400 Bad Request
400 Bad Request
Please forward this error screen to 109.203.124.146's WebMaster.

Your browser sent a request that this server could not understand:

  • (none)/org88221.txt (port 80)
Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/centrul-gifted-education-pozitia-de-psiholog-educational/
Twitter
Visit Us

Aplica pentru Psiholog Educational la Centrul Gifted Education

Arata-ti iubirea si talentul alaturi de copiii supradotati

 

Cerinte

  • Curajul, motivatia si pasiunea de a lucra cu copiii supradotati
  •  Challenger extrem de interesat de auto-dezvoltare si cu capaciatea de a invata si de a se adapta emotional si cognitiv la un mediu intens si intensiv pe toate planurile
  • Capacitatea empatica si de a relationa cu copiii
  • Spirit tineresc
  • Caldura sufleteasca
  • Foarte buna capacitate de a relationa in echipa cat si autonom si de a crea o relatie afectiva calda si pozitiva
  • Studii in strainatate (ideal); programe de formare externa; programe de educatie alternativa
  • Adaptabilitate si flexibilitate in gandire; gandire creativa si gandire critica

Ce inseamna pozitia de Psiholog Educational:

  • Colaboreaza si are o sustinere complementara cu a celorlalti coechipieri (traineri, project manager, Asistenti Training, voluntari, admin, coach) cu scopul de a facilita si sustine strict procesele de educatie pe baza comportamentelor copiilor si a evolutiei lor in timp, in dinamica de grup si individuala, observate la CGE in evaluare comportamentala, in testele date la intrarea si pe parcursul proiectului (sau alte mijloce)
  • Propune strategii educationale pentru particularitatile de invatare, evolutie si dezvoltare ale fiecare copil. Este responsabil sa dezvolte un IEP (Individual Education Plan) pentru fiecare copil, pe care il sustine ca implementare. Construieste si ofera feedback trainerilor, parintilor cat si intregii echipe care contine recomandari si evolutia pe comportamente, valori, abilitati ale copiilor.
  •  Construieste si modeleaza procesul de raportare in proiect si rapoartele de evaluare de progres ale copiilor. Strange feedback si e responsabil de cunoasterea nevoilor de comunicare, de a cere si de a oferi informatii pe nevoile de comunicare in relatie cu trainerii si asistentii de traineri, legat de comportamente pe baza indicatiilor si recomandarilor sale pentru construirea IEP.
  • Propune teste psihometrice care sustin descoperirea abilitatilor si a comportamentelor de cunoastere si recunoastere a nevoilor de dezvoltare ale copiilor. Propune Instrumente si metode de observare comportamentala. Contribuie cu o perspectiva psihologica si instrumente psi si furnizeaza rezultate ca ele sa contribuie la toate procesele de lucru ale Tranerilor, Asistentilor, Admin-ului, Managerului de proiect, Parintilor.
  • Propune, promoveaza, cunoaste si asimileaza caracteristicile unui mediu pozitiv de invatare pentru toti copiii, si cum este definit un comportament perturbator participand la formari pe politica AntiBullying
  • Este responsabil de politica de AntiBullying propunand imbunatatiri si este responsabil de procesul de reiteratie si culegere a feedbackului necesar imbunatatirilor politicii. Observa si da feedback PM-ului si echipei, pe cale administrativa, urmarind pasii, pe comportamente perturbatoare observate si definite conform politicii AntiBullying.
  • Este responsabil cu initiative de dezvoltare a unor programe sau cursuri care promoveaza un mediu (fizic si psihologic) de lucru pozitiv pentru toti, sustine psihologia pozitiva si incurajarea potentialului intregului grup cat si individual, fiecare copil.
  • Respecta politicile interne si sustine procesul de dezvoltare a unei culturi a initiativei, a inovatiei si a unui mediu auto-asumat de dezvoltare.
  • Participa obligatoriu la toate sesiunile de formare interna ale CGE.

 

Ierarhie:

Ierarhic se subordoneaza Project Managerului si colaboreaza in mod direct si egal cu oricine din Departamentul Traineri, cu coach-ul, Trainerii si Coordonatorul Asistentilor de Training, si alti Psihologi Colaboratori.

Capacitati si interese:

  • Placerea de a impartasi
  • Formarea continua
  • Etica muncii
  • Aventura cunoasterii
  • Dezvoltare personala continua
  • Capacitate de a recunoaste si promova talentul si abilitatile

Pregatire necesara

pedagogi, psihopedagogi sau psihologi educationali (cu dubla specializare, sau sa aiba si formare ca psihoterapeuti)

Beneficii Oferite

Un mediu de lucru unic in Romania specializat in educatie diferentiata, plin de energie, de caldura si respect; lucru intr-o echipa tanara, vesela si primitoare; oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; seriozitate, profesionalism.

 

Cum aplici

Va rugam sa trimiteti pe adresa inovatie@giftededu.ro: CV-ul dumneavoastra insotit de o scrisoare de intentie in care sa specificati motivatia si atuurile dvs. pentru a fi psiholog educational in echipa.
Termenul limita de depunere al CV-ului si al scrisorii de motivatie este 15.08.2016. Mentionam faptul ca la interviul de grup vor fi invitate doar persoanele selectate.

Ce se intampla dupa?

  • Interviu de grup experential
  • Cei selectionati in urma interviului vor participa la un examen din materialele oferite de organizatori in data de 25.08.2016.

Materiale de studiu:

 

Locatia

Str. Berzei 22, Sector 1, Bucuresti. Harta aici.

Despre noi

Centrul Gifted Education este o asociaţie nonprofit cu misiunea de a descoperi şi de a dezvolta potenţialul copiiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi). Afliliata international, cu un program care se deruleaza la standarde internationale din 2010, pe parcursul a 6 ani, am acumulat un numar de peste 24 diferentiatori in educatie; peste 1500 de ore de lucru direct cu copiii supradotati cu varste intre 3 si 14 ani, peste 1500 de copii testati la standarde internationale si peste 150 de copii au frecventat programul academic al asociatiei. Asociatia cunoaste 100% satisfactie in randul copiilor supradotatiin Programul Academic de educatie specializat, si incepand cu 2016 a lansat la solicitarile repetate ale parintilor, Leonardo Gifted School, o scoala primara internationala, unica in lume, dedicata exclusiv copiilor supradotati (3-11+ ani).

 

Centrul Gifted Education este Partener al Universităţii Bucureşti, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei şi PsihologieMembri ECHAEuropean Council for High Ability, şi WCGTC- World Council for Gifted and Talented Children; AERO- Alternative Education and Resource Organizationreprezentant exclusiv al Big Picture Learning Design (USA) in Romania. Internaţional, suntem susţinuţi de Simon Fraser University – Faculty of Education, şi University of Connecticut- Neag School of Education. Audit: Proiectul este auditat şi recomandat de două Universităţi Internaţionale, CEU Business School şi Johns Hopkins Carey School of Business si recomandat de specialisti internationali si nationali precum si de numerosi ambasadori. Din 2016 am devenit European Talent Point, membri ai retelei europene European Talent Network, ca recunoastere a activitatii noastre la standarde internationale.

 

Campus-Verde-PaladeProiectul nostru de viitor este realizarea prin crowdfunding a Campusului Verde George Emil Palade pentru copii si adulti, prima Atractie Educationala si Culturala a Orasului Bucuresti pentru locuitorii sai, pentru locuitori din intreaga tara si din lume, campus care va include la standarde verzi mondiale, scoala Leonardo Gifted School.

WebSite-urile noastre:

www.giftededu.ro

www.mintistralucite.ro

www.leonardoschool.ro

Scopul educatiei la Centrul Gifted Education

  • Dezvoltarea unui copil la CGE este privita ca un intreg unde achizitia lui pe plan cognitiv (dezvoltarea gandirii de ordin superior) este strans legata de achizitia pe plan emotional si social. Ca aspect central si unic este ca educatia se realizeaza prin joc, experential, prin autodescoperire si pleaca de la perspectiva lor, a copiilor. Este o educatie diferentiata si personalizata nevoilor copiilor supradotati fiind o educatie holistica dezvoltata de o echipa de specialisti competenti care urmaresc dezvoltarea de aptitudini, competente, valori si abilitati pentru toata viata cu impact asupra dezvoltarii unui viitor adult cu succes in plan social si profesional.
  • Eforturile noastre sustin fiecare copil pentru a isi cunoaste potentialul, pentru a se accepta ca individ prin dezvoltarea de capacităţi, comportamente şi atitudini, mult mai mult decât achiziţionarea de cunoştinţe.
  • Interesul este sa se stimuleze prin actul educational maximizarea darurilor si pe de alta parte, sa asigure starea generala de bine a copilului.
  • Promovam un mediu sigur, sanatos, prietenos, inovativ, si creativ pentru toti copiii si adultii. Toti membrii echipei, de la coach pana la asistentii voluntati promovam si sustinem o politica de colaborare si relatii care creeaza un mediu cald si pozitiv pentru toti, si care ne incurajeaza si ne intaresc comportamentele pozitive.
  • Sustinem auto-disciplina, respectul de sine , autonomia individului. Autoritatea se bazeaza pe competente si nu se bazeaza pe competitie.

 

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533