Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/ce-se-intampla-cu-copiii-supradotati-pe-parcursul-vietii/
Twitter
Visit Us

Copiii supradotati sunt probabil urmatoarea generatie de inovatori si lideri si totusi, cei extrem de inteligenti sunt de multe ori invizibili în sala de clasa, fara o programa scolara adecvata, feedback de la profesor si motivatia de a atinge potentialul maxim. Aceasta concluzie vine ca urmare a celui mai mare studiu stiintific al copiilor supradotati realizat pe parcursul a 30 de ani de cercetatorii de la Universitatea Vanderbilt.

David Lubinski, profesor de psihologie si dezvoltare umana, a condus studiul, care a urmarit 300 de copii talentati de la 13 ani pâna la vârsta de 38, inregistrand realizarile lor în mediul academic, de afaceri, cultura, sanatate, stiinta si tehnologie. Rezultatele au fost publicate recent într-un articol intitulat “Who Rises to the Top? Early Indicators” in Psychological Science.

“Copiii supradotati sunt o resursa pretioasa de capital uman”, a declarat Lubinski, care si-a petrecut patru decenii studiind acesti copii coreland rezultatele de la testele SAT cu realizarile de mai tarziu din viata. ”Aceasta populatie reprezinta viitorii creatori ai culturii moderne si lideri în afaceri, sanatate, lege si STEM (stiinta, tehnologie, inginerie si matematica). Studiul nostru ofera o perspectiva noua legata de potentialul copiilor supradotati.”

Copiii din studiu au fost selectati folosindu-se procedurile de testare SAT realizate la vârsta de 13 ani. Din cei 320 de participanti, 203 au urmat un program de master. Dintre acestia, 142 (circa 44 la suta), au câstigat, de asemenea, diplome de doctorat – un procent semnificativ mai mare decât in populatia generala (în jur de 2 la suta). Majoritatea copiilor a continuat sa urmeze o cariera de succes, acestia devenind lideri in companiile din topul Fortune 500, ingineri software, medici, avocati si lideri în politici publice (un subiect l-a consiliat pe presedintele Statelor Unite pe probleme de politica nationala).

În ciuda succesului lor remarcabil cercetatorii au ajuns la concluzia ca elevii foarte talentati au experimentat obstacole de-a lungul timpului care i-a impiedicat sa-si atinga întregul lor potential. Institutiile de învatamânt tipice au fost de multe ori în imposibilitatea de a se adapta ritmului rapid în care au învatat si digerat materiale complexe. Când acesti elevi si-au însusit materialele de curs, profesorii de multe ori s-au reorientat spre cei care inca nu reuseau. Acest lucru a dus la oportunitati de învatare ratate, frustrare si rezultate mai slabe, în special pentru cei extrem de talentati, sugereaza cercetatorii.

“Exista ideea ca elevii supradotati nu au nevoie de ajutor. Acest studiu arata ca nu e cazul Acesti oameni cu un IQ foarte mare vor face performanta in salile de clasa obisnuite, dar nu isi vor satisface pe deplin potentialul, cu exceptia cazului în care li se da acces la cursuri accelerate si la programe educationale speciale”, spune Kell

În timp ce exista programe care sa ii ajute pe cei cu dizabilitati de învatare, nu exista nici unul pentru supradotati, adauga Lubinski. “Cu cât capacitatea intelectuala este mai mare, cu atât mai dificil este sa gasesti programe si oportunitati educationale. Studiul nostru arata ce fel de masuri puteti lua pentru a-i identifica pe cei extraordinar de talentati din rândul studentilor talentati”.

Lubinski ajunge la concluzia ca cei supradotati au fost motivati în cele din urma sa atinga un nivel mai ridicat în cazul în care materialele de curs a fost prezentat la nivel avansat.

Sursa: HotNews.ro

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A