Valorile noastre

Noi lucram doar la un anumit nivel de calitate si profesionalism.

Suntem pionieri in Romania intr-un teritoriu necartografiat, educatia supradotatilor.

Lucram doar cu parintii care stiu sa ne aprecieze munca.

Lucram doar pentru cei cu care ne putem simti bine impreuna lucrand in echipa.

Asta este ceea ce ne place sa facem si lucram in acest domeniu de nisa fiindca suntem niste pasionati de acest domeniu.

Iubim acest lucru care ne da aripi.

Echipa noastra

Monica Gheorghiu

Project Manager

Este consultant de management, EMCC coach, membru Mensa UK, freelancer si antreprenor social. Femeia Anului 2012 pentru Apararea si Promvoarea Drepturilor Copilului. Absolventa MBA la CEU Business School si un Exchange Progam in SUA la Weatherhead School of Business, top 10 in Antreprenoriat in SUA cu specializarea Marketing si IT. Visul sau este un campus verde, un proiect care aduce o contributie sociala imensa, un plus de valoare autentica si un drive social maxim. In viata a reusit sa-si asculte inima si sa traiasca aceasta metafora a lui Robert Frost, care i-a adus o mai mare satisfactie: “In padure doua drumuri am vazut – L-am apucat pe cel mai putin batut/ Si asta a contat.“ Click pentru mai mult.

Costin Vilcu

Costin Vilcu

AT – Asistent Training

Parinte dedicat dezvoltarii adaptabilitatii copiilor sai la noile realitati ale vietii. Asa ma vad. Sunt glumet, dar par foarte serios. Profesional imi petrec mare parte din timp in domeniul securitatii cibernetice si al securitatii IT in general si predau cursuri tehnice in clasa, prin metode experientiale, adaptate audientei. Unul dintre telurile de baza este de a gasi, intelege si imbunatati ceva nou la mine in fiecare zi. Inginer de profesie si cu un master in comunicare si influenta sociala, am urmat si trainiguri non-formale in cadrul fundatiilor Olde Vechte si Tony Robbins. Sunt intr-o perpetua cautare, dedicandu-mi mare parte din timp cresterii mele si explorarii relatiilor personale si sociale. Imi doresc mult sa invat de la copii cu fiecare interactiune si sa dau inapoi suport si ajutor in educarea si dezvoltarea lor.

Daniela Vartejanu

Daniela Vartejanu Learning Facilitator

LF – Learning Facilitator

Lucrez cu copiii supradotați la Centrul Gifted Education pentru că văd în fiecare dintre aceștia o sursă inepuizabilă de creativitate și de inteligență. Mă inspiră energia lor neobosită de a explora, de a învăța și de a rezolva provocări complexe. În această comunitate, îmi propun să creez un spațiu în care acești copii să se simtă înțeleși, susținuți și încurajați să-și urmeze pasiunile, transformând astfel potențialul lor în realizări extraordinare.

Alina Vedeanu

Alina Vedeanu

AT – Asistent Training

Cu o carieră solidă de peste 20 de ani în domeniul financiar, Alina s-a aventurat în diverse industrii de business, de la FMCG și produse farmaceutice până la telecomunicații, servicii de resurse umane și dezvoltare de software. A descoperit că numerele nu sunt doar simple date, ci hărți care pot ghida călătoria oricărei persoane sau afaceri.
De-a lungul călătoriei personale de cunoaștere, dezvoltare și transformare, Alina a învățat că oamenii au nevoie să se simtă iubiți și acceptați pentru ceea ce sunt cu adevărat si trebuie să fie în relații autentice în care se simt văzuți și înțeleși. Crede în magia iubirii de sine și prețuiește relațiile autentice în toate domeniile vieții. Abilitatea ei naturală este să vadă oamenii așa cum sunt și să se conecteze în mod egal, iar oamenii simt asta.
Alina a urmat programul de coaching transformațional de la Mind Learners, devenind Coach Transformational. A fost o experiență care i-a schimbat viața întrucât i-a dat încrederea necesară pentru a aprofunda ceea ce știe cel mai bine sa facă – facilitarea dezvoltării și conștientizării de sine și înțelegerea mai buna a propriei identități și aspirații.
Toma, fiul Alinei, frecventează programul de educație diferențiată de la Centrul Gifted Education de 3 ani deja. Acest loc a avut si are un impact puternic în educația și viața lui Toma, reprezentând o sursă de inspirație continuă pentru el.
Observând impactul puternic pe care educația diferențiată l-a avut asupra fiului său, Alina și-a dat seama că această metodă poate oferi oportunități extraordinare pentru dezvoltarea intelectuală și emoțională si pentru alți copii. Astfel, ea și-a dorit să împărtășească experiența și cunoștințele sale pentru a contribui la creșterea și formarea noilor generații. De aceea, Alina a început colaborarea cu Centrul Gifted Education în 2024.
Prin intermediul colaborării cu Centrul Gifted Education, Alina își dorește să creeze un mediu stimulant și inspirațional pentru copii, în care aceștia să se simtă susținuți și încurajați să-și exploreze pasiunile și să-și dezvolte potențialul la maximum. Prin implicarea activă în experiențele copiilor și prin oferirea unui suport continuu și inspirațional, Alina își propune să fie o prezență pozitivă și influentă în viața copiilor, ajutându-i să devină adulți încrezători și împliniți.

“Nu contează cât de departe te duci, ci cine te însoțește în călătorie.” – Tim Cahill

Eduard Cotorceanu

Eduard Cotorceanu

AT – Asistent Training

Sunt omul care cauta binele in lume si doreste sa descopere povestea din spatele povestii.
Pasionat de psihologie, dezvoltare personala, strategii motivationale, iubesc sa lucrez in echipa si sa realizam lucruri minunate impreuna.
Imi place sa lucrez cu copiii, acestia fiind surse de invatare si energie infinite.
Sunt un visator, un om care crede ca orice e posibil in viata si care a inteles ca totul se poate realiza in masura in care conlucram cu ai nostri semeni.
Cel mai mare vis al meu este sa fiu viitorul Dan Negru, sa aduc bucuria in casele oamenilor, prin emisiunile prezentate de mine 🤩
Motto-ul meu: Sunt omul care, cu siguranta, nu le stie pe toate, dar este deschis catre toate

Lucian Caciamac

Lucian Caciamac

Coach pe dezvoltarea copilului, expert in bunastarea familiei si a copilului, formator.

Lucian Caciamac a ales sa lucreze in acest loc „extraordinar” pentru ca aici se respecta intocmai sensul etimologic al acestui cuvant: „extra” si „ordinarius” adica in afara ordinii obisnuite. Vrea sa contribuie cu experienta, cunoasterea si competentele sale la a defini continuu acest loc/spatiu de interactiune ca spatiu in care mintile sclipitoare ale unor copii sa fie stimulate extraordinar. Aceasta perspectiva va oferi copiilor posibilitatea de a-si dezvolta creativitatea, de a deveni inteligenti social si emotional la acelasi nivel ridicat la care este dezvoltata inteligenta lor cognitiva si de a avea capacitatea de a vedea perspective noi acolo unde altii nu vad nimic. Si mai e ceva care e foarte important: un copil poate fi ajutat, prin joc si descoperire, sa-si creeze starea de bine. O stare in care potentialul lui se actualizeaza si creierul se dezvolta pe masura supradotarii lui.

Gabriela Cosma

Gabriela Cosma

Psiholog educational, Psiholog Clinician, LF – Learning Facilitator

Gabriela Cosma este inginer electronist, absolventa a facultatii de electronica si telecomunicatii, cu peste 10 ani de experienta in management de proiect. Gabriela a urmat un Master in Business Administration in cadrul Open University – obtinand Profesional Diploma in Management. Gabriela Cosma este de asemenea psiholog clinician, absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei – Universitatea Bucuresti, cu Master in Psihoterapie Experientiala si dezvoltare personala si formare in Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala. Gabriela are drept de libera practica atestat de Colegiul Psihologilor din Romania. Lucreaza cu copii si adulti in practica privata de peste 10 ani. Gabriela a urmat multiple cursuri de dezvoltare personala interne si internationale: Landmark Forum, Event Wise, David Shephard, Cursuri de comunicare – Allan Kleynhans. Ca psiholog in cadrul Centrului Gifted Education, Gabriela are multiple roluri asumate in procesul de selectie a copiilor care vor participa la programele desfasurate de echipa Gifted Education: testarea cu WISC IV – cel mai reputat test pentru descoperirea abilitatilor cognitive la copii, testarea copiilor cu SON-R – cel mai actual instrument de evaluare a inteligentei (non-verbale) pentru copii de la 2,5 ani pana in 7 ani si nu in ultimul rand evaluarea comportamentala de grup a copiilor. Gabriela are o implicare activa si in procesul de educatie contribuind cu experienta sa bogata din multiple domenii la facilitarea proceselor de invatare ale copiilor gifted. Gabriela considera ca viitorul acestei planete il reprezinta copii si ca putem avea un viitor mai bun daca ii ajutam sa-si descopere si sa-si exploreze resursele inca nedescoperite. Gabriela sustine copiii sa-si depaseasca cele mai mari provocari emotionale si sociale prin programe adresate copiilor si parintilor din cadrul Centrului Gifted Education.

Marian Cernauteanu

LF – Learning Facilitator

Marian este un spirit tanar, un visator, cu o atitudine energica si entuziasta fata de viata. Ii place sa se joace si sa lucreze cu copiii, este atent la detalii, isi foloseste imaginatia, creativitatea si spontaneitatea ori de cate ori are ocazia. Este pasionat de hand made, origami, poezie si fotografie. Ii place sa inalte zmee, sa glumeasca, sa calatoreasca si sa descopere lucruri noi. Incepand cu anul 2012 s-a concentrat pe dezvoltarea personala a copiilor si pe forme alternative de invatare menite sa-i ajute pe copii în dezvoltarea lor. S-a alaturat echipei Centrului Gifted Education la inceputul anului 2015, iar de atunci faciliteaza invatarea eficienta, avand ca obiective: imbunatatirea atentiei si a concentrarii, accelerarea ritmului de lucru, dezvoltarea memoriei vizuale, procesarea corecta si rapida a informatiei, gestionarea corecta a timpului de lucru, imbunatatirea stilului de lucru, dezvoltarea creativitatii si a imaginatiei, depasirea blocajelor si invatarea din spatiul de joaca.

Roxana Conu

RC- Relationship Coordinator si LF – Learning Facilitator

Roxana este educatoare. Iubirea pentru copii este motorul în interactiunea ei cu acestia. Ii place provocarea de a lucra cu copiii si simte ca nu suntem noi cei care ii învata pe copii, ci mai degraba suntem doar ghizi în calea lor de a ajunge la informatiile pe care le cauta, in scopul de a se dezvolta armonios. Ea crede ca FIIND acolo pentru ei, uneori, chiar si cu o întrebare simpla este cel mai bun lucru pe care il poate face. A inceput sa lucreze la Centrul Gifted Education ca voluntar in 2015 si incepand cu 2016 a fost selectata pentru rolul de Learning Facilitator datorita modului de a fi: deschisa si de incredere. Consolideaza copiilor Inteligenta emotionala si sociala prin autocunoastere. Iubeste si respecta natura, valorile familiei si prietenii si este o persoana activa si face tot posibilul pentru a crea o stare de siguranta si de creativitate a mintii copiilor in timpul interactiunii cu ei, in scopul de a ii ajuta sa se dezvolte emotional, sa-si dezvolte atentia, abilitatile sociale si pentru a-si gasi echilibrul dintre corp, minte si suflet.

Stefania Budacu

Stefania Budacu psiholog educational

Psiholog Educational

Stefania Budacu este psiholog specializat în psihoterapie cognitiv-comportamentala, terapie logopedică pentru copii și adulți, psiho-oncologie și psihologie sportivă. Are experiență de lucru atât cu copiii, cat și cu adolescenții și adulții.

“Este extraordinar pentru mine faptul că am fost aleasă să fac parte din această echipă, mă bucur de fiecare clipă alături de copii, părinți și colegii mei – niște persoane absolut extraordinare și fascinante, ca o explozie de culori!

Îndrăgostită de Natură și Viață, mă străduiesc să privesc spre Lumină, astfel încât umbrele să dispară. Sunt la fel ca și ceilalți, o pată de culoare în aceasta imensitate a Timpului, și împreuna alcătuim un pastel incredibil de frumos, atunci când reușim să privim în ansamblu. Sunt pasionată de drumeții și fotografie, pictură, yoga, dans, jazz, meditație, lectură; îmi place să ajut oamenii sa râdă, fiindca atunci ei dau tot ce au mai bun… Îmi place să cred, și cred din tot sufletul! Va aștept să zburăm și să descoperim împreună in această lume!”

Alexandru Nae

Alexandru Nae psiholog educational

Psiholog Educational

Alexandru Nae mă numesc si sunt psiholog educațional în cadrul Centrului Gifted Education. Sunt un om pasionat de dezvoltare în multiplele ei forme și fac tot posibilul să evoluez și eu, la rândul meu, în fiecare zi.

Apartenența mea la aceasta echipă a venit ca urmare a faptului că am văzut dorința acestor oameni de a ajuta real o categorie de copii de multe ori neluată în seamă cu adevărat, cu întreaga ei complexitate. De asemenea, m-a atras foarte mult dorința către nou a colegilor mei și apetitul lor puternic pentru lucrul bine făcut. Sunt îndrăgostit de tot ce înseamnă procesul educațional și imi doresc din răsputeri să ajut în acest sens la eficientizarea lui în cât mai mare măsură. Sunt fan al muncii făcute cu drag așa că am simțit ca odata cu alăturarea mea în această echipă, îmi pot bucura sufletul așa cum merită 🙂

Corina Suciu

Corina Suciu psiholog clinician

Psiholog Clinician

Eu sunt Corina Suciu, iubitoare de frumos, bucurie și  înțelegere. Pentru mine dezvoltarea personală a fost întotdeauna importantă, fiind prin profesia mea, de psiholog clinician si psihoterapecut, alături de cei care au prelucrat talentele și calitățile lor pentru a deveni oameni puternici, integri, mai buni. Procesul de învățare îmi este și rămâne calauza de baza astfel ca prima mea specializare este in domeniul economic finalizand și un master in Managementul Proiectelor. Interesul sincer de a cunoaște mai multe despre sufletul omului și pârghiile în dezvoltare ale psihicului uman m-au făcut să finalizez o formare in Psihoterapie Sistemică de Cuplu și Familie și programul de master în Psihodiagnoză, psihoterapie experienţială unificatoare (PEU) şi dezvoltare personală.

Sunt alături de echipa Centrului Gifted Education pentru a contribui alături de colegii mei la o lume morala, mai frumoasă, pentru copiii care vor să se dezvolte mai mult, care se bucură să descopere adevăratul lor potențial, care sunt aici pentru a deveni versiuni mai bune ale lor. Mi se pare extrem de important să plantez semințele viitorului acum, alături de acești copiii plini de daruri care cresc alături de o echipă minunată, menită să susțină, să descopere și să asiste evoluția lor individuală. Mă bucur să fiu alături de părinți și copii pentru susține procesul de dezvoltare personală a fiecărui om. În toate sectoarele vieții mele, în călătoriile cu prietenii în natură, la evenimente culturale sau alături de cei dragi las în jurul meu aceleași semințe de încredere, curiozitate, speranță și curaj, pe care mă bucur să le pot împărtăși în fiecare zi.

Robert Jinga

Robert Jinga psiholog clinician

Psiholog Clinician

Am absolvit cursurile Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, cu licență în psihologie și masterat în psihologie clinică, psihoterapie și consiliere psihologică, iar acum lucrez ca psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental.

Lucrul care mă motivează cel mai mult să fiu în echipa Centrului Gifted Education este faptul că eu cred enorm în potențialul copiilor și în faptul că acesta poate fi descoperit și pus în valoare. Copiii sunt ca o mină de aur, iar fiecare dintre ei are șansa să facă din lumea aceasta un loc mai bun prin talanții cu care a fost dăruit de Dumnezeu dacă aceștia sunt puși la lucru, iar noi doar trebuie să fim alături de ei și să-i susținem în acest proces.

Pasiunile mele sunt cititul, șahul, înnotul și drumețiile pe munte.

Madalina Matei

Madalina Matei

LF – Learning Facilitator

Sunt Mădălina și sunt creativă, curioasă și foarte bine organizată, capabilă să văd imaginea de ansamblu a proiectelor în care lucrez. Cei care mă cunosc îmi mai spun și că ar vrea să fie ca mine pentru că sunt mereu calmă (de fapt doar par astfel), pentru că fac „atâtea lucruri” și sunt „peste tot”. Am creat un Abecedar interactiv ca rezultat al studiilor mele de licență în Grafică finalizate în 2016 la Universitatea Națională de Arte din București unde am absolvit, de asemenea, și modulul psihopedagogic I în Arte Plastice. Ulterior, am absolvit și programul de Conversie în Învățământul Primar și Preșcolar (2023) al Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București.

Parcursul meu profesional a început încă din liceu prin inițiative de voluntariat în orașul natal, continuând în București cu Teach for Romania și cu educația non-formală ca student la Universitatea Alternativă. Am participat în proiecte Erasmus+ în mai multe țări din Europa (schimburi de experiență și bursă).

Am lucrat 4 ani în industria advertising-ului (în producție și creație publicitară), după care în 2021 mi-am schimbat traseul în totalitate către educație. Am început ca asistent educator Montessori într-o grupă de nivel 3-6 ani și asistent la afterschool, apoi am prealuat rolul de Comunicare al Grădiniței și Școlii Montessori București MSB-MKB. Păstrez relația cu părinții, echipa și profesorii colaboratori, organizez evenimente, creez materiale graphic și multe altele. Pentru a descoperi copilul, m-am format în pedagogia Montessori urmând cursurile introductive de nivel 0-3 și 3-6 ani la Institutul Montessori București.

M-am alăturat echipei Centrului Gifted Education în 2018 ca Asistent Trainer, iar din 2020 mi-am făcut curaj de a intra în scenă ca Learning Facilitator. De atunci tot „pe scenă” am rămas, lucrând cu toate categoriile de vârstă din cadrul Centrului: mugurași (4-6 ani), boboci (6-9 ani) și juniori (9-12 ani). De asemenea, viziunea mea estetică o veți găsi în Ghidul Părintelui și Ghidul Copilului, menite să vă conducă pe drumul vostru de descoperire de sine și de înțelegere a copilului supradotat.

Cosmin Crețu

Cosmin Crețu

LF – Learning Facilitator

Urmașul unui copil gifted pe care nu l-am cunoscut la timp (pe atunci ceilalți copii îl strigau „Mowgli”), care „a făcut ochi” în București, a copilărit în Giurgiu și a terminat actoria la UNATC (m-am oprit greu din studiu, după un doctorat la UAGE Iași), dar și științele comunicării (la SNSPA).
M-am întâlnit în teatru cu peste 100 de personaje, cu care am făcut fel de fel de călătorii excepționale; am pus la cale, ca regizor, alte vreo 20 de aventuri fascinante; ca partener al tinerilor vrăjiți de scenă (unii îi spun „profesor”, alții „instructor”, alții „facilitator”, alții…), m-am aventurat, împreună cu ei, în alte câteva sute de experiențe. Iar, timp de șapte ani, am condus un teatru care a încercat (și, îmi place să cred, a și reușit) să fericească alte încă vreo câteva mii de oameni care ne priveau.
În rest, m-am plimbat prin lumea largă, pe patru continente (încă tânjesc după America de sud…), am cunoscut o mulțime de oameni, care mai de care mai interesanți, și m-am bucurat și de câțiva munți pe unde rătăcesc de câte ori timpul și vremea îmi îngăduie.
De Centrul Gifted Education m-am „lipit” tare de tot, descoperind aici, prin bucuria pe care o împart cu copiii, în întâlnirile noastre , nu numai o sumedenie de lecții pe care cei mici ni le „predau” săptămână de săptămână, ci și pasiunea cu care mulți dintre părinții lor îi însoțesc pe primele drumuri ale vieții. Și am credința că, împreună, îi vom ajuta să înțeleagă ce lumi minunate li se deschid în față!

Constantin Nicolau

LF – Learning Facilitator

Ce ma motiveaza si ce inseamna sa lucrez cu copiii supradotati? Sa lucrez cu copiii supradotati nu inseamna nimic altceva decat sa lucrez cu copilul supradotat. Din mine. Din oricine. Sa-l descopar, sa-l ascult, sa-l provoc, sa-l respect, sa-l pretuiesc. Sa-l urmez.

Ce face acest loc extraordinar si cum fac eu acest loc extraordinar? Locul nu este extraordinar prin sine. El devine extras-din-ordinar prin intentia care a alocat acest spatiu intalnirilor intre potentiali si cinetici. Numesc “potentiali” acele minti in formare (copii supradotati, desi aici este inclus si orice trainer onest), dispuse sa acceada catre un mai inalt adevar personal, intr-un proces care seamana cu indepartarea foitelor suprapuse de ceapa, in cautarea esentialului. Numesc “cinetic” posesorul acelui sistem psihic care reuseste convertirea adecvata clipei prezente a intregului ssu potential, in act. Oricine este spectator al unui astfel de moment creator, dezvolta pasiune pentru acest mod de a trai. Eu insumi sunt un potential care devine cinetic. Cand suntem in fata copiilor, devenirea are martori.

Silviu Ștefan Chițu

Silviu Ștefan Chițu

LF- Learning Facilitator

Eu sunt Silviu Ștefan Chițu, o persoană pasionată de învățare și dezvoltare continuă. Cu un background variat ce îmbină studii în fizică, drept și în inginerie aerospatială, mă definesc ca un individ în căutarea cunoașterii și a noilor provocări. Experiența mea diversificată, care include lucrul cu copii ca instructor de schi și ca profesor de matematică, m-a condus către pasiunea de a lucra cu copii. Motivația mea profundă provine din dorința de a încuraja și de a ghida copiii să-și descopere și să-și exploateze potențialul maxim.

Centrul Gifted Education reprezintă pentru mine un mediu în care valorile precum calitatea, profesionalismul și pasiunea pentru educație se îmbină într-o echipă dedicată și inspirată. Lucrul cu copiii supradotați în cadrul acestui centru educațional mă inspiră și mă motivează să rămân conectat la inocența și curiozitatea pe care o are copilul din fiecare dintre noi. Acești copii minunați mă învață să privesc lucrurile dintr-o altă perspectivă, să îmi pun întrebări și să explorez idei noi și neașteptate.

Pe lângă pasiunea de a lucra cu copii, mă împlinesc și prin alte activități. Sunt pasionat de muzică și am avut oportunitatea să cânt într-un ansamblu vocal-instrumental și să explorez diverse instrumente, precum chitara, diferite instrumente de percuție și flautul. Fotografia este o altă dragoste de-a mea, fiindcă îmi place să surprind frumusețea lumii și să păstrez amintiri prețioase pentru totdeauna. Îmi place, de asemenea, să evadez în natură și să fac drumeții, găsind liniște și inspirație în peisajele naturale. Aceste pasiuni variate îmi aduc bucurie și îmbogățesc perspectiva mea, completându-mă ca individ și contribuind la abilitățile și sensibilitatea pe care le aduc în munca mea cu copiii.

Tudor Cosimbescu

Tudor Cosimbescu

AT- Asistent de Trainer

Tudor este student in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, curios despre de tot ceea ce inseamna omul si esenta acestuia. Pasionat de arta, amator de teatru si poezie, privind cu lacoma curiozitate dansul, ramane un adept aprig al rationalului si ironiei. Ocazional indeajuns de curajos incat sa refuze tiparele, apreciaza exceptionalul si unicitatea, lucruri de care copii gifted nu ar trebui sa se fereasca. Stiind ca fiecare adult poarta in sine samanta copilariei sale, Tudor este determinat sa sustina potentialul acestor minti ascutite si luminate din dorinta, egoista, de a vedea cu proprii ochii de ce este intr-adevar capabil omul. “When you talk, you are only repeating what you already know. But if you listen, you may learn something new.” – Dalai Lama

Raluca Petrescu Talpiga

Raluca Petrescu Talpiga

LF – Learning Facilitator

In aceste vremuri, Raluca si-a dat voie sa poarte trei “palarii” prioritare: cea de formator, pe cea de co-fondatoare ESSU,  si, cu precadere, Mama-Teo,  apelativ pe care l-a primit ca mama a lui Teodor Laur. Activitatea sa la Centrul Gifted Education impleteste in mod armonios specializarile pe care si-a consacrat formarile atingand subiecte precum gandirea critica, comunicare argumentativa, tehnicile de argumentare si dezbaterile academice, participarea cetateneasca, formarea morala, educatia non-formalas samd., cu pasiunile sale privind cunoasterea umanista, cu aplecare catre filologie, pedagogie, botanica, gastronomie s.a. In cei aproape 15 ani dedicati educatiei si lucrului cu copiii, Ralucai i s-a ivit sansa de a lucra in echipe incarcate de sens, mai ales atunci cand interactiunile adultilor presupuneau si relationarea cu copiii. Cu ajutorul acestora, Raluca si-a permis sa scoata la suprafata cele mai valoroase lectii despre Curaj, Blandete, Furie, Tristete, Fericire si mai ales despre Respectul cu care alegem sa ne calauzim prin Viata. In aceasta cheie, Raluca afirma cu tarie ca o societate frumoasa porneste de la educatia morala a copiilor de azi, cetatenilor de maine.

Monica Sabau

LF – Learning Facilitator

Monica este arhitect. A absolvit sectia de Arhitectura a Universitatii de Arhitectura “Ion Mincu” din Bucuresti si Cursul de Master “Dezvoltare Urbana Integrata” in cadrul aceleiasi universitati. Iubeste natura, copiii, jocul, animalele, arhitectura si bricolajul. Continuand sa isi practice meseria de baza, a intrat in lumea educatiei in anul 2013 ca voluntar in cadrul Asociatiei De-a Arhitectura, fiind convinsa ca un curs bazat pe interdisciplinaritate si creativitate va completa in mod util educatia copiilor. Placerea de a lucra cu copiii, precum si feedback-ul pozitiv sunt factorii care au determinat extinderea activitatii in domeniul educational (prin absolvirea celor doua niveluri ale Modului Pedagogic si implicarea sustinuta in activitati educationale variate). In 2015 s-a alaturat echipei Centrului Gifted Education in calitate de Asistent Training. Interesul crescut pentru domeniul educatiei copiilor supradotati, alaturi de mediul profesional si uman oferit de Centru au condus la elaborarea unui modul de curs pe care il prezinta copiilor, in calitate de Learning Facilitator, din 2017. Cursul ZooArhitectura – Natura si arhitectura, prin structura interdisciplinara, ilustreaza utilitatea disciplinelor scolare in viata reala, fiind totodata un cadru de facilitare pentru descoperirea propriilor resurse si pentru dezvoltarea inteligentei emotionale si sociale a copiilor. Exemplele de adaptare la mediu si folosire eficienta a resurselor in scopul satisfacerii nevoilor sunt un model de abordare generala a vietii. Ele deschid pentru copii si o alta perspectiva asupra vietii animalelor, asupra utilitatii observarii si cunoasterii mediului. Ca Learning Facilitator considera ca autenticitatea, deschiderea, empatia, creativitatea, respectul si asumarea sunt valorile care creeaza mediul propice pentru dezvoltarea armonioasa a copiilor.

Echipa externa

Andreea Sandu

Andreea Sandu

Psiholog clinician sub supervizare atestat COPSI.

Andreea este psihoterapeut in Analiza Tranzactionala si psiholog clinician acreditat de catre Colegiul Psihologilor din Romania. Este in curs de a finaliza programa de studii in Terapie prin Joc si Dramaterapie, iar din 2018 este facilitator „Cercul Sigurantei”, program de consiliere parentala centrat pe relatia de atasament parinte-copil. Este pasionata de lectura, in special carti de specialitate privind dezvoltarea copilului si intelegerea fenomenului de rezilienta si este interesata sa exploreze felul in care modalitatile artistice precum teatrul, muzica, dansul, pot contribui la vindecarea emotionala. In cadrul Centrului Gifted Education, este parte din comisia externa de psihologi clinicieni, responsabila de evaluarea comportamentala a copiilor supradotati implicati in cele trei selectii anuale. Andreea rezoneaza cu misiunea si valorile pe care le-a intalnit in cadrul echipei, crede cu tarie in importanta de a identifica si de a sustine cat mai de timpuriu potentialul innascut al fiecarui copil. „Be the change you want to see in the world” – Gandhi.

Armand Veleanovici

Psiholog clinician MA, PhD, psihoterapeut.

Armand Veleanovici este doctor in psihologie, supervizor si formator in psihologie clinica si consiliere psihologica, psihoterapeut de orientare experientiala. Din anul 2006 lucreaza in sistemul de protectie a copilului, fiind coordonatorul Centrului de consiliere din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 Bucuresti, in paralel cu practica privata. A efectuat o cercetare doctorala pe tema tulburarilor emotionale la copiii abuzati si neglijati. A publicat o monografie, doua capitole de tratat si peste 20 de articole stiintifice. Sustine workshop-uri de formare continua avand ca teme evaluarea, expertiza, consilierea si psihoterapia copilului, adultului si a familiei. Este fondatorul centrului Expert Psy (2015). „Da-i lumii tot ce ai mai bun si poate nu va fi niciodata de-ajuns… Da-i lumii tot ce ai mai bun, oricum.”

Monalisa Tudor

Psiholog clinician, psihoterapeut, trainer.

Monalisa Tudor este psiholog clinician si psihoterapeut de orientare cognitiv-comportamentala cu mare pasiune pentru dezvoltarea personalitatii, a identificarii potentialului si a implinirii personale. In cadrul Centrului Gifted Education se ocupa cu evaluarea nivelului de inteligenta pentru prima grupa de varsta, incepand cu 2 ani si 7 luni, cu ajutorul instrumentului SON-R. Astfel a putut observa cum se manifesta primii muguri de inteligenta inalta care, daca nu sunt bine ingrijiti, se pot ofili inainte de vreme. Un copil, oricat de inalt inteligent ar fi, nu poate inflori fara sustinerea adultilor semnificativi din viata lui, fie acestia parinti sau educatori, fara grija lor permanenta de a il ajuta sa isi identifice si sa isi implineasca nevoile emotionale.

Carmen Comsa

Psiholog clinician, psihoterapeut, trainer.

Carmen este psiholog clinician si consilier psihologic specializat in consilierea copilului, cuplului si familiei.
A absolvit cursurile Universitatii Bucuresti, licenta in psihologie si masterat in “Psihodiagnoza, psihoterapie experientiala unificatoare si dezvoltare personala”. Experienta ei profesionala include consiliere individuala si de grup, consilierea copiilor si familiilor din medii dezavantajate social, grupuri de dezvoltare personala pentru copii scolari, preadolescenti, adolescenti si tineri adulti. A lucrat in educatia alternativa cu prescolari, copii cu nevoi speciale si parintii acestora. Este intr-o dezvoltare personala si profesionala cotinua, iubeste ceea ce face si lucrul cu copii. In cadrul Gifted Education este psiholog scolar si responsabilitatile ei includ elaborarea Planului educational individualizat (IEP), implementarea acestuia cu ajutorul echipei si feedback individual parinte/copil.

Ce ma motiveaza si ce inseamna lucrul cu copii supradotati?
“Lucrul cu acesti copii inseamna pentru mine patrunderea intr-o lume sacra a curiozitatii, descoperirii si devenirii.
Acesti copii sunt pentru mine, desi am lucrat cu multi copii, complet diferiti de cei pe care i-am intalnit in ceea ce
inseamna curaj, indrazneala si autoafirmare, sunt copii care intreaba, care spun, care nu sunt neaparat conventionali.
Si tocmai asta ma motiveaza: cum putem sa ii ajutam sa isi descopere si apoi sa isi atinga potentialul in mod real fara
a-i judeca sau supune judecatilor conventionale deoarece nu vor fi niciodata astfel”

Ce face acest loc extraordinar si cum fac eu acest loc extraordinar?

“Acest loc este extraordinar datorita oamenilor care aduc energie si pasiune in ceea ce fac aici. Este un loc al exprimarii libere, al asumarii personale, al cresterii profesionale asumate si constiente. Este un loc al provocarilor, al muncii in echipa si al formarii profesionale continue. Mai este si un loc al relaxarii, rasului, jocurilor si nu in ultimul rand al feedback-ului care ne ajuta sa crestem. Eu cred ca fac acest loc extraordinar deoarece sunt dispusa sa imi depasesc limitele cu fiecare ocazie, iubesc munca in echipa, am invatat sa ies mult din zona de confort si imi place sa contribui in mod activ la relatiile sanatoase de munca inter-colegial”

Ce aduc eu deosebit, cum ii inspir pe copii?

“Prin prezenta, sustinere, joc, joaca si intrebari. Din pozitia mea de responsabil cu planul educational individual, rolul meu este unul care cunoaste perspectiva individuala a fiecarui participant la cursuri, de a mentine relatiile cu echipa astfel incat ceea ce se intampla la cursuri sa aiba sens pentru fiecare copil si, in acelasi timp, de a oferi un cadru mai intim (unu la unu) copiilor unde ei se pot deschide poate altfel decat ar face-o in grup (in functie de nevoile fiecarui copil).”

Silvia Ungureanu

Silvia Ungureanu

Psiholog Principal, Psihoterapeut

Silvia Ungureanu este psiholog educational si psihoterapeut, absolventa a Facultatii de Psihologie, Sociologie si Asistenta Sociala, Sectia Psihopedagogie Speciala, cu Master in Educatie Integrata si formari in psihoterapie experientiala si terapii scurte. De asemena, are formari complementare in EMDR (Eyes Movement Desensibilization and Reprocesing) si NLP (Programare Neuro-lingvistica). Are drept de libera practica atestat de Colegiul Psihologilor din Romania din 2003. Lucreaza cu copiii si adulti in practica privata. Rolul asumat in cadrul Centrului Gifted Education este de testare initiala a copiilor care vor fi selectati pentru a participa la programele desfasurate de echipa Gifted Education. A invatat de-a lungul timpului ca adesea copiii sunt diamante necizelalte care pot straluci si pot lumina viata celor din jur daca acest potential este vazut si pus in valoare la timpul potrivit, prin cunostinte adecvate si caldura umana, dar mai ales cu empatie si respect. „Oamenii nu sunt afectati de ce li se intampla, ci de cum inteleg ei ceea ce li se intampla.” – Epictet


Sal Sol