Follow si Like:
RSS
Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
https://giftededu.ro/2014-centrul-gifted-education-obtine-100-grad-de-satisfactie-in-randul-copiilor-supradotati/
Twitter
Visit Us

centrul-gifted-educationComunicat de presa 12.03.2014, Bucuresti
Centrul Gifted Education obtine 100% grad de satisfactie in randul copiilor supradotati

Centrul Gifted Education este primul centru dedicat exclusiv copiilor supradotati, oferind copiilor cu potenţial înalt educaţia potrivită, pe măsura abilitatilor lor. Prin natura cursurilor predate, asociaţia ţine cont de vulnerabilităţile la care sunt expuşi copiii supradotaţi, îi ajută să se integreze în societate şi să aibă performanţe pe măsura capacităţii intelectuale.

Programul Academic al Scolii de Excelenta – un program specializat dedicat copiilor supradotati a obtinut 100% grad de satisfactie in randul beneficiarilor sai. Sondajul privind gradul de satisfactie al beneficiarilor programului Gifted Education 2014 s-a desfasurat in perioada 22 febr- 8 martie 2014 la sediul Centrul Gifted Education din sector 6, fiind condus de Ramona Paduraru, sociolog. “SATISFACTIA” a fost operationalizata prin:“frecventa la cursuri”, “apreciere activitati”, “beneficiile pentru copii”, “continuare program”.


O minte sclipitoare nu se poate dezvolta fara sustinerea necesara. Pe cat de inalte sunt abilitatile, pe tot atat de mari sunt si vulnerabilitatile si riscurile sociale cu care copiii supradotati se confrunta. Desi poseda capacitati exceptionale, copiii supradotati nu pot excela fara sustinere. Pe langa nevoi speciale de asistenta academica, acestia au nevoie de un program care sa tina cont de intensitatea lor emotionala, curiozitatea inalta, nevoia de a fi incurajati pe domenii de pasiuni si interes, de dezvoltarea lor holistica, emotionala si sociala, prin intelegere, acceptare, suport si incurajare.
Programul Academic al Scolii de Excelenta s-a lansat acum 4 ani si se bucura de un mare succes in randul copiilor, avand la baza cel mai amplu program national de testare si descoperire a copiilor supradotati fiind testati la nivel international peste 1300 de copii in perioada 2010-2014. Peste 30% dintre copii apartin categoriei de intelect superior , si indica conform legii 17/2007 nevoie speciale de educatie si consiliere si solicita modificari in educatia parentala, in invatare si consiliere pentru a le oferi o dezvoltare optima.
Centrul Gifted Education estimeaza ca exista un numar impresionant de aproximativ 200.000 de copii supradotați academic cu varsta sub 15 ani in Romania – aproximativ 6% din numărul total al elevilor (sursa estimarii: NAGC; procentul este aplicat la populatia de 3,211 milioane copii sub 15 ani cf. INS: Comunicat de presa nr 143 din 26.06.2012) – acestia avand si inalte riscuri sociale (97% dintre copiii supradotati subperformeaza, potrivit cercetatorilor britanici – studiu publicat in 2010).
Sondajul a aratat urmatoarele:
• 100% dintre copii vin cu placere la Centrul Gifted Education
• satisfactie 100% fata de profesori
• satisfactie 100% pentru dezvoltarea creativitatii
• 100% satisfactie pentru descoperirea de lucruri noi
• copiii au raspuns cu satisfactie 100% la dorinta de a continua programul Gifted Education pentru anul urmator.
• Copiii peste 9 ani apreciaza dezvoltarea lor prin participarea la program ca fiind satisfactie 100%


Activitatile din program au fost apreciate prin intrebarea deschisa: “Ce a facut Centrul Gifted Education pentru mine?”
DEZVOLTARE: “M-a ajutat sa ma dezvolt”, “M-a pregatit pentru provocarile din viata”, “M-a dezvoltat si am mai multa incredere in mine”
INVATARE: “Foarte multe”, “M-a invatat lucruri noi”, “M-a invatat”, “M-a invatat lucuri diferite intr-un mod diferit”
Modul de predare este acela de a-l implica pe copil in procesul invatarii, de a aduce in discutie teme de interes astfel incat sa dezvolte structuri aplicabile si in afara centrului educational. Asa cum sunt abilitatile pe care copiii le enumera la intrebarea: “Care sunt abilitatile pe care crezi ca ti le-ai dezvoltat cel mai mult pana acum la Scoala de Excelenta (Centru)?”:
DEZVOLTAREA GANDIRII: Creativitatea, logica, organizarea. Vorbitul in public. Sa citesc mai rapid
ABILITATI DE RELATIONARE: Leadershipul, Cooperarea
ABILITATI PERSONALE: Sa am incredere in mine, “Dezvoltare personala.” “Eu cred ca toate!”
Copiii vin cu placere la Centru, ei au raspuns cu satisfactie de 100% si doresc sa continue acest program. Intrebarea “ De ce vrei sa continui sa vii la noi?” argumenteaza motivatia copiilor de a dori sa fie mai departe in program:
DEZVOLTARE: “Pentru ca ma simt bine aici si ma dezvolta.” “Vreau sa ma dezvolt. ” “Am castigat multa experienta fara sa trec prin intamplari spontane in viata. ”
ACTIVITATI/ INVATARE: “Pentru ca vreau sa invat mai multe. ” “Pentru ca aici modul de invatare e diferit fata de cel de la scoala. ”
ATMOSFERA: “Deoarece imi place mult ce facem aici. ” “Pentru ca mai am putin si pentru ca este un loc minunat si vreau sa incurajez sa vina cat mai multi copii.” “Deoarece aici ma distrez.”

Consulta intregul raport

Intregul RAPORT PRIVIND GRADUL DE SATISFACTIE A BENEFICIARILOR PROGRAMULUI GIFTED EDUCATION
OCT 2013- IUNIE 2014 poate fi consultat – click aici

Contact presa:

Monica Gheorghiu, Project manager: 0735-759539

300-135 400-051 101 adm-201 1z0-808 CCA-500 1v0-621 mb2-707 70-980 70-483 2v0-621 nse4 1z0-434 9l0-012 101-400 300-085 og0-093 1z0-061 70-488 1z0-062 mb5-705 102-400 PEGACPBA71V1 70-463 mb2-704 PR000041 IIA-CIA-PART1 700-037 PEGACSA71V1 1z0-144 2v0-621d 1z0-051 070-461 a00-211 jn0-102 1z0-804 640-875 API-580 3002 400-151 98-365 712-50 9l0-066 ns0-506 156-215.77 70-466 lx0-104 9a0-385 642-980 og0-091 74-678 700-260 70-494 c_tfin52_66 lx0-103 m70-101 pmi-001 DEV-401 1z0-067 1K0-001 220-801 TB0-123 700-038 IIA-CIA-PART2 cwna-106 070-487 hp0-y50 070-483 mb2-708 C2010-595 1z0-883 c_tadm51_731 pk0-003 700-039 jn0-633 98-364 300-080 74-343 1z0-133 70-465 c_tscm62_66 PRINCE2-PRACTITIONER mb6-704 1v0-605 API-571 500-007 and-401 c_taw12_731 AX0-100 070-463 70-981 1z0-052 070-488 c_hanatec_10 010-111 mb6-700 700-270 600-455 600-460 1z0-533

Vendor: Cisco Exam Code: 210-451 Exam Name: Understanding Cisco Cloud Fundamentals Version: DemoDEMO

QUESTION 1 Which option is one essential 210-250 dumps characteristic of Cloud computing? A. It must use virtualization. B. It must provide load balancing services. C. It must provide on-demand self service. D. It must run on open source software. Correct Answer: C

QUESTION 2 Which Cloud service model is appropriate 210-255 dumps for a physical data center move to the Cloud? A. Infrastructure as a Service B. Platform as a Service C. Compute as a Service D. Software as a Service Correct Answer: A

QUESTION 3 What is an invalid Cloud deployment model? A. distributed B. private C. community D. hybrid Correct Answer: A

QUESTION 4 Which two options are benefits of the Cisco 200-150 dumps InterCloud Solution? (Choose two.) A. enforces standardization on a single hypervisor product B. provides self service for hybrid resources C. management of heterogeneous SAN solutions D. secure connectivity between public and private Clouds Correct Answer: BD

QUESTION 5 Which option contains server hardware identifiers, firmware, state, configuration, and connectivity characteristics? A. pools B. policies C. service profiles D. resource groups Correct Answer: C

QUESTION 6 Which two technologies support 200-155 pdf running Linux and Windows virtual machines? (Choose two.) A. KVMB. LXD C. Docker D. Microsoft Hyper-V Correct Answer: AD

QUESTION 7 Which of the following best describes the order of operations of FCoE Initialization Protocol? A. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery, FC Command B. VLAN Discovery, FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery C. FCF Discovery, PLOGI Discovery, FLOG I/F Discovery D. VLAN Discovery, FCF Discovery, FLOG I/F Discovery Correct Answer: D

QUESTION 8 Which option is an open and extensible southbound 300-160 dumps protocol that supplies policy directly to data center networks? A. OpFlex B. vPath C. VM-FEX D. OpenDaylight Correct Answer: A

QUESTION 9 Which two descriptions of VXLAN are true? (Choose two.) A. The VXLAN Identifier space is 24 bits. B. VXLAN uses the Internet Protocol as the transport medium. C. VXLAN adds 24 bytes of overhead to each packet. D. VXLAN is primarily designed for small environments. Correct Answer: AB

QUESTION 10 Which of the following is a feature that improves 300-165 dumps the performance of software applications that run on the Cisco UCS servers in a data center by bypassing the kernel when sending and receiving networking packets? A. A, vPath B. VM-FEX C. usNIC D. VMware PassThrough Correct Answer: C

QUESTION 11 What are two characteristics of a LUN? (Choose two.) A. A LUN must be fully comprised of one physical disk B. A LUN handles file system creation C. A LUN can be comprised of multiple physical disks D. A LUN is a unique identifierCorrect Answer: CD QUESTION 12 Refer to the command line display 300-170 dumps below: vsan database vsan 1000 name FCoE vlan 1000 fcoe vlan 1000 int e1/1 switchport mode trunk switchport trunk allowed vlan 1000 no shut int vfc10 bind interface e1/1 switchport trunk allowed vsan 1000 no shut On which line does the error occur that prevents FCoE from 300-175 dumps operating correctly in a Cisco Nexus switch? A. fcoe vlan 1000 B. switchport trunk allowed vsan 1000 C. int vfc10 D. bind interface e1/1 Correct Answer: A