Valorile noastre

Noi lucram doar la un anumit nivel de calitate si profesionalism.

Suntem pionieri in Romania intr-un teritoriu necartografiat, educatia supradotatilor.

Lucram doar cu parintii care stiu sa ne aprecieze munca.

Lucram doar pentru cei cu care ne putem simti bine impreuna lucrand in echipa.

Asta este ceea ce ne place sa facem si lucram in acest domeniu de nisa fiindca suntem niste pasionati de acest domeniu.

Iubim acest lucru care ne da aripi.

Echipa noastra

Monica Gheorghiu

Project Manager, MBA. Femeia Anului 2012 pentru Apararea si Promvoarea Drepturilor Copilului
Sunt consultant de management, membru Mensa UK, freelanceer si antreprenor social. Am terminat un MBA ca bursier Soros in 2004, la CEU Business School si un Exchange Progam in SUA la Weatherhead School of  Business, top 10 in Antreprenoriat in SUA cu specializarea Marketing si IT.  Visul meu este sa realizez un campus verde pentru copiii supradotati, promovand acest proiect al inteligentei inalte, un proiect care aduce o contributie sociala imensa, un plus de valoare autentica si un drive social maxim. Click pentru mai mult.

Lucian Caciamac

Master Trainer, coach pe dezvoltarea copilului, expert in bunastarea familiei si a copilului, formator.
Am ales sa lucrez in acest loc ,,extraordinar” pentru ca aici se respecta intocmai sensul etimologic al acestui cuvant: ,,extra” si ,,ordinarius” adica in afara ordinii obisnuite. Vreau sa contribui cu experienta, cunoasterea si competentele mele la a defini continuu acest loc/spatiu de interactiune ca spatiu in care mintile sclipitoare ale unor copii sa fie stimulate extraordinar.  Aceasta perspectiva va oferi copiilor posibilitatea de a-si dezvolta creativitatea, de a deveni inteligenti social si emotional la acelasi nivel ridicat la care este dezvoltata intelgenta lor cognitiva si de a avea capacitatea de a vedea perspective noi acolo unde altii nu vad nimic. Si mai e ceva care e foarte important: un copil poate fi ajutat, prin joc si descoperire, sa-si creeze starea de bine. O stare in care potentialul lui se actualizeaza si creierul se dezvolta pe masura supradotarii lui.

Gabriel Ban

Relationship Coordinator (2016)

Cu o experienţă de peste 10 ani în lucrul cu tinerii şi adolescenţii, Gabriel Ban a inițiat și dezvoltat numeroase proiecte dedicate acestora, colaborând cu diverse instituţii şi organizaţii de şi pentru tineret. Printre altele, a fost timp de 10 ani Redactor-şef la Teen Press, introducând conceptul de presă de tineret în România. Iubește natura și drumețiile, jocurile de echipă în aer liber şi explorările montane. ONG-ist convins, a urmat iniţial jurnalismul la Universitatea din Bucureşti, ca mai apoi să se dedice întru totul mediului non-formal şi activităţilor cu tinerii. În prezent studiază Istoria în cadrul aceleiaşi universităţi.

Carmen Comsa

Psiholog Educational

Psiholog clinician si consilier psihologic specializat in consilierea copilului, cuplului si familiei.
A absolvit cursurile Universitatii Bucuresti, licenta in psihologie si masterat in „Psihodiagnoza, psihoterapie experientiala unificatoare si dezvoltare personala”. Experienta ei profesionala include consiliere individuala si de grup, consilierea copiilor si familiilor din medii dezavantajate social, grupuri de dezvoltare personala pentru copii scolari, preadolescenti, adolescenti si tineri adulti.
A lucrat in educatia alternativa cu prescolari, copii cu nevoi speciale si parintii acestora. Este intr-o dezvoltare personala si profesionala cotinua, iubeste ceea ce face si lucrul cu copii. In cadrul Centrul Gifted Education este psiholog educational. Responsabilitatile ei includ elaborarea Planului Educational individualizat (Individual Education Plan – IEP), implementarea acestuia cu ajutorul echipei si feedback individual parinte/copil.

Patricia Stan

Psiholog clinician sub supervizare atestat COPSI. In formare in Psihodrama Clasica in cadrul Asociatiei Romane de Psihodrama Clasica; Master in Psihodiagnoza, Psihoterapie Experientiala Unificatoare (PEU) si Dezvoltare Personala, Universitatea Bucuresti; Master 1 in Psihopatologie si Psihologie Clinica, Institutul de Psihologie, Universitatea Lumiere Lyon 2, Franta; Licentiata in Psihologie, Universitatea Bucuresti.
La Centrul Gifted Education am gasit un mediu in care m-am regasit ca om in primul rand, cu valorile si principiile de viata in care cred, cat si ca profesionist. In calitate de psiholog m-au atras mediul dinamic si provocator de la Gifted, oportunitatile largi de dezvoltare profesionala si personala pe care mi le-a pus la dispozitie, posibilitatea de interactiune si colaborare cu o echipa unita, dedicata si profesionista de psihologi, cu traineri, asistenti de curs, psihologi voluntari, manager de proiect, supervizori colaboratori, accesul liber la o baza umana si informationala pentru cresterea continua a calitatii la centru, a mea ca profesionist cat si ca om. Click pentru mai mult.

Armand Veleanovici

Psiholog clinician MA, PhD, psihoterapeut.

Imi place sa fiu surprins in permanenta de acesti copii, de inteligenta si creativitatea lor. Ma bucur ca pot sa intru in contact cu ei, sa ii cunosc mai bine, sa ii sprijin in procesul de dezvoltare. M-a atras dorinta de a descoperi abilitatile si talentele uneori doar banuite ale acestor copii. Imi doresc sa le pot fi alaturi, sa ii incurajez, sa ii ajut sa-si dezvolte capacitatile, sa le cizelez, oferindu-le anumite perspective, ghiduri, sugestii. In colaborarea cu  Centrul Gifted Education, fiecare clipa e speciala pentru ca  fiecare dintre acesti copii este special. Cunoscandu-l pe fiecare in parte cunosti un alt temperament, un alt talent, un alt eu pe care il explorezi cu curiozitate. In acelasi timp, avand o imensa nevoie de stimulare si indrumare, acesti copii cer  foarte mult de la trainer; astfel te provoaca sa devii mai bun, sa te pregatesti continuu, sa inveti, sa poti lucra la cele mai inalte standarde.

Monalisa Tudor

Psiholog clinician, psihoterapeut, trainer.

Sunt Monalisa Tudor, psiholog clinician, psihoterapeut și trainer, și am îmbrățișat acest domeniu cu pasiune, dedicare și multă curiozitate. Este fascinant! Sunt ani de zile de când învăț și practic învățăturile din psihologie și nu încetez să mă minunez de puterea care stă în noi, de ființele minunate ce ne ascundem în interiorul corpurilor noastre, de resursele noastre neșlefuite care abia așteaptă să strălucească pentru a lumina calea vieților noastre.
M-am aplecat asupra studiilor științifice, am luat în serios informațiile pe care le-am asimilat, am selectat ceea ce am considerat esențial și am fost primul meu client de dezvoltare personală. Cu cât am învățat mai mult, cu atât am știut că mai multe voi dori să aflu! Mai multe despre mine puteți afla la www.monalisatudor.ro.
La Centrul Gifted Education m-am implicit în prima linie a contactului cu acești copii minunați, aceea de a identifica potențialul lor intelectual înalt prin aplicarea testului SON-R, un test internațional cu criterii psihometrice foarte bune pentru stabilirea nivelului IQ.

Adrian Dumitru

Shadow
Adrian Dumitru iubeste natura, sportul si lucrul cu oamenii.
Rolul lui Adrian este de Shadow, avand misunea/functia/menirea, de a observa relatiile dintre membrii echipei; el ofera feedback relevant bazat pe propria experienta in lucrul cu copii la nivel multicultural pe urmatoarele directii: obiective, interactiuni, procese de grup, structura (utilizarea spatiului, continuturi, reguli si mijloace); are atitudine non-implicativa (nu se implica in activitatile propiu-zise). El este instructor activ de inot, scufundari, parasutism si parapantism. In copilarie a practicat gimnastica sportiva, tenis de masa, badminton, atletism, schi, snowboarding, iar o parte din activitatile zilnice sunt fotografia, gradinaritul, horticultura, excursiile, drumetiile, expeditiile de scurta si lunga durata. Una dintre marile lui pasiuni este lucrul cu mamiferele marine, in special delfinii. Adrian a sarit pentru prima oara cu parasuta, la varsta de 13 ani, la Turnul de Parasutism, de la (fosta) baza sportiva „23 August”. Pentru ca a castigat o serie de competitii de aterizare la punt fix cu parasuta rotunda, prin procedeul „declansat”, de la Turnul de Parasutism, a obtinut o dispensa de varsta speciala, acordata de Comandantul Directiei Generale a Aviatiei, de la vremea aceea, dl General Puiu Dumitru, care a aprobat ca Adrian sa poata practica salturi cu parasuta, din aeronave, de la varsta de 14 ani, mai devreme cu 2 ani, fata de varsta de 16 ani, varsta minima legala admisa de legile internationale aeronautice!

Silvia Ungureanu

Psiholog Principal, Psihoterapeut
Am aflat de proiectul de testare din newsletterul “Psychologies.ro” in 2010 si am fost implicata in Proiectul Pilot de Testare la nivel de sector 6 pe perioada 2010-2012 ca voluntar.
Am absolvit Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei in Bucuresti, sectia de Psihopedagogie in 1999, Masterul de Educatie Integrata in 2000. De asemeanea am absolvit cursul Post-univesitar Psihodiagnostic ºi Psihoterapie in 2003.
Am experienta in lucrul cu copiii din 1994 – ca educatoare, profesor, apoi psihoterapeut.
Ma intereseaza lucrul cu copii in general si cu atat mai mult gasirea unor modalitati de a-i ajuta sa-si atinga potentialul in cele mai bune conditii.
In acest moment la Centrul Gifted Education sunt evaluator, Psiholog principal in aplicarea testarilor de IQ cu WISC IV.

Gabriela Cosma

Psiholog, Psihoterapeut
Gabriela este inginer, psiholog clinician, consilier psihologic si trainer. Ea si-a inceput cariera ca inginer. Dupa ani de management de proiect fructuos si proiectare de arhitecturi complexe de IT &  C a realizat ca misiunea ei in viata este de a-i ajuta pe oameni si in special pe copii sa-si acceseze cele mai de pret resurse ale lor. In 2010, ea a crezut in liderul care a dat viata Centrul Gifted Education, Monica Gheorghiu, si a sprijinit-o in efortul de a crea mediul in care copiii supradotati pot avea o educatie mai buna care sa-i ajute sa-si utilizeze potentialul lor. In 2013 s-a alaturat Centrului Gifted Education initial ca trainer si apoi ca psiholog. In opinia ei, copiii sunt sansa societatii pentru o lume mai buna si mai frumoasa si de aceea ea crede ca misiunea ei este de a sprijini dezvoltarea lor.

Irina Fratila

Irina Fratila

Psiholog clinician, Psihoterapeut
Cu o bogata activitate profesionala, Irina Fratila este Psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental.
A facut parte din proiecte de cercetare in calitate de Psiholog cercetător in colaborare cu Test Central pe Proiectul de etalonare pe populația românească a testului de inteligență cognitivă SON-R 6-40.
Este extrem de pasionata de copii si de ceea ce face. In prezent la Centrul Gifted Education este psiholog principal evaluator cu testul international SON-R.

Diana Mirea

LF Learning Facilitator

Diana Mirea este studenta la Universitatea din Bucuresti la sectia de Formare a Profesorilor. A absolvit scoala de arte din Bucuresti si a facut formare in teatru de improvizatie.
Si-a descoperit pasiunea pentru educatie in cadrul Universitatii Alternative in cadrul programului de autonomie in invatare.
Lucreaza cu copiii din 2014, iar cu fiecare activitate pe care o susține descopera din ce în ce mai multă pasiune pentru acest domeniu. A sustinut ateliere de origami, quilling, improvizatie si modelaj pentru copii cu varste cuprinse intre 4 si 13 ani in Playouth.
Autenticitatea, dragostea, creativitatea sunt cele mai importante valori de care ține cont în cadrul activitatilor cu copiii.
Isi doreste ca activitatile pe care le proiecteaza si pe care le sustine sa aiba un impact pozitiv asupra societatii, acesta fiind si unul dintre motivele pentru care colaboreaza cu Centrul Gifted Education. Din 2017, Relationship Coordinator.

Roxana Ristache

LF Learning Facilitator
Sunt psiholog si jurnalist. Am lucrat peste zece ani in presa centrala, ca jurnalist. Iar apoi am decis sa fac o schimbare in cariera mea, devenind psiholog. Am abosolvit Facultatea de Filosofie si Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei (FPSE), ambele din cadrul Universitatii Bucuresti. Am urmat cursurile masterului „Evaluarea, consilierea si psihoterapia copilului, cuplului si familiei” (din cadrul FPSE).
Am fost voluntar in proiecte de cercetare vizand dezvoltarea cognitiva si emotionala a copiilor prescolari, precum si in cadrul „Asociatiei Exista viata dupa doliu”.
In prezent, ma ocup de partea de comunicare in cadrul Institutului pentru Studiul si Tratamentul Traumei (ISTT) si colaborez ca jurnalist in domeniul psihologiei si parentingului.
Activitatea mea in Centrul Gifted Education a inceput in 2015, ca Asistent de Trainer (AT). In prezent sunt Learning Facilitator. Pentru mine fiecare intalnire cu copiii supradotati este o noua provocare si o noua oportunitate de a descoperi cat de generosi pot fi. De la ei am invatat cele mai multe lucruri despre mine. Si inca mai invat!

Roxana Vlasceanu

LF Learning Facilitator
Roxana este jurnalist. Iubirea fata de copii este motorul în interactiunea ei cu acestia.
Ii place provocarea de a lucra cu copiii si simte ca nu suntem noi cei care ii învata pe copii ci mai degraba suntem doar ghizi în calea lor de a ajunge la informatiile pe care le cauta, in scopul de a se dezvolta armonios. Ea crede ca FIIND acolo pentru ei, uneori, chiar si cu o întrebare simpla este cel mai bun lucru pe care il poate face.
A început sa lucreze la Centrul Gifted Education ca voluntar in 2015 si incepand cu 2016 a fost selectata Learning Facilitator datorita modului de a fi: deschisa si de incredere.
Iubeste si respecta natura, valorile familiei si prietenii si este o persoana activa si face tot posibilul pentru a crea o stare de siguranta si de creativitate a mintii copiilor in timpul interactiunii cu ei, in scopul de a ii ajuta sa se dezvolte emotional, sa-si dezvolte atentia, abilitatile sociale si pentru a-si gasi echilibrul dintre corp, minte si suflet.

Alexandra Maris

LF Learning Facilitator

Alexandra este Consilier și Psihoterapeut Experiențialist. In calitate de LF la Centrul Gifted Education, Alexandra este responsabila de dezvoltarea holistică a copiilor într-un mediu sigur, si provocator. Ceea ce adaugă valoare munca ei este că ea pune mereu nevoile copiilor mai întâi și creeaza un spațiu de susținere în care ei pot fi autentici si pot experimenta situații noi, în scopul de a atinge pe deplin potențialul lor. Mai multe despre Alexandra click aici.

Camelia Moise

LF Learning Facilitator si Trainer Inteligenta Emotionala

Camelia Moise este educator la Centrul pentru Romano-Danez de Educatie integrata (RODACIE), din Bucuresti. A studiat dreptul (2005-2009) la Universitatea „Dimitrie Cantemir” si a participat la cursuri de asistent social pentru dreptul copiilor, si a lucrat ca reprezentant legal pentru copiii institutionalizati – nivel local intr-un serviciu social;
Ea a inceput sa invete si sa lucreze in proiectul romano-danez din Bucuresti (RODACIE) intre 2012-2015, in timpul caruia ea a vizitat Danemarca si a participat la cursuri cu experti danezi in domeniile Corp & Miscare, Muzica, Arta & Creativitate, Natura & Activitati Outdoor. Scopul proiectului a fost de a crea o institutie in care cadrele fac posibil sa fie luat in considerare intregul potential al fiecarui copil. Proiectul este acum continuat la aceeasi institutie, cu aceleasi principii si valori. In acest centru, timp de mai multi ani, Camelia a invatat despre pedagogia daneza, educatia timpurie, si a lucrat cu copiii prin muzica, arta, creativitate, experimente si contexte naturale, in scopul de a sprijini emotiile copilului, socializarea lui, aptitudinile muzicale si motorii, adaptand si aplicand valorile, principiile si metodele pedagogice si ale gandirii educationale daneze cu copiii mici, intr-o cresa romana.
Camelia detine un Master in Consiliere parentala si cooperare cu familia pentru dezvoltarea copilului, incheiat in 2015 in cadrul facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din Univ. din Bucuresti, care atesta si fundamentarea teoretica si practica solida in psihologie si teoriile invatarii. Camelia le utilizeaza si le uneste cu interesul pentru arta si natura, pentru a crea un mediu de invatare semnificativ pentru copii – un mediu de invatare care, in acelasi timp, este o provocare si asigura totodata siguranta lor. In 2016 a fost certificata ca trainer la CRFPS ProVocatie, si a facut parte dintr-o diseminare pe termen scurt a Proiectului RODACIE intr-o alta cresa, in Bucuresti.
In 2015-2016 a condus traininguri la Centrul Gifted Education, unde a lucrat cu cel mai tanar grup de copii (Mugurasi). Pe langa aptitudinile ei strict profesionale Camelia este, de asemenea, o persoana care se angajeaza in ceea ce face, este empatica si grijulie, si este capabil sa recunoasca perspectiva si munca copilului cu contexte naturale, pentru a facilita dezvoltarea lui holistica, stima de sine si abilitatile relationale al copiilor. Este certificata pentru a lucra cu copii, in special pentru dezvoltarea abilitatilor sociale, pentru achizitii emotionale, pentru dezvoltarea atentiei, a limbajului, si a capaciatilor motrice, o dezvoltare holistica, trup, minte si suflet.

Monica Sabau

AT Asistent Trainer
Monica este arhitect. Iubeste copilaria, natura, copiii, animalele si bricolajul.
A intrat in lumea educatiei in anul 2013 ca voluntar in cadrul Asociatiei De-a arhitectura, fiind convinsa ca un curs bazat pe interdisciplinaritate si creativitate va completa in mod util educatia copiilor.
Placerea de a lucra cu copiii, precum si feedbackul pozitiv sunt factorii care au determinat extinderea activitatii in domeniul educational.
Din 2015 este si asistent de trainer la Centrul Gifted Education, din dorinta de a contribui la dezvoltarea armonioasa a copiilor gifted.

Cristina Barbu

AT Asistent Trainer

Cristina este matematician; in momentul de fata, ea face parte din comunitatea de invatare pe educatie la Universitatea Alternativa. In cadrul echipei este voluntar. Crede cu tarie ca in fiecare om exista o super putere si isi doreste sa-i ajute pe tineri sa si-o descopere si sa si-o hraneasca. S-a alaturat echipei Centrului Gifted Education pentru a intelege mai bine nevoile copiilor supradotati si pentru a oferi sprijin copiilor si trainerilor in timpul desfasurarii cursurilor.

Madalina Bicoiu

AT Asistent Trainer
Este absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti, Specializarea Psihopedagogie Speciala. In prezent este studenta in anul I in cadrul masterului ” Psihopedagogia Scolii Incluzive”, Universitatea Bucuresti. Lucreaza ca profesor de psihopedagogie speciala intr-o scoala speciala pentru copiii cu deficiente mintale si cu autism, din Bucuresti.
Volutariatul in cadrul Centrului Gifted l-a inceput in urma cu un an si jumatate. Aici petrece timpul cu placere, desfasoara activitati impreuna cu ceilalti membri ai centrului intr-o atmosfera placuta, de joc si de invatare continua.
Este o persoana empatica, mereu saritoare si receptiva la problemele celor din jur, energica si dornica de acumulare de cat mai multe informatii. Motto-ul ei este: „Sa nu iti fie nicicand teama sa recunosti ca ai gresit. Asta inseamna ca ai evoluat si ca esti mai intelept ca ieri”.

Paul Boian

AT Asistent Trainer

Teodora Heihal

AT Asistent Trainer

Oana Apostol

AT Asistent Trainer

Traineri

Sebastian Paul Anton

Trainer Dezvoltare a inteligentei corporale si de Echilibrare a Emisferelor prin Miscare

Sebastian Paul este trainer cu o indelungata experienta, cu peste 6 ani de lucru cu copii supradotati.  El sustine in cadrul Centrului Gifted Education cursul de Dezvoltare a inteligentei corporale si de echilibrare a emisferelor prin miscare, si de Gandire prin creativitate.
Sebastian Paul Anton este actor, scriitor si managerul de scena al teatrului pentru copii „DubeeDoo” din Bucuresti. Preda multe cursuri de actorie pentru elevii din Scolile primare din Bucuresti si organizează ateliere de gândire creativa in licee.  A studiat Limba Engleza la Facultatea de Litere, Bucuresti. El a absolvit Folk Dance School la Sfantu-Gheorghe (Covasna), iar mai tarziu a devenit un dansator profesionist in Ansamblul de dansuri „Trei Scaune” din acelasi oras.

Constantin Nicolau

Trainer Inteligenta Muzicala

Ce ma motiveaza si ce inseamna sa lucrez cu copiii supradotati?
Să lucrez cu copiii supradotați nu înseamnă nimic altceva decât să lucrez cu copilul supradotat. Din mine. Din oricine. Să-l descopăr, să-l ascult, să-l provoc, să-l respect, să-l prețuiesc. Să-l urmez.

Ce face acest loc extraordinar si cum fac eu acest loc extraordinar?
Locul nu este extraordinar prin sine. El devine extras-din-ordinar prin intenția care a alocat acest spațiu întâlnirilor între potențiali și cinetici. Numesc ”potențiali” acele minți în formare (copii supradotați, deși aici este inclus și orice trainer onest), dispuse să acceadă către un mai înalt adevăr personal, într-un proces care seamănă cu îndepărtarea foițelor suprapuse de ceapă, în căutarea esențialului. Numesc ”cinetic” posesorul acelui sistem psihic care reușește convertirea adecvată clipei prezente a întregului său potențial, în act. Oricine este spectator al unui astfel de moment creator, dezvoltă pasiune pentru acest mod de a trăi. Eu însumi sunt un potențial care devine cinetic. Când suntem în fața copiilor, devenirea are martori.

Marian Cernauteanu

Trainer Invatare Eficienta

Marian Cernauteanu este un spirit tanar, un visator, o persoana vesela si creativa, caruia ii place sa se joace si sa lucreze cu copiii, ii place să învete lucruri noi, să asculte muzică, să glumeasca, sa inalte zmee și să se se plimbe in natura. Este pasionat de fotografie, hand made, origami și poezie.
Incepand cu anul 2012 s-a concentrat pe dezvoltarea personala a copiilor si pe forme alternative de invatare menite sa-i ajute pe copii in dezvoltarea lor.
S-a alaturat echipei |Centrului Gifted Education la inceputul anului 2015. Cel mai mult, atunci cand lucreaza cu copiii, il motiveaza curiozitatea si dorinta lor de a invata lucruri noi, dar mai ales bucuria acestora atunci cand le descopera.

In cadrul cursului pe care il sustine urmareste imbunatatirea atentiei si a concentrarii, accelerarea ritmului de lucru, imbunatatirea relatiei cu informatia, procesarea corecta si rapida a informatiei, gestionarea corecta a timpului de lucru, imbunatatirea stilului de lucru, dezvoltarea creativitatii si a imaginatiei, imbunatatirea nivelului de comunicare si invatarea din spatiul de joaca.
“Sa lucrezi cu copiii supradotati inseamna sa fii intotdeauna pregatit sa primesti raspunsuri neasteptate si pline de sens, si in acelasi timp sa te reinventezi. Am intalnit la Centrul Gifted Education oameni minunati care cred in potentialul acestor copii, cred intr-un sistem de invatamant in care copilul isi poate descoperi adevarata valoare. De-a lungul experienței mele cu copiii am înțeles că fiecare copil e unic în felul său și că în fiecare există o „comoară” plină cu lucruri minunate. Rolul meu este acela de a le arăta calea rapidă și ușoară de a ajunge la ea.”

Aura Bayhan

Trainer Aritmetica Relationala

Din experienta mea, am putut constata ca atat copiii, adolescentii, adultii sufera atunci cand nu pot comunica, cand nu sunt intelesi in ceea ce vor sa comunice; se scufunda in singuratate, ignoranta, resentimente, vina sau resemnare si uneori violenta fizica sau verbala. ESPERE* ca o pedagogie educationala, accesibila la orice varsta, vine cu instrumente, concepte cheie, reguli de relationare pentru a incepe o stare de bine relationala, o comunicare sanatoasa, a carei reusita depinde doar de a o practica in viata de zi cu zi.

Aura Bayhan Este economist (Facultatea de Comert) cu o experienta de 31 ani. Licentiata in Psihologie din 2012 si mediator autorizat in urma cursurilor F.M.M.M. si a examenului acreditat de Consiliul de Mediere din Romania. Fire activa si dinamica, tonica si joviala, cu o inteligenta practica demonstrata, dublata de creativitate. Este Mama fericita a unei fiice de 18 ani acum si desi Kahlil Gibran spune: „Copii vostri nu sunt copii vostri…. Ei vin prin voi, dar nu de la voi. Si desi ei sunt cu voi, ei nu va apartin”, este mandra pentru fiica ei, pentru realizarile ei academice si spirituale. Si vorbind despre spiritualitate, cu modestie, Aura aminteste de sprijinul pe care l-a acordat tuturor celor care i-au cerut ajutorul, de participarea la actiuni de caritate alaturi de diverse Asociatii, de sponsorizarea lunara a unui copil din Cresa Sf Elena/Sighetul Marmatiei pana la varsta liceului. Poate de aceea, dar si din iubirea fata de oameni sau din intelegerea faptului ca reusita este energia iubirii si a capacitatii de acceptare a vietii si in conditiile in care societatea noastra are atata nevoie de intelegere si empatie, a simtit nevoia de a urma cursurile Facultatii de Phihologie absolvite cu Licenta. Concomitent a urmat un program de formare in metoda de Comunicare Relationala ESPERE si a absolvit cursul post-universitar „Autismul si Sindromul Down” acreditat de Ministerul Educatiei in urma caruia a lucrat pro bono ori de cate ori a fost nevoie. Profesia de mediator a venit in acest cadru potrivindu-se omului care este Aura. Aura Bayhan a schimbat fara nici un fel de teama meserii care practic nu au avut legatura una cu cealalta, a invatat tot ce se poate din toate activitatile pe care le-a desfasurat (inclusiv cea de mama) si care in ani au format-o ca om, ca specialist in a trai viata cu pasiune si incredere.

Jacques Salome spune : “Cel mai important este nu ceea ce oferim oamenilor ci ceea ce trezim in ei”

Gabriela Cosma

Trainer CoRT
Gabriela este inginer, psiholog clinician, consilier psihologic si trainer. Ea si-a inceput cariera ca inginer. Dupa ani de management de proiect fructuos si proiectare de arhitecturi complexe de ITC a realizat ca misiunea ei in viata este de a-i ajuta pe oameni si in special pe copii sa-si acceseze cele mai de pret resurse ale lor. In 2010, ea a crezut in liderul care a dat viata Centrul Gifted Education, Monica Gheorghiu, si a sprijinit-o in efortul de a crea mediul in care copiii supradotati pot avea o educatie mai buna care sa-i ajute sa-si utilizeze potentialul lor. In 2013 s-a alaturat Centrului Gifted education initial ca trainer si apoi ca psiholog. In opinia ei copiii sunt sansa societatii pentru o lume mai buna si mai frumoasa si de aceea ea crede ca misiunea ei este de a sprijini dezvoltarea lor.

Raluca Marlena Petrescu Talpiga

Trainer Comunicare argumentativa, Doctor in filosofie
Este reprezentantul ARDOR-ului cât si directorul de turneu la concursul din Bucuresti, concurs de dezbateri academice dupã Modelul Karl Popper pentru tinerii liceeni din tara. Este trainer de Comunicare Argumentativa cu o experienta de peste 4 ani de lucru cu copiii supradotati.

Camelia Moise

Trainer Inteligenta Emotionala

La Centrul Gifted vin întotdeauna cu plăcere, savurez fiecare etapă cu satisfacția unei experiențe pozitive, a unei provocări de perpetuă îmbogățire profesională: lucrul cu copiii supradotați îmi oferă oportunități la un nivel înalt de reflecție, introspecție, de studiu continuu pentru a întâmpina nevoile și așteptările acestora. Consider că aptitudinile mele profesionale combinate cu adorația pentru artă, natura, muzică, pot crea un mediu propice de învățare, experimentare, trăire, explorare pentru copiii gifted; considerând foarte importante inițiativa și perspectiva copilului, autonomia și independența acestuia. La Centrul Gifted pot facilita transformarea oricărui context, formal sau informal, în situații de învățare și dezvoltare pe multiple paliere a copiilor supradotați.

Monica Sabau

Trainer Natura & Arhitectura
Monica este arhitect. Iubeste copilaria, natura, copiii, animalele si bricolajul. Calitatea de AT Asistent Trainer, si interesul crescut pentru acest domeniu al educatiei copiilor supradotati, alaturi de mediul profesional si uman oferit de Centrul Gifted Education au condus la elaborarea unui modul de curs pe care il va prezenta copiilor in 2017, in calitate de trainer.
Cursul Zooarhitectura/Natura si arhitectura, prin natura sa interdisciplinara, va pune in lumina utilitatea disciplinelor scolare in viata reala a copiilor. Exemplele de adaptare la mediu si folosire eficienta a resurselor sunt un model de abordare generala a vietii. Ele vor deschide pentru copii si o alta perspectiva asupra animalelor, asupra utilitatii observarii si cunoasterii mediului.

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A