Valorile noastre

Noi lucram doar la un anumit nivel de calitate si profesionalism.

Suntem pionieri in Romania intr-un teritoriu necartografiat, educatia supradotatilor.

Lucram doar cu parintii care stiu sa ne aprecieze munca.

Lucram doar pentru cei cu care ne putem simti bine impreuna lucrand in echipa.

Asta este ceea ce ne place sa facem si lucram in acest domeniu de nisa fiindca suntem niste pasionati de acest domeniu.

Iubim acest lucru care ne da aripi.

Echipa noastra


Monica Gheorghiu


Project Manager, EMCC Coach, MBA. Femeia Anului 2012 pentru Apararea si Promvoarea Drepturilor Copilului
Este consultant de management, EMCC coach, membru Mensa UK, freelanceer si antreprenor social. Absolventa MBA la CEU Business School si un Exchange Progam in SUA la Weatherhead School of  Business, top 10 in Antreprenoriat in SUA cu specializarea Marketing si IT.  Visul sau este un campus verde pentru copiii supradotati, un proiect care aduce o contributie sociala imensa, un plus de valoare autentica si un drive social maxim. In viata a reusit sa-si asculte sufletul si sa traiasca aceasta metafora a lui Robert Frost, care i-a adus o mai mare satisfactie: “In padure doua drumuri am vazut – L-am apucat pe cel mai putin batut/ Si asta a contat.“ Click pentru mai mult.



Ana-Maria Radu

Ana Maria Radu

LF – Learning Facilitator

Ana-Maria Radu este absolventa a facultatii de Psihologie si a programului de masterat in domeniul Psihologiei Educatiei si Consiliere Scolara. Este educator si profesor de Limba Engleza, de peste sase ani. A lucrat cu copii cu CES (Cerinte Educative Speciale) din dorinta de a ii intelege si a ii ajuta in dezvoltarea lor pe toate planurile. A obtinut certificat de libera practica in domeniul Psihologiei Educatiei, cu dorinta de a se specializa ca psiholog educational, fiind interesata de dezvoltarea emotionala armonioasa a copiilor si cu dorinta de a excela in aceasta directie. Printre pasiunile ei se numara lectura, iubirea fata de animale si drumetiile pe munte.



Aura Bayan


LF – Learning Facilitator – Artitmetica relationala

Aura Bayhan este Consilier pentru dezvoltare personala, cu Licenta in Psihologie si in supervizare in Metoda de Comunicare Relationala – ESPERE®. A absolvit Cursul de Pedagog de Recuperare pentru copii cu autism /Asociatia Centrul Roman de Interventie Sociala si Psihoterapeutica. Aura considera ca a comunica eficient este o provocare care se invata. Intelegerea si vizualizarea faptului ca dragostea dintre adulti este importanta, necesara, uneori esentiala, dar nu suficienta pentru a creste un copil, aduce constientizarea faptului ca ceea ce este cu adevarat important este relatia dintre noi, un canal viu, ce are nevoie sa fie hranita cu mesaje pozitive. Crede in faptul ca responsabilitatea noastra ca parinti este de a ne ocupa de nevoile copiilor nostri si mai putin de dorinte; doar ca atentia noastra are nevoie sa fie indreptata catre nevoile relationale (de a fi ascultat, recunoscut, valorizat, de intimitate) in egala masura cu cele fiziologice si educationale. Rolul asumat in cadrul Centrului Gifted Education este de Learning Facilitator, din care propune prin instrumente specifice metodei ESPERE® (de ex. vizualizarea externa), atat copiilor cat si parintilor, un alt mod de a comunica, de a hrani relatiile dintre ei, de a trece de la reactionar la relational, de a vedea cum putem face diferenta intre nevoi si dorinte. „Invata sa te asculti si sa comunici cu cei din jurul tau si vei ajunge sa traiesti viata care te face cu adevarat fericit!“ – Jacques Salomé

 



Camelia Moise

Camelia Moise

LF – Learning Facilitator – Inteligenta emotionala, auto-descoperire prin arta si relatia corp-minte

Camelia este director educational la Centrul Educational Nordic din Bucuresti si consilier in educatie – expert in pedagogie nordica in cadrul Departamentului Relatii Internationale al Universitatii Crestine Dimitrie Cantemir, Bucuresti. A studiat dreptul (2005-2009) la Universitatea „Dimitrie Cantemir” si este certificata ca lucrator social pentru dreptul copiilor. A lucrat zece ani ca asistent social, reprezentant legal pentru copiii institutionalizati – intr-un serviciu social local. De asemenea a dobandit cunostinte si experienta in educatia timpurie de inspiratie nordica activand sapte ani ca trainee si pedagog in cadrul Centrului Romano-Danez pentru Educatie Integrata. Concomitent, timp de 3 ani a fost trainer intr-un proiect de parteneriat intre DGASPC SECTOR 1 si VIA University College Danemarca, pentru diseminarea pedagogiei de inspiratie daneza in cadrul institutiilor de educatie timpurie din sectorul 1, Bucuresti. Camelia mai detine un Master in Educatie Timpurie, Consiliere parentala si cooperare cu familia pentru dezvoltarea copilului, incheiat in 2015 in cadrul facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti, care atesta fundamentarea teoretica si practica solida in psihologie si teoriile invatarii.
Din 2015 este Trainer si Learning Facilitator la Centrul Gifted Education. Aici alaturi de colegi, copii si parinti se angajeaza total in ceea ce face si pentru ca iubeste muzica, arta, sportul si natura, imbina toate acestea in mod dinamic, distractiv, creativ si individualizat, raportat la nevoia copilului. Cursurile Cameliei se axeaza in special pe stimularea si dezvoltarea inteligentei emotionale, descoperirea sinelui prin arta, muzica si ritm, dezvoltarea creativitatii si gandirii laterale, identificarea relatiilor intre cognitie, corp si miscare.



Lucian Caciamac

Lucian Caciamac

Coach pe dezvoltarea copilului, expert in bunastarea familiei si a copilului, formator.

Lucian Caciamac a ales sa lucreze in acest loc „extraordinar” pentru ca aici se respecta intocmai sensul etimologic al acestui cuvant: „extra” si „ordinarius” adica in afara ordinii obisnuite. Vrea sa contribuie cu experienta, cunoasterea si competentele sale la a defini continuu acest loc/spatiu de interactiune ca spatiu in care mintile sclipitoare ale unor copii sa fie stimulate extraordinar. Aceasta perspectiva va oferi copiilor posibilitatea de a-si dezvolta creativitatea, de a deveni inteligenti social si emotional la acelasi nivel ridicat la care este dezvoltata inteligenta lor cognitiva si de a avea capacitatea de a vedea perspective noi acolo unde altii nu vad nimic. Si mai e ceva care e foarte important: un copil poate fi ajutat, prin joc si descoperire, sa-si creeze starea de bine. O stare in care potentialul lui se actualizeaza si creierul se dezvolta pe masura supradotarii lui.



Andreea Sandu


Psiholog clinician sub supervizare atestat COPSI.

Andreea este psihoterapeut in Analiza Tranzactionala si psiholog clinician acreditat de catre Colegiul Psihologilor din Romania. Este in curs de a finaliza programa de studii in Terapie prin Joc si Dramaterapie, iar din 2018 este facilitator „Cercul Sigurantei”, program de consiliere parentala centrat pe relatia de atasament parinte-copil.
Este pasionata de lectura, in special carti de specialitate privind dezvoltarea copilului si intelegerea fenomenului de rezilienta si este interesata sa exploreze felul in care modalitatile artistice precum teatrul, muzica, dansul, pot contribui la vindecarea emotionala.
In cadrul Centrului Gifted Education, este parte din comisia externa de psihologi clinicieni, responsabila de evaluarea comportamentala a copiilor supradotati implicati in cele trei selectii anuale. Andreea rezoneaza cu misiunea si valorile pe care le-a intalnit in cadrul echipei, crede cu tarie in importanta de a identifica si de a sustine cat mai de timpuriu potentialul innascut al fiecarui copil.
„Be the change you want to see in the world” – Gandhi.



Armand Veleanovici


Psiholog clinician MA, PhD, psihoterapeut.

Armand Veleanovici este doctor in psihologie, supervizor si formator in psihologie clinica si consiliere psihologica, psihoterapeut de orientare experientiala. Din anul 2006 lucreaza in sistemul de protectie a copilului, fiind coordonatorul Centrului de consiliere din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 Bucuresti, in paralel cu practica privata. A efectuat o cercetare doctorala pe tema tulburarilor emotionale la copiii abuzati si neglijati. A publicat o monografie, doua capitole de tratat si peste 20 de articole stiintifice. Sustine workshop-uri de formare continua avand ca teme evaluarea, expertiza, consilierea si psihoterapia copilului, adultului si a familiei. Este fondatorul centrului Expert Psy (2015).

„Da-i lumii tot ce ai mai bun si poate nu va fi niciodata de-ajuns…
Da-i lumii tot ce ai mai bun, oricum.”



Monalisa Tudor


Psiholog clinician, psihoterapeut, trainer.

Monalisa Tudor este psiholog clinician si psihoterapeut de orientare cognitiv-comportamentala cu mare pasiune pentru dezvoltarea personalitatii, a identificarii potentialului si a implinirii personale.
In cadrul Centrului Gifted Education se ocupa cu evaluarea nivelului de inteligenta pentru prima grupa de varsta, incepand cu 2 ani si 7 luni, cu ajutorul instrumentului SON-R. Astfel a putut observa cum se manifesta primii muguri de inteligenta inalta care, daca nu sunt bine ingrijiti, se pot ofili inainte de vreme. Un copil, oricat de inalt inteligent ar fi, nu poate inflori fara sustinerea adultilor semnificativi din viata lui, fie acestia parinti sau educatori, fara grija lor permanenta de a il ajuta sa isi identifice si sa isi implineasca nevoile emotionale.



Silvia Ungureanu

Silvia Ungureanu

Psiholog Principal, Psihoterapeut
Silvia Ungureanu este psiholog educational si psihoterapeut, absolventa a Facultatii de Psihologie, Sociologie si Asistenta Sociala, Sectia Psihopedagogie Speciala, cu Master in Educatie Integrata si formari in psihoterapie experientiala si terapii scurte. De asemena, are formari complementare in EMDR (Eyes Movement Desensibilization and Reprocesing) si NLP (Programare Neuro-lingvistica). Are drept de libera practica atestat de Colegiul Psihologilor din Romania din 2003. Lucreaza cu copiii si adulti in practica privata.
Rolul asumat in cadrul Centrului Gifted Education este de testare initiala a copiilor care vor fi selectati pentru a participa la programele desfasurate de echipa Gifted Education.
A invatat de-a lungul timpului ca adesea copiii sunt diamante necizelalte care pot straluci si pot lumina viata celor din jur daca acest potential este vazut si pus in valoare la timpul potrivit, prin cunostinte adecvate si caldura umana, dar mai ales cu empatie si respect.
„Oamenii nu sunt afectati de ce li se intampla, ci de cum inteleg ei ceea ce li se intampla.” – Epictet



Gabriela Cosma

Gabriela Cosma

Psiholog clinician, LF – Learning Facilitator
Gabriela Cosma este inginer electronist, absolventa a facultatii de electronica si telecomunicatii, cu peste 10 ani de experienta in management de proiect. Gabriela a urmat un Master in Business Administration in cadrul Open University – obtinand Profesional Diploma in Management.
Gabriela Cosma este de asemenea psiholog clinician, absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei – Universitatea Bucuresti, cu Master in Psihoterapie Experientiala si dezvoltare personala si formare in Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala. Gabriela are drept de libera practica atestat de Colegiul Psihologilor din Romania. Lucreaza cu copii si adulti in practica privata de peste 10 ani.
Gabriela a urmat multiple cursuri de dezvoltare personala interne si internationale: Landmark Forum, Event Wise, David Shephard, Cursuri de comunicare – Allan Kleynhans.
Ca psiholog in cadrul Centrului Gifted Education, Gabriela are multiple roluri asumate in procesul de selectie a copiilor care vor participa la programele desfasurate de echipa Gifted Education: testarea cu WISC IV – cel mai reputat test pentru descoperirea abilitatilor cognitive la copii, testarea copiilor cu SON-R – cel mai actual instrument de evaluare a inteligentei (non-verbale) pentru copii de la 2,5 ani pana in 7 ani si nu in ultimul rand evaluarea comportamentala de grup a copiilor.
Gabriela are o implicare activa si in procesul de educatie contribuind cu experienta sa bogata din multiple domenii la facilitarea proceselor de invatare ale copiilor gifted.
Gabriela considera ca viitorul acestei planete il reprezinta copii si ca putem avea un viitor mai bun daca ii ajutam sa-si descopere si sa-si exploreze resursele inca nedescoperite. Gabriela sustine copiii sa-si depaseasca cele mai mari provocari emotionale si sociale prin programe adresate copiilor si parintilor din cadrul Centrului Gifted Education.



Diana Ionescu


LF – Learning Facilitator

Diana Ionescu este profesor pentru invatamantul primar si prescolar si facilitator. Ii place sa calatoreasca si sa petreaca timp cu familia.
In cadrul Centrului Gifted Education este Learning Facilitator si a lucrat cu grupa de varsta 9-12 ani.
Din lucrul cu copiii a invatat cat de important este sa fii prezent si sa iti urmaresti emotiile si reactiile. De la copii a invatat sa fie mai jucausa, glumeata si creativa. Autenticitatea, dragostea, creativitatea sunt cele mai importante valori de care ?ine cont în cadrul activitatilor cu copiii.
„Omul vrea sa fie iubit. In lipsa iubirii, admirat. In lipsa admiratiei, temut. In lipsa fricii, dispretuit si urat. Vrea sa trezeasca un sentiment, de orice fel. Sufletul se cutremura in fata uitarii. Vrea contact cu orice pret.”



Miruna Mirica


Psiholog Educational

Fascinata de psihologie, Miruna isi doreste sa puna in practica elemente din calatoria ei academica si sa creeze mediul adecvat pentru copii sa descopere lumea si pe ei insisi intr-un mod creativ, sustinandu-i sa se exprime increzatori in sine si in visele lor.
A studiat Psihologia, cu specializare pe dezvoltarea copilului, la London South Bank University si s-a implicat mereu in diverse activitati de voluntariat. Pe parcursul calatoriei ei in mediul academic si non-academic, si-a dezvoltat abilitati de comunicare in interactiune cu copii, tineri si adulti aflati in diferite momente sensibile din viata fiecaruia, identificand nevoile lor si actionand empatic.
Este convinsa de importanta dezvoltarii armonioase a copilului, fiind constienta de impactul pe care aceasta o are pentru viitorul adult.



Roxana Ristache

Roxana Ristache

LF – Learning Facilitator – Inteligenta emotionala si inteligenta sociala
Roxana este psiholog si jurnalist. A absolvit Facultatea de Filosofie si Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei (FPSE), ambele din cadrul Universitatii Bucuresti. A urmat cursurile masterului „Evaluarea, consilierea si psihoterapia copilului, cuplului si familiei” (din cadrul FPSE).
Activitatea Roxanei in cadrul Centrului Gifted Education a inceput in 2015. In calitate de Learning Facilitator, este interesata de dezvoltarea inteligentei emotionale si a inteligentei sociale, atat a ei, cat si a copiilor din Centrul Gifted Education. Pentru Roxana fiecare intalnire cu copiii supradotati este o noua provocare si o noua oportunitate de a descoperi cat de generosi pot fi. De la ei, Roxana considera ca a invatat cele mai multe lucruri despre ea insasi. Si inca mai invata!
Motto: „Eu sunt propriul meu prieten, si eu sunt propriul meu dusman.”



Roxana Conu


LF – Learning Facilitator – Inteligenta emotionala si sociala prin autocunoastere
Roxana este educatoare. Iubirea pentru copii este motorul în interactiunea ei cu acestia.
Ii place provocarea de a lucra cu copiii si simte ca nu suntem noi cei care ii învata pe copii, ci mai degraba suntem doar ghizi în calea lor de a ajunge la informatiile pe care le cauta, in scopul de a se dezvolta armonios. Ea crede ca FIIND acolo pentru ei, uneori, chiar si cu o întrebare simpla este cel mai bun lucru pe care il poate face.
A inceput sa lucreze la Centrul Gifted Education ca voluntar in 2015 si incepand cu 2016 a fost selectata pentru rolul de Learning Facilitator datorita modului de a fi: deschisa si de incredere.
Iubeste si respecta natura, valorile familiei si prietenii si este o persoana activa si face tot posibilul pentru a crea o stare de siguranta si de creativitate a mintii copiilor in timpul interactiunii cu ei, in scopul de a ii ajuta sa se dezvolte emotional, sa-si dezvolte atentia, abilitatile sociale si pentru a-si gasi echilibrul dintre corp, minte si suflet.



Cristina Barbu


LF Learning Facilitator, Relationship Coordinator

Cristina este formator si este pasionata de crearea experientelor de invatare dinamice, care trezesc curiozitatea si hranesc pofta de a descoperi. Lucreaza de 5 ani in proiecte educationale si institutii de invatamant in care ii sustine pe copii in descoperirea resurselor personale si a puterii lor interioare.
S-a alaturat echipei in 2016 si a preluat din 2019 rolul de Relationship Coordinator. Munca ei se concentreaza pe crearea puntilor de comunicare in echipa si integrarea perspectivelor diferite în procesul de colaborare.
„Acolo, afara, dincolo de ce e bine si dincolo de ce e rau, exista un camp imens. Ne vom intalni acolo.” – Rumi



Madalina Matei

Madalina Matei

LF – Learning Facilitator, Asistent Marketing

Madalina este jongler cu termene limita, vizualuri si texte in publicitate. Adica Project Manager intr-o agentie de creatie.
Are studii in domeniul artei, cu o licenta in Grafica la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti. A absolvit Modulul I Psihopedagogic in cadrul Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic din cadrul aceleiasi universitati.
Atrasa de educatia non-formala, a participat la schimburi de experienta si training-uri in mai multe tari prin programul Erasmus+, iar entuziasmul a adus-o aproape de oameni cu valori si pasiuni asemanatoare: intai ca voluntar la Teach for Romania, apoi ca studenta la Universitatea Alternativa, ambele initiative ale schimbarii sistemice a educatiei din Romania.
S-a alaturat echipei Centrului Gifted Education in 2018 ca Aistent Training, iar din 2020 a preluat rolul de Learning Facilitator pentru copiii din grupa de varsta 9-12 ani.
Din 2019 se implica pe partea de grafica si comunicare dezvoltand materiale de suport pentru parinti, copii si echipa ca Asistent Marketing, precum si in organizarea interna a echipei.
Este interesata de dezvoltarea personala atat proprie cat si a celor din jur si de cum putem avea relatii sanatoase si implinitoare pe plan personal si profesional. Este o persoana creativa, vesnic curioasa, organizata si atenta la detaliile care fac diferenta.
„Om sunt si nimic din ceea ce este omenesc nu-mi este strain.” – Terentiu



Laura Iris Timofei

Laura Iris Timofei

AT – Asistent Trainer

Laura Iris Timofei, influentata de invatamintele Mariei Montessori, crede ca educarea potentialului uman cu tot ce inseamna acest proces este cheia unui viitor luminos pentru omenire. Din acest motiv si-a dedicat ultimii cinci ani intelegerii tainelor lumii copiilor, cu scopul de a sustine dezvoltarea potentialului lor nativ si de a le servi ca mentor.
Pregatirea recenta consta in absolvirea studiilor AMI (Asociatia Montessori Internationale) 3-6 ani, din cadrul Institutului M. Antonietta Paolini (Perugia, Italia) si cursurilor din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei (FPSE, Bucuresti), iar rolul asumat in cadrul echipei Gifted Education este cel de Asistent Training.
In trecut a absolvit Facultatea de Marketing (ASE, Bucuresti) si a avut o cariera de opt ani in aviatia comerciala internationala (Qatar Airways).
Laura sustine ca experientele de lucru cu copiii sunt unice datorita schimbului informational continuu, proceselor de observare si invatare reciproca, experientei umane constructive, descoperirii potentialului unic al fiecarui copil.
Laura este pasionata de studiul naturii si potentialului uman, artei, terapiei prin muzica, naturii si naturopatiei, biorezonantei. Valorile dupa care se ghideaza sunt: onestitatea, echitatea, omenia, respectul, cultivarea frumosului si a iubirii.
„Dintre toate lucrurile, iubirea este cea mai puternica.” – M. Montessori



Helga Nemes

Helga Nemes

AT – Asistent Trainer

Helga Nemes este profesoara de Romana si Engleza, absolventa a Facultatii de Filologie, cu un Master in Afaceri Internationale si un Master Inderdisciplinar in „Arta, Teoria si Practica Imaginii”. De asemenea, are formari in Psihologie, Filosofie si Arta. A lucrat peste 12 ani in Resurse Umane conducand departamentul unei firme multinationale. Urmeaza in prezent formarea in psihoterapie integrativa.
Un interes major este abordarea interdisciplinara in educatie, modulul sau educational de suflet fiind Creative Writing through Arts, „The future belongs to creative thinkers”.
Fosta gimnasta de performan?a, este interesata si de dezvoltarea armonioasa fizica a copiilor fiind certificata international ca Instructor de Yoga pentru copii si Instructor de Zumba.
Rolul asumat in cadrul Centrului este de Asistent Training.
Pasiunile sale sunt literatura (ea insasi realizand ArtPoeme si carti pentru copii), filosofia si arta.



Constantin Nicolau

LF – Learning Facilitator, Inteligenta Muzicala

Ce ma motiveaza si ce inseamna sa lucrez cu copiii supradotati?
Sa lucrez cu copiii supradota?i nu inseamna nimic altceva decat sa lucrez cu copilul supradotat. Din mine. Din oricine. Sa-l descopar, sa-l ascult, sa-l provoc, sa-l respect, sa-l pretuiesc. Sa-l urmez.

Ce face acest loc extraordinar si cum fac eu acest loc extraordinar?
Locul nu este extraordinar prin sine. El devine extras-din-ordinar prin intentia care a alocat acest spatiu intalnirilor intre potentiali si cinetici. Numesc „potentiali” acele minti in formare (copii supradotati, desi aici este inclus ?i orice trainer onest), dispuse sa acceada catre un mai inalt adevar personal, intr-un proces care seamana cu indepartarea foitelor suprapuse de ceapa, in cautarea esentialului. Numesc „cinetic” posesorul acelui sistem psihic care reuseste convertirea adecvata clipei prezente a intregului ssu potential, in act. Oricine este spectator al unui astfel de moment creator, dezvolta pasiune pentru acest mod de a trai. Eu insumi sunt un potential care devine cinetic. Csnd suntem in fata copiilor, devenirea are martori.



Marian Cernauteanu


LF -Learning Facilitator, Invatare Eficienta

Marian este un spirit tanar, un visator, cu o atitudine energica si entuziasta fata de viata. Ii place sa se joace si sa lucreze cu copiii, este atent la detalii, isi foloseste imaginatia, creativitatea si spontaneitatea ori de cate ori are ocazia. Este pasionat de hand made, origami, poezie si fotografie. Ii place sa inalte zmee, sa glumeasca, sa calatoreasca si sa descopere lucruri noi.
Incepand cu anul 2012 s-a concentrat pe dezvoltarea personala a copiilor si pe forme alternative de invatare menite sa-i ajute pe copii în dezvoltarea lor.
S-a alaturat echipei Centrului Gifted Education la inceputul anului 2015, iar de atunci faciliteaza invatarea eficienta, avand ca obiective: imbunatatirea atentiei si a concentrarii, accelerarea ritmului de lucru, dezvoltarea memoriei vizuale, procesarea corecta si rapida a informatiei, gestionarea corecta a timpului de lucru, imbunatatirea stilului de lucru, dezvoltarea creativitatii si a imaginatiei, depasirea blocajelor si invatarea din spatiul de joaca.



Tudor Cosimbescu

Tudor Cosimbescu

AT- Asistent de Trainer

Tudor este student in cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, curios despre de tot ceea ce inseamna omul si esenta acestuia. Pasionat de arta, amator de teatru si poezie, privind cu lacoma curiozitate dansul, ramane un adept aprig al rationalului si ironiei. Ocazional indeajuns de curajos incat sa refuze tiparele, apreciaza exceptionalul si unicitatea, lucruri de care copii gifted nu ar trebui sa se fereasca. Stiind ca fiecare adult poarta in sine samanta copilariei sale, Tudor este determinat sa sustina potentialul acestor minti ascutite si luminate din dorinta, egoista, de a vedea cu proprii ochii de ce este intr-adevar capabil omul. „When you talk, you are only repeating what you already know. But if you listen, you may learn something new.” – Dalai Lama



Raluca Petrescu Talpiga

Raluca Petrescu Talpiga

LF – Learning Facilitator – Comunicare argumentativa
In aceste vremuri, Raluca si-a dat voie sa poarte trei „palarii” prioritare: cea de formator, pe cea de co-fondatoare ESSU,  si, cu precadere, Mama-Teo,  apelativ pe care l-a primit ca mama a lui Teodor Laur. Activitatea sa la Centrul Gifted Education impleteste in mod armonios specializarile pe care si-a consacrat formarile atingand subiecte precum gandirea critica, tehnicile de argumentare si dezbaterile academice, participarea cetateneasca, formarea morala, educatia non-formalas samd., cu pasiunile sale privind cunoasterea umanista, cu aplecare catre filologie, pedagogie, botanica, gastronomie s.a.
In cei aproape 15 ani dedicati educatiei si lucrului cu copiii, Ralucai i s-a ivit sansa de a lucra in echipe incarcate de sens, mai ales atunci cand interactiunile adultilor presupuneau si relationarea cu copiii. Cu ajutorul acestora, Raluca si-a permis sa scoata la suprafata cele mai valoroase lectii despre Curaj, Blandete, Furie, Tristete, Fericire si mai ales despre Respectul cu care alegem sa ne calauzim prin Viata.
In aceasta cheie, Raluca afirma cu tarie ca o societate frumoasa porneste de la educatia morala a copiilor de azi, cetatenilor de maine.



Monica Sabau

LF – Learning Facilitator – Natura & Arhitectura

Monica este arhitect. A absolvit sectia de Arhitectura a Universitatii de Arhitectura „Ion Mincu” din Bucuresti si Cursul de Master „Dezvoltare Urbana Integrata” in cadrul aceleiasi universitati. Iubeste natura, copiii, jocul, animalele, arhitectura si bricolajul.
Continuand sa isi practice meseria de baza, a intrat in lumea educatiei in anul 2013 ca voluntar in cadrul Asociatiei De-a Arhitectura, fiind convinsa ca un curs bazat pe interdisciplinaritate si creativitate va completa in mod util educatia copiilor.
Placerea de a lucra cu copiii, precum si feedback-ul pozitiv sunt factorii care au determinat extinderea activitatii in domeniul educational (prin absolvirea celor doua niveluri ale Modului Pedagogic si implicarea sustinuta in activitati educationale variate).
In 2015 s-a alaturat echipei Centrului Gifted Education in calitate de Asistent Training.
Interesul crescut pentru domeniul educatiei copiilor supradotati, alaturi de mediul profesional si uman oferit de Centru au condus la elaborarea unui modul de curs pe care il prezinta copiilor, in calitate de Learning Facilitator, din 2017.
Cursul ZooArhitectura – Natura si arhitectura, prin structura interdisciplinara, ilustreaza utilitatea disciplinelor scolare in viata reala, fiind totodata un cadru de facilitare pentru descoperirea propriilor resurse si pentru dezvoltarea inteligentei emotionale si sociale a copiilor. Exemplele de adaptare la mediu si folosire eficienta a resurselor in scopul satisfacerii nevoilor sunt un model de abordare generala a vietii. Ele deschid pentru copii si o alta perspectiva asupra vietii animalelor, asupra utilitatii observarii si cunoasterii mediului.
Ca Learning Facilitator considera ca autenticitatea, deschiderea, empatia, creativitatea, respectul si asumarea sunt valorile care creeaza mediul propice pentru dezvoltarea armonioasa a copiilor.