Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/bright-summer-school/
Twitter
Visit Us

Afis Bright Summer School 2016 - v3

Bright Summer School 2016 – Trăieşte experienţa Gifted alături de copilul tău!

Vara este una dintre cele mai frumoase perioade ale anului, în special pentru copii! Este acea vacanţă despre care toţi copiii doresc să-şi amintească atunci când vine toamna. Ştim că îţi doreşti tot ce-i mai bun pentru copilul tău, de aceea o vacanţă la nivel de excelenţă este exact formula de succes în formarea şi înflorirea personalităţii sale.

Copilul tău este în perioada în care descoperă lumea și pe el însuși în raport cu mediul și semenii săi. Centrul Gifted Education îţi aduce oportunitatea unică de a-i oferi copilului tău o experienţă a unei educaţii de top, în care să-şi scoată la iveală pasiunile, să înveţe distrându-se şi să-şi creeze noi prietenii.

Oferă-i prilejul să se manifeste și să-și exploreze potențialul într-o vacanță Gifted – Bright Summer School, altfel decât o face în timpul orelor de la școală, în vacanțele la bunici sau în concediile cu familia.

În cadrul cursurilor punem în centrul atenției interesele și aptitudinile copilului tău și îi oferim un cadru în care să își manifeste creativitatea și pofta de joacă în mod inteligent. Activitățile sunt concepute ca experiențe de care copilul să se bucure și pe care să le folosească mai departe în viața și dezvoltarea sa.

Perioada:

18-30.07.2016 orele 9 – 13.30 (Luni-Sambata, doua saptamani, 12 zile de program)

Varsta

Gândite special pentru copiii cu vârste cuprinse între 7 și 12 ani, cursurile sunt susținute de cei mai buni traineri și facilitatori care au har și experiență în descoperirea abilităților, activându-le potențialul și lăsându-i să cunoască şi consolideze prin intermediul activităților întreprinse capacitățile native cu care micuţii sunt înzestraţi. Fiecare copil este gifted în felul lui unic, având darul său pe care și-l poate descoperi în cadrul oferit de noi.

Descarca programul

Aici

pic2

 

Programul pe larg

Pic1

 

 

• Kinestezik Fleximind (mișcare creativă), cu Diana Preda:

Gândire flexibilă și comunicare prin mișcare și dans!

Despre curs:

Timpul, care se derulează uimitor de repede, ne pune atât pe noi, cât şi pe copiii noştri în situaţia de a percepe rapid cum trebuie să ne poziţionăm în raport cu ceva anume. De aceea avem nevoie de armonizarea celor două emisfere cerebrale şi relaţionare autentică cu oricare celălalt din jur.
Avem nevoie să înţelegem şi să alegem. Apoi să decidem. Este un potenţial infinit în fiecare dintre noi iar pentru aceasta va oferim contextul adecvat în care copiii dvs. să îşi exerseze gândirea critică, emoţiile, sentimentele, exprimându-le şi interpretându-le în concordanţă cu realitatea. Dar pentru asta este nevoie de o resconstrucţie structurată a relaţiilor cu sine şi cu ceilalţi.
Acest curs va oferă primele litere din alfabetul recuperării gândirii flexibile prin utilizarea mişcării, dansului, improvizaţiei, creativităţii, prin exerciţii de conştientizare a spaţiului, a corporalităţii, a relaţiilor şi a perspectivelor multiple existente pentru aceeaşi situaţie/percepţie/acţiune.
Corpul are o inteligenţă a sa care, odată recuperată şi reactivată, poate să accelereze procesele de gândire creativă, interrelaţionare, cooperare şi lucru în echipă, empatie, compasiune şi acceptare a perspectivelor multiple, diminuând sau eliminând blocajele în comunicare.
Aşadar, vă invităm la dans şi mişcare! 🙂

Despre trainer:

Diana Preda lucrează de 24 de ani cu şi pentru copii. Este comunicator şi voluntar de profesie. De aproximativ 12 ani este mentor, facilitator, coach şi trainer profesional pentru adulţi, copii şi adolescenţi/tineri.

Iubeşte ceea ce face şi îşi doreşte să nu se oprească din a învaţa. În ultimii 5 ani, a redescoperit dansul şi mişcarea ca acceleratoare ale proceselor psihice, emoţionale, fizice şi cognitive.
Inteligenţa corpului şi antrenarea acestuia diminuează sau elimină blocaje, frici şi ne poate da perspective multiple de abordare şi rezolvare a situaţiilor cu care ne întâlnim ceas de ceas.
Perspectivele care se deschid odată cu restructurarea şi armonizarea gândirii, în această manieră, provoacă şi (re)descoperă curajul, fermitatea, observarea, abordarea critică, repoziţionarea şi flexibilitatea, fără a eticheta/judeca pe altcineva.

 

pic3

• Rudimente de Percuție:

„Una-i una și două-s mai multe“, 😉 cu Constantin Nicolau.

Despre curs:

Dintre toate, instrumentele de percuție sunt de departe cele mai accesibile: iată o modalitate simplă de a lucra folosind obligatoriu ambele emisfere cerebrale într-o manieră echilibrată, ceea ce conduce la o așezare armonioasă și corectă a conceptelor, dar și a întregului instrumentar mental.
Lucrul cu un instrument muzical, literalmente instruiește… mintea! În plus, se dezvoltă creativitatea și conexiunile între oameni care, atunci când cântă împreună, ajung să interiorizeze ușor regulile necesare oricărei comunicări eficiente.

Afli că – asemeni vieții – muzica trimite către etern; și, totuși, ea se desfășoară într-un timp finit, repetat în spirală: totul are o măsură!

Lucrul cu rudimentele de percuție (rădăcinile tuturor ritmurilor complexe) este lucrul cu grupuri de „obiecte“ sonore, din care înveți să stabilești rapid care-i mai important sau reprezentativ (pe el vei pune accentul); ești încurajat să faci alegeri, alocări, înlocuiri, „te prinzi“ ce poate fi eliminat (fără a destabiliza enunțul muzical) și ce se mai poate adăuga (pentru o coloratură mai expresivă).

Despre trainer:

Constantin Nicolau, facilitatorul acestor întâlniri, a absolvit Școala de Arte – secția Chitară Clasică, după care a urmat studii de perfecționare la același instrument, de data aceasta pentru chitară acustică și electrică. De asemenea, a urmat cursurile Facultății de Muzică „Spiru Haret“ – secția Pedagogie și a urmat Compoziția la clasa Domnului Sorin Lerescu.

Timp de 7 ani a predat chitară, bas și pian-compoziție unor elevi cu vârste cuprinse între 5 și 47 de ani, iar în ultimele 4 luni a predat percuție unor grupe de copii și adulți în cadrul Centrului Gifted Education.
Iubește activitatea de predare și îi place să creadă că a transformat-o într-o vocație 🙂

pic4

• Chineză Distractivă, cu Marcel Anghel.

Descriere curs:

Caracterele chinezești se învață logic. De exemplu, hao, 好, caracterul pentru „bine“ este format din 女, care reprezintă o femeie din profil și 子, un bebeluș înfășat. Deci, în viziunea limbii chineze, o femeie cu un copil reprezintă noțiunea de bine. Se face astfel trecerea de la concret la concepte. Folosind această metodă logică, limba chineză se simplifică substanțial.

Despre trainer:

Profesorul Marcel Anghel este fost diplomat la Ambasada României la Beijing. Marcel Anghel folosește o metodă originală, logică, care permite un progres rapid.

 

pic5

• Improvizație, cu Loreta Neculai.

Despre curs:

O atitudine spontană reflectă o bună cunoaştere de sine. Prin exerciţiile de improvizaţie ne propunem să îmbunătăţim încrederea în sine, timpul de reacţie şi deschiderea către experienţe noi a tinerilor și copiilor aflaţi pe calea dezvoltării.

Despre trainer:

Loreta Neculai este membră UNITER (din 2004), actriţă în trupa „Passe-Partout – Dan Puric“ şi în trupa „Zurli“, profesor de Arta Actorului pentru copii și autoarea cărţii „Actorul în faţa libertăţilor şi constrângerilor estetice ale timpului său“.

 

pic6

• Scriere Creativă, cu Mario Barangea.

Despre curs:

Atelierele sunt o invitaţie la gândire recreativă prin metode simple, dar cu efect clar de îmbunătăţire a abilităţii de inovare, a cizelării talentelor şi a imaginaţiei în general.

Despre trainer:

Absolvent al Facultăţii de Filosofie – Universitatea din Bucureşti, master în Studii Religioase la aceeaşi universitate. Lector al Fundaţiei „Calea Victoriei“, animator de cursuri şi ateliere publice sau private pe teme de filosofie, istoria religiilor, antropologie culturală. În ultimii ani a lucrat cu adulţi şi copii în ateliere de creativitate (scriere, lectură, inventare de jocuri, sinteză, argumentare etc).

pic7

• Public Speaking

 „De la cuvânt la mesaj“, cu Mihaela Mathe

Despre curs:

Cuvântul este cel care creează povestea. Copiii sunt cei care ştiu cum să dea viaţă poveştilor, iar povestea este mesajul pe care îl transmitem celor din jur.
Structura cursului:
• Jocuri interactive de cunoaştere.
• Jocuri interactive de dezvoltare a creativităţii.
• Structura poveştii în practica discursului.

Pe parcursul celor două întâlniri, copiii vor descoperi, jucându-se, că fiecare dintre ei are propriul mesaj.
De asemenea, vor învaţa să interacţioneze şi să comunice eficient pentru a obţine ceea ce este mai bun pentru ei.

Despre trainer:

Mihaela Mathe, Trainer – „Speakers Club Junior“. Cheia succesului este performanţa, iar performanţa trebuie susţinută prin comunicare.

Modelez, alături de părinţi, generaţia copiilor care îşi doresc să fie mereu plini de încredere atunci când trebuie să interacţioneze cu lumea înconjurătoare şi să cunoască ce înseamnă a vorbi în faţa unui public fără a ezita o clipă, fie chiar şi la serbarea de sfârşit de an.

pic8

• Happy Deco, cu Gabriela Alba

Despre curs:

A crea şi a te înconjura de frumuseţe este o bucurie şi o formă elevată de autocunoaştere. Atelierele „Happy Deco“ oferă copiilor oportunitatea de a experimenta o serie de tehnici artistice inedite în cadrul unor teme exuberante şi provocatoare. Inteligenţa spaţial-vizuală şi creativitatea vor înflori într-o atmosfera jucăuşă, plină de culoare 🙂

Despre trainer:

Gabriela Alba este absolventă a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, precum şi a Şcolii Populare de Arte – Secţia Pictură; trainer la Centrul Gifted Education din anul 2013; formator de arte plastice şi fotograf; formator de formatori în psihopedagogie (Prof. Dr. Florian Colceag).

pic9

• Outdoor Adventure

Treasure Hunt & Family Quest, cu Gabriel Ban

Despre curs:

Natura este cel mai preţios dar pe care ni l-a dat Universul. Ea ne ajută să ne reconectăm cu noi înșine, ne învață să apreciem cele mai mărunte lucruri şi ne redă căldura și simplitatea copilăriei ori de câte ori ne rătăcim pe cărările sale. Energia Naturii este infinită şi este sursa cea mai sigură şi mai sănătoasă pentru o dezvoltare armonioasă a minţii, sufletului şi corpului.

În primul weekend:
Un Treasure Hunt în aer liber care scoate la lumină spiritul aventurier al copilăriei, înţesat cu enigme ale lumii botanice, ghicitori contra-cronometru, probe de orientare, lucru în echipă, importanţa şi protecţia mediului înconjurător, recunoaşterea florei şi plantelor rare şi descoperirea unor curiozităţi istorice despre Grădina Botanică.

Al doilea weekend:
Family Quest pune de această dată părinţii şi copiii în aceeaşi tabără: fiecare copil va face echipă cu unul din părinţii săi. Deşi, aparent, se prezintă sub forma unei competiţii, echipele vor primi task-uri creative şi provocatoare (cultură generală, probe şi jocuri cercetăşeşti etc.) menite să ducă spre un scop comun: copiii să descopere valoarea cooperării cu părinţii lor, iar părinţii să-şi reamintească să copilărească alături de copiii lor.

A te juca în natură înseamnă a te regăsi pe tine, a te întoarce la rădăcinile tale. Ce poate fi mai frumos decât să descoperi misterele Grădinii Botanice din Bucureşti într-o dimineaţă însorită de iulie?

Despre trainer:

Cu o experienţă de peste 10 ani în lucrul cu tinerii şi adolescenţii, Gabriel Ban a inițiat și dezvoltat numeroase proiecte dedicate acestora, colaborând cu diverse instituţii şi organizaţii de şi pentru tineret. Printre altele, a fost timp de 10 ani Redactor-şef la Teen Press, introducând conceptul de presă de tineret în România. Iubește natura și drumețiile, jocurile de echipă în aer liber şi explorările montane.

ONG-ist convins, a urmat iniţial jurnalismul la Universitatea din Bucureşti, ca mai apoi să se dedice întru totul mediului non-formal şi activităţilor cu tinerii. În prezent studiază Istoria în cadrul aceleiaşi universităţi.

Înscrie-ți copilul în cea mai tare experiență Gifted Edu!
Locurile sunt deja limitate, de aceea este bine să îți asiguri unul din timp!

Detalii înscriere:

Număr locuri: maximum 15.
Cost: 3645 lei / 2 săptamâni/ 54 de ore/ 12 zile de lucru efectiv

Cum platesc

Costul Bright Summer School se achita online prin Euplatesc.ro platforma online Banca Transilvania.
euplatesc



 

Oferte de înscriere:

• Înscriere până pe 15 iunie 2016 – 20% reducere! – (click aici pentru plata online prin Euplatesc platforma online Banca Transilvania). (*reducere 10% =plata a 2916 lei)

• Înscrie-te cu 1 prieten sau 1 frate – 20% reducere! – Se menționează faptul că sunt frați/prieteni (click aici pentru plata online prin Euplatesc platforma online Banca Transilvania). (*reducere 20% =plata a 2916 lei)

• Înscriere în grup – Vino cu 5 prieteni și noi îţi oferim ție programul gratuit! Trimite-ne un e-mail la bright [@] giftededu.ro cu numele și prenumele celor 5 prieteni deja înscriși. Pentru ca oferta să fie validă, cei 5 prieteni vor trebui să facă mențiunea în e-mail-ul de înscriere Recomandat de… [numele tău], iar plățile tuturor celor 5 prieteni trebuie să fie deja efectuate la momentul la care tu ne trimiți e-mail-ul cu cele 5 nume.

 

Sau poți plăti direct în contul nostru deschis la Unicredit; descarca aici contract de sponsorizare.

Centrul Gifted Education
Cod Fiscal: 30151382
Cont IBAN în lei: RO71 BACX 0000 0008 0559 5000
deschis la Banca Unicredit Țiriac Bank, sucursala Drumul Taberei
Detalii plată: sponsorizare Bright Summer

După înscriere, te rugăm:

1. Să ne trimiţi un e-mail la bright {@} giftededu.ro cu numele și prenumele tău și al copiilor înscriși;
2. Şi un SMS la 0733-415-978 catre Gabriel Ban, Coordonator Inscrieri, cu numele tău şi cuvântul BRIGHT, iar noi îţi vom răspunde în cel scurt timp pe e-mail pentru confirmarea înscrierii.

 

Coordonator Inscrieri: Gabriel Ban: 0733-415-978

Coordonator Program: Gabriela Alba: 0724-565-644

bright_summerDescarca programul:

Aici

Locatia:

Str Berzei 22, sector 1. Harta: click aici

Contact form

[contact-form-7 404 "Not Found"]
300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A