreaga comunitate, de la parinti, la copii si la scoli.

Scopul ultim al campaniei este ca pornind de la București, fiecare școală din tara sa aiba cadre didactice capabile să știe cum să descopere copiii supradotati și care este acțiunea justa pe care o pot lua scolile cand este descoperit “un nou copil supradotat” în scoala.

Bazandu-se pe experienta ultimilor 8 ani, care cuprinde peste 2000 de copii testati la standarde internationale, experienta de lucru direct cu programe anuale cu peste 200 de copii supradotati (IQ superior, IQ >130) si peste 2000 de ore de expertiza in domeniul educatiei differentiate si a consilierii parintilor de copii supradotati, campania Minti Stralucite incepe in scolile din Bucuresti si pleaca de la un KIT care va fi facut disponibil scolilor partenere de descoperire a copiilor supradotati si de informare a parintilor.

Scolile care doresc sa devina partenere in campanie pot accesa informatiile pentru colaborare online:

www.giftededu.ro/campanie

www.mintistralucite.ro/campanie

Scolile care vor sa se implice mai mult pot deveni parteneri ai asociatiei in Programul Minti Stralucite pentru a realiza impreuna proiecte in colaborare de consiliere vocationala si orientare de cariera, si alte programe specifice pentru copiii supradotati descoperiti.

KIT ul oferit de Asociatia Centrul Gifted Education cuprinde “Vizita de campanie” a voluntarilor asociatiei pentru a comunica si informa cadrele didactice despre:

  • “cum se descopera” un copil supradotat
  • care sunt nevoile copiilor supradotati
  • rolul parintilor
  • abordarile recomandate in scoli pentru aceasta categorie de copii cu nevoi speciale
  • legislatia existenta (legea 17/2007, legea 1/2011 sectiunea 14)
  • materiale informative
  • informatii specific despre Testarea Nationala Screening online a inteligentei pe mintistralucite.ro

Campania include si lansarea unei conferinte “Descoperim Minti Stralucite” in 2018 pentru a comunica rezultatele campaniei cu participanti: parinti, tineri, cadre didactice, cu scopul de a informa despre anvergura campaniei, rezultate, nevoile copiilor supradotati, mijloace de informare. Conferinta va include si o dezbatere libera pe subiectele propuse si prezentarea concluziilor noastre despre supradotare, “Best practice-uri” si rezultatele noastre in domeniul educatiei diferentiate cu peste 200 de copii inscrisi in programe anuale, 2000 de ore de expertiza de lucru si peste 2000 de copii testati IQ la standarde mondiale.

Asociatia are in vedere realizarea de proiecte in parteneriat cu scolile printre care a unui Program de consiliere vocationala si de orientare in cariera in parteneriat cu 3 Scoli sau Licee campion din Bucuresti.

Statistic in Romania sunt peste 200.000 copii supradotati sub 15 ani si,  de cele mai multe ori, ei sunt marginalizati. Nevoile lor educationale speciale sunt recunoscute in Romania prin lege (Legea 17/2007 privind educatia tinerilor supradotati capabili de performanta inalta) insa aceasta lege nu se aplica de 10 ani incalcandu-se drepturile copilului conform legii. Pedagogia modernă pleaca de la rezultatele cercetărilor neuro-fiziologice recente ce dau rezultate remarcabile pentru optimizarea acţiunilor în favoarea copiilor pentru a-şi dezvolta potenţialele. Conform acestor cercetări se poate stabili calitativ faptul că dezvoltarea creierului la copii se face în conformitate cu presiunea informaţională a mediului ambient care provoacă utilizarea selectivă a potenţialului cerebral. In lipsa acestui mediu hranitor, provocator la nivelul aptitudinilor sale, copilul supradotat se rateaza, este subperformant si se pierde social.

Grupul copiilor supradotati este considerat vulnerabil, avand nevoie de o atentie deosebita. Nesprijiniti, ei devin incomozi, neglijati si neintelesi de profesori, familie si de mediul social; supradotarea continua sa fie un tabu social. An de an, peste 97% dintre acesti copii se pierd inutil, ajungand la abandon scolar, ratare sociala, anxietate, depresie, alienare, tentative de suicid sau fapte antisociale. Miturile educatiei copiilor supradotati reprezinta un material de referinta al asociatiei si este facut public aici.

O campanie de informare si constientizare a comunitatii cu privire la nevoile copiilor supradotati si beneficiile educatiei copiilor supradotati (inventica, leadership) la nevoile lor specifice pentru o educatie diferentiata poate conduce la o mai realista abordare asupra acestui subiect aproape tabu si la decizii de grup orientate spre sustinerea acestei categorii sociale defavorizate in viitor, la nivelul factorilor de decizie.

 

Despre Centrul Gifted Education 

Centrul Gifted Education este European Talent Point, asociatie nonprofit cu misiunea de a descoperi si de a

dezvolta potentialul copiiilor supradotati.

  • Afliliata international, cu un program care se deruleaza la standarde internationale din 2010, pe parcursul a 8 ani, am acumulat un numar de peste 24 diferentiatori in educatie; peste 2000 de ore de lucru direct cu copiii supradotati cu varste intre 3 si 14 ani, peste 2000 de copii testati la standarde internationale si peste 190 de copii au frecventat programul academic al asociatiei.
  • Asociatia cunoaste 100% satisfactie in randul copiilor supradotati, in Programul Academic de educatie specializata
  • Campania Minti Stralucite are ca Ambasador Gifted Education pe Diana Petre, anuntata oficial ca speaker la TEDx Tirgu Mures.  A castigat in anul 2015 bursa de “public speaking” oferita de catre Centrul Gifted Education pentru copii supradotati. Diana doreste ca toti copiii supradotati sa fie descoperiti, intelesi si ajutati sa isi implineasca potentialul. Sperăm ca impreuna, in echipa cu tine, cu fiecare roman, in timp, vom putea ajuta să descoperim chiar și cel mai îndepărtat copil supradotat, în cel mai mic catun, astfel încât să poată obține ceea ce are nevoie pentru o educație adecvată. Mai presus de toate, vrem sa dăm uneltele școlilor, cadrelor didactice și părinților să ii descopere pe toti cei 200.000 de copii supradotati din România.

Add Comment

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A