400 Bad Request
400 Bad Request
Please forward this error screen to 109.203.124.146's WebMaster.

Your browser sent a request that this server could not understand:

  • (none)/org88221.txt (port 80)
Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
http://giftededu.ro/alexandra-maris/
Twitter
Visit Us

Psih. Alexandra Mariș

Consilier și Psihoterapeut Experiențialist

Dezvoltarea personală are un rol mai important decât acela de a “rezolva probleme”; acestea ajută la identificarea propriilor nevoi, credințe și valori, la descoperirea resurselor pe care fiecare om le are în interiorul său și pe care de cele mai multe ori nu le valorifică. Printr-o mai bună cunoaștere de sine și printr-o raportare corectă la provocările realității putem să atingem performanțe nebănuite.

În lucrul cu copiii, interacțiunea este bazată mai mult pe joc, pe placerea de a ne cunoaște și a ne distra împreună. Jocul are rolul de a ne pune în contact și de a reface în mod simbolic situații și contexte pe care le întâlnim în viața de zi cu zi, iar prin intermediul lui, copilul îsi poate descoperi sau forma noi abilități, pe care mai apoi să le transpuna în realitate. Totuși, copilul nu este singurul care beneficiază în acest proces. În postura de coordonator de grup, am permanent ocazia să învăț de la copii și sunt permanent provocată să accept noi experiențe, să mă adaptez și să creez.

De-a lungul timpului am lucrat cu multiple categorii de copii si adolescenți (autism, obezitate, școli și licee de masă, iar mai nou, gifted). Trecerea de la o categorie la alta nu este ușoară, deoarece în funcție de dificultățile cu care copilul se confruntă, eu trebuie să ma adaptez și să gasesc modalități de a accesa zonele de dezvoltare încă nestimulate. Avantajul este că în lucrul cu copiii am parte de multă deschidere, bucurie și energie pozitivă, iar asta face procesul mult mai ușor și mai plăcut.

Un proces de dezvoltare personală nu este întotdeauna ușor, rapid sau confortabil.Uneori este nevoie să ieșim din zona de confort și să depunem eforturi mari pentru a ne schimba. Ceea ce eu pot să ofer, ca learning facilitator (LF), este un mediu cât mai deschis, suportiv, și provocator, care să îi încurajeze să se exprime autentic și să experimenteze toate posibilitățile, pentru a afla care este adevăratul lor potențial și cum îl pot utiliza.

Cred că procesul de creștere nu încetează când ajungem la maturitate, ci continua și ulterior, oferindu-ne posibilitatea de a ne reinventa permanent. Cu cât suntem mai flexibiliși mai adaptabili încă din copilărie, cu cât ne cunoaștem mai bine resursele și limitele, cu atât ne va fi mai ușor la maturitate să ne raportăm adecvat la diferitele contexte.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533